Site icon קווים עיצוב פנים

הרהיט המדהים לבית – צמחים ועציצים חיים שיתנו לכם חוויה של ג'ונגל

אין דבר מדהים יותר מלחיות בתוך תחושה של יער טרופי. יש משהו בנפש האדם שמתחבר לכך באופן אוטומטי, בלתי מותנה, שלא דורש אהבה, חיבה או אפילו עניין. גם אנשים שאין להם שום עניין עם הטבע בשום צורה ואופן, ויש לא מעט אנשים כאלה, לא יכולים להישאר אדישים לאפקט של צמחיה בבית.

זה מחייה את הנפש. ככה פשוט. מעבר להיותם מוסיפים נוי, מעניקים מראה שופע, מחליפים את כל הרהיטים לאט לאט ומבקשים בדרך כלל פחות מים ממה שאנחנו משתוקקים לתת להם, צמחים לבית פשוט מחיים את הנפש. ככה פשוט.

אילו עציצים לבית מומלץ לבחור?

ראשית ולפני שאתם אצים רצים לבחור לכם עציצים משובבי נפש חשוב לדעת שהבית מייצר תנאים מאד ספציפיים שלא מתאימים לכל סוג של צמח, מה עוד שלא בכל הבתים יש את אותם התנאים, וזה ממש משנה אם יש לכם שמש צפונית או דרומית בבית, אם יש סירקולציה של אוויר ומצב התאורה באופן כללי. כמובן שצמחים למרפסת וצמחים לבית זה לא בדיוק אותו הדבר וגם כאן לכיוון השמש יש משמעות יתרה, בקיצור- חייבים לעשות שיעורי בית.

את הייעוץ הטוב ביותר תוכלו לקבל במשתלה עצמה במידה ותבחרו להגיע פיזית, אז גם תוכלו לבחור באופן עצמאי את הצמחים שלכם וגם ליהנות מהעונג שבשהות במשתלה, אבל אלו זמנים מיוחדים ובשנה החולפת היו יותר תקופות שבהן היה סגר מאשר לא, או לפחות זאת הייתה התחושה הכללית, ולכן האינטרנט הפך לחבר הקרוב והאמין שלנו. בהתאם לכך ולצורך לבצע הזמנות צמחים דרך הרשת אפשר למצוא מידע מפורט ביותר על כל הצמחים לקנייה באתר. כדאי מאד להקדיש את הזמן ולקרוא את הפירוט הקיים אודות כל צמח וצמח, מה הוא זקוק לו וכמה והאם הוא מתאים למיקום שחשבתם עליו, בהתאם לתנאים הקיימים ומה שנחוץ לצמח.

ככל שתדעו יותר על הצמח שלכם לפני שאתם בוחרים בו כך יהיה טוב יותר לכם ולצמח, לטווח ארוך.

כדאי לדעת שהעולם העשיר של עציצים לבית כולל צמחים לבית שמותאמים להיות בבית כמו למשל הפוטוס שלא זקוק לאור כמעט בכלל, זמיה קוקס, פיקוס הגומי השחור ואפילו המונטסרה שיכולה להיות בבית במקומות מוארים. האמיצים תמיד יוכלו להנות, אם כי מתקופות קצרות ומורטות עצבים והקלתאות, ולמען האמת, עם קצת אמונה והרבה מרחב הדיוות האלה אפילו יכולות לשגשג. כמובן שעם כל השפע הזה, המרפסת, אם התברכתם באחת, תוכל להניב לכם הרבה יותר פרי, תרתי משמע. למעשה, זה לא נדיר לגדל עצים של ממש במרפסת, זה כמובן תלוי בגודל המרפסת ומצריך שטח גדול מספיק, אבל אתם בהחלט יכולים להגיע למצב שאת הפירות שלכם אתם אוכלים מהעץ שנמצא מעבר לסלון. נחמד לא?

 

 

 

Exit mobile version