קווים עיצוב פנים

התאמת ארון לחדר השינה

freepik

הארון שבוחרים לחדר השינה קובע במידה רבה את הטון העיצובי של החדר. במדריך הנוכחי תגלו איך לבצע את התאמת הארון לחדר השינה, בצורה הכי טובה.

מדייקים במידות

הדבר הכי בסיסי בהתאמה של ארון לחדר השינה הוא לקיחת המידות. אל תתייחסו רק למספר הדלתות על מנת להעריך את גודל הארון. ארון הזזה בעל 2 דלתות אולי לא יהיה ארוך במיוחד, אך הוא בהחלט עשוי להיות בינוני בגודלו ולאו דווקא קטן. מדדו את החדר והחליטו כמה משטח החדר אתם רוצים שהארון יתפוס. התייחסו גם לנפח האחסון הדרוש לכם. ארונות פופולריים יכולים להגיע באורך של 1.2 מטר, 1.4 מטר, 1.8 מטר ועוד.

כך תתאימו את הצבע לחדר

ארון יפה וטוב לחדר השינה יכול להיות ניטרלי בצבעו או בעל צבע בולט ועז. אין ספק שחובבי צבעים עזים יעדיפו ארונות שאינם בהירים אך יש כלל ששווה להתייחס אליו. אם חדר השינה שלכם צבעוני מאוד, אם הקירות צבועים בצבע בעל אמירה ויש רהיטים נוספים צבעוניים, דווקא ארון בעל צבע בהיר עשוי להכניס הרבה איזון. במידה ובכל זאת רוצים ארון עם צבע יותר בולט, אפשר ללכת על גישת ההנגדה המוחלטת. כלומר, אם החדר נוטה לגוון מסוים, את הארון בוחרים בגוון ההפוך לו. צבעים מנוגדים או הפוכים לדוגמא הם כחול לעומת אדום או לבן לעומת שחור.

ארון לחדר שינה מודרני ונקי

אם אתם מעריכים את העיצוב המודרני, בעל הקווים הנקיים, תוכלו לבחור ארון שידגיש את הסגנון הזה. בדרך כלל, הבחירה הטבעית תהיה ארון בעל דלתות הזזה. ארונות כאלה מציגים חזית נקיה, ללא שום ידיות או בליטות. יתירה מכך, יתרון חשוב שלהם טמון בכך שהדלתות שלהן נעות על מסילה ולא על ציר. כלומר לא משנה אם הארון סגור או פתוח, הדלתות לא "נוגסות" מהשטח של החדר.

עיצובים מקושטים, רומנטיים ועדינים

אם רוצים להדגיש את הסגנון הרומנטי והרך של חדר השינה, מאוד יתאים לבחור ארון בעל קישוטים רכים. פסים מוארכים ומעודנים או קישוטים רכים אחרים ישתלבו נהדר בחדר שינה נעים ומחבק. אם אתם לא אוהבים מראת תלויות על הקיר, הפתרון המתבקש הוא להעדיף ארון בעל מראה חיצונית. מראה שכזאת מגדילה את החלל בחדר וכמובן מוסיפה נופך פרקטי, מאוד נוח.

מתי כדאי להעדיף ארון בעיצוב קלאסי ולא מקושקש

ארונות מסוימים מצטיינים בסגנון מאוד מיוחד, יש אומרים מקושקש. בדרך כלל, יש דווקא תועלת בעיצוב יותר קלאסי ולא מקושקש, מסיבה מאוד טובה. קודם כל, עיצוב על זמני שומר על העיצוב ומשאיר אותו יפה לאורך זמן (גם אם האופנה משתנה). בנוסף, גם אם רוצים מדי פעם לרענן את עיצוב החדר, זה הרבה יותר פשוט. רק מכניסים שטיח אחר, מחליפים ווילון או גוף תאורה, והשילוב עם הארון שבחרתם נשאר נפלא.

 

Exit mobile version