Site icon קווים עיצוב פנים

חדר הילדים צפוף? כל הטיפים לעיצוב חדר ילדים, אטרקטיבי ונוח לילדים ולהורים

בין העגלול של התינוקת לארון יש שידת החתלה, בין הדלת למיטה של הילד יש ערימת חיתולים, והכביסה נערמת בכל פינה אפשרית. חדר הילדים נהיה צפוף, וגם הילדים עצמם גדלים. איך אפשר לנהל חדר ילדים כמו שצריך, לתת להם את המרחב שהם צריכים כדי לגדול בנוחות, לכם את המרחב הנדרש כדי לדאוג שהכול יתקתק, ולשמור על הרמוניה בבית?

קחו שלוש דקות מהיום שלכם לקרוא את רשימת הטיפים הבאה, שתעזור לכם לסדר את הראש, ולעשות סדר בחדר הילדים, סדר שיתבטא בשיפור איכות החיים של כל הנוגעים בדבר, גדולים וקטנים כאחד.

 

טיפים חשובים לעיצוב חדר ילדים – שידת החתלה חכמה?

 

מיטת קומתיים – מנורות תלויות, ועוד

החשיבה לגובה לא צריכה להיות רק בארונות. מיטת קומתיים היא אולי מאתגרת יותר, אבל אם יש שני ילדים, זה חוסך המון מקום. לא רק מיטת קומתיים, אלא כזו עם מקום לאכסון מתחתיה, או מיטה נפתחת מתחתיה, מאפשרת לכם חדר שינה דינאמי ואפקטיבי לילדים.

יש לנו נטייה, בטח עם הילד הראשון, לקנות כל מיני מוצרים חמודים ויפים, כמו מנורות עומדות. עם הזמן, המשפחה הישראלית גדלה, ויש יותר מילד אחד. מנורות עדיף לתלות, למעלה, מהתקרה, ולהיפטר מהמנורות העומדות שתופסות מקום בחדר, ואף מסוכנות יותר כי הן נוטות ליפול כשהילדים משתוללים. הטיפים הללו הגיעו אליכם בשיתוף בייבי סטאר – רשת חנויות למוצרי תינוקות.

Exit mobile version