Site icon קווים עיצוב פנים

כיצד להגדיל את ערך הדירה עם עיצוב ושיפוץ?

ניתן להצביע על כמה תועלות מהותיות, בהעלאת ערך הדירה שלכם. על ידי עיצוב ושיפוץ המתוכננים בצורה טובה, ניתן להגדיל את ערך הדירה בכדי למכור אותה במחיר גבוה יותר. על ידי עיצוב ושיפוץ ניתן להגדיל את הערך של דירה המיועדת להשכרה. באופן כזה יוצרים מצב שבו התשואה השוטפת תהיה גבוהה יותר. נציג כמה עקרונות שיעזרו לכם להשיג את המטרה, ולא משנה מהו התקציב שיש בידיכם כיום. 

שיפוץ קוסמטי – תוצאות בתקציב צנוע 

אם התקציב שלכם לא גבוה במיוחד או שאין לכם חשק להיכנס להוצאות יקרות, עדיין תוכלו להגדיל בצורה יפה את ערך הדירה לצורך השכרה או מכירה. לא צריך לעבור קורס תיווך נדלן, כדי להבין שמה שנראה יותר טוב בעין, נתפס כבעל ערך גבוה יותר. לכן, עברו היטב על הדירה, הביטו וראו היכן יש סימנים להתיישנות שתרצו להעלים. לדוגמא, לא רצוי שיהיה טיח מתקלף או קירות מלוכלכים. אין שום סיבה שהברזים לא יהיו נוצצים ושיהיו מטפטפים.

בשיפוץ קוסמטי, אפשר לדוגמא לסייד את כל הדירה, להחליף שקעי חשמל ישנים, להתקין מפסקים חדשים. ניתן לתקן ברזים מטפטפים או להחליף אותם. מעקות או סורגים כדאי גם כן לצבוע, לשמן צירים חורקים. במקום החליף את כל המטבח, אפשר להחליף את החזית של המטבח או להתקין ציפוי חדש. אפשר להזמין חברת ניקיון שתסלק כתמי עובש ותבצע פוליש לרצפה. אם נותר עדיין כסף לצורך כך, אפשר להחליף גופי תאורה, להתקין מראות חדשות וכדומה. 

שיפוץ משופר – במה שווה להשקיע 

אם רוצים להשקיע יותר, להשביח את הדירה בצורה יותר משמעותית ולהעלות את ערכה, ישנה אפשרות אחרת. על מנת להפוך את הדירה ליותר איכותית, יותר יוקרתית, אפשר להתמקד בכמה חללים מרכזיים – עם דגש על המטבח ועל המקלחת. החלפת כל ארונות המטבח בארונות חדשים, מלבישה את הבית כולה באווירה מודרנית ואסתטית יותר. החלפת אמבטיה ישנה בחדשה, התקנת מקלחון מרהיב והחלפת כיורים, התקנת אסלה מרחפת בשילוב אביזרים משלימים, כל אלה יוצרים מהפך של ממש. כאשר אנשים מתרשמים מדירה לרכישה או להשכרה, הם קודם כל בודקים את חדר הרחצה ואת המטבח. במידה והצנרת ישנה, מומלץ לטפל גם בכך ולהחליף אותה. 

שיפוץ מקסימלי – בשיתוף אדריכל או מעצב פנים 

על מנת להעלות את ערך הדירה בצורה מקסימלית, ניתן להיעזר באיש מקצוע מתאים. כלומר, נעזרים באדריכל או במעצב פנים, על פי התקציב והמטרות שלכם. כאן כבר מדובר באין ספור אפשרויות, ליצירת מהפך בדירה. צעד מסוג זה יכול להפוך דירת קבלן סטנדרטית או דירה ישנה, לדירה מפוארת, מרשימה ומרהיבה במיוחד. שיפוץ ועיצוב מסוג זה יכול לכלול הנמכות לתקרה, התקנה מיזוג מרכזי, סגירת חדרים ומרפסות, התקנת קירות גבס ושינוי דרמטי בכל חלל הפנים. 

Exit mobile version