Site icon קווים עיצוב פנים

כמה עולה חיפוי אפוקסי לרצפה

 

 

חיפוי אפוקסי לרצפה עשוי מתערובת חומרים, בעובי משתנה, במגוון צבעים רחב, שמטרתו לחפות שטח באופן קשיח, עמיד ואסתטי. חיפוי אפוקסי לרצפה מגן ומבודד את הרצפה מפני נוזלים שונים, כימיקלים וכו'. בשימוש בחיפוי מסוג זה, ניתן להעניק לרצפה עמידות גבוהה, מה שמאפשר את שימור מצב הרצפה לאורך זמן. החיפוי האפוקסי עשוי מפוליאפוקסיד, ובעת השימוש בו מערבבים את החומר עם חומרים נוספים עד להתקשותו. כך ניתן לקבל בקלות יחסית משטח חלק, אסתטי ועמיד לשנים רבות.

מה היתרונות של חיפוי אפוקסי?

לאחר השימוש בחיפוי אפוקסי לרצפה המשטח עליו יישמנו את החיפוי הופך לחלק ונעים וקל במיוחד לנקותו.  הרצפה הופכת לקשיחה ועמידה מה שמאפשר לה להישמר לאורך שנים רבות.
כאשר תהליך החיפוי מסתיים ומתייבש, הרצפה מקבלת מראה מבריק ואסתטי. ניתן להשיג את החיפוי האקופסי לרצפה במגוון צבעים וסגנונות. החומר האפוקסי עמיד בפני נוזלים וחומרים שונים, וגם מפני נסיעת רכבים או שימוש בכלים עם גלגלים כמו עגלות משא, מה שהופך אותו למתאים במיוחד לחללים תעשייתיים. החיפוי מבודד את הרצפה מבחינה אקוסטית ונעים לשימוש.

מתי כדאי להשתמש בחיפוי אפוקסי לרצפה?

בזכות עמידותו של החומר, חיפוי אפוקסי לרצפה מתאים במיוחד למפעלים, מוסכים, חניונים וכל חלל שיש בו תנועה מרובה של אנשים וכלי רכב. בזכות המגוון הרחב של צבעים ודוגמאות, חיפוי אפוקסי לרצפה מתאים גם לחללים פרטיים שמעוניינים במראה המודרני והאסתטי שלו. אם ברצונכם לוודא אם חיפוי אפוקסי מתאים לצרכים שלכם יש לפנות לבעל מקצוע.

איך משתמשים בחיפוי אפוקסי?

ישנן מספר שיטות לשימוש בחיפוי אפוקסי לרצפה של חברת המרכז לרצפות אפוקסי. בחירת אופן השימוש בחיפוי תהיה על ידי בעל המקצוע בהתאם לשטח אותו יש לחפות, התקציב והסגנון הרצוי.
אפשרות אחת היא להשיג את החומר בצורה נוזלית סמיכה, כך אפשר לפלס את החומר ולשטח אותו עד לקבל משטח חלק ומבריק.
אפשרות נוספת היא להשתמש בחומר במריחת מספר שכבות עד לקבלת שכבה אחידה. שיטה נוספת היא לשלב את החומר האפוקסי עם חומרים אחרים כמו זכוכית או קוורץ, כדי לייצר שכבה חלקה למראה שאינה מחליקה למגע.

מה כדאי לבדוק לפני שמשתמשים בחיפוי אפוקסי?

חיפוי אפוקסי לרצפה הוא עמיד ואיכותי אבל מומלץ לבדוק שהמשטח אותו אנו מעוניינים לחפות מתאים לשימוש בחומרים אלו. כמו כן כדאי לפנות לבעלי מקצוע שיוכלו לייעץ על התהליך ובאיזה חומר בדיוק להשתמש.

כמה יעלה לי חיפוי אפוקסי לרצפה?
המחיר לחיפוי אפוקסי מחושב לפי מטר, כמו חיפויי רצפה אחרים. המחיר משתנה על פי איכות החומרים, המרקמים והמשטח הרצוי. לדוגמה במשטחים תעשייתיים לחלוטין כמו מפעלים, לרוב ניתן להשתמש בחיפוש זול יותר בעלות של החל מ-70 ש"ח ועד 120 ש"ח למטר. אם נרצה להשתמש בחומרים איכותיים ומעוצבים יותר העלות יכולה להגיע גם ל-300 ש"ח למטר.

 

Exit mobile version