Site icon קווים עיצוב פנים

מהי הדרך הטובה ביותר לאתר נזילה בבית?

אינסטלטור בתל אביב

תמונה: freepik

 

מים הם סם החיים ובלעדיהם אין לנו סיכוי לשרוד. אך כמו כל דבר גם יותר מדי מים הם לא בריאים לנו והם יכולים לפגוע בנו קשות. זה נכון בנוגע לאנשים ששותים יותר מדי מים וזה בטח ובטח נכון לגבי נזילות בדירה שלנו. נזילה בדירה יכולה לגרום לנזק עצום לבית שלנו וזה משהו שאסור לנו לזלזל בו. אז איך מתמודדים עם נזילה בדירה? התשובה היא שצריך לאתר אותה במהירות. כיום יש כל מני שיטות לאיתור נזילה בדירה אך זה ברור כי הדרך הטובה ביותר לאתר נזילה היא באמצעות מצלמה תרמית. כן מה ששמעתם כיום יש מצלמה אשר מאפשרת לנו להשאיר את הקירות שלמים וכך לאתר נזילה בעודה קורת בתוך הקיר. לכן אם אתם פונים אל שרברב וודאו כי הוא מגיע עם מצלמה תרמית וזאת בכדי להבטיח זיהוי מהיר של הנזילה באמצעות צילום קווי ביוב.

מדוע ניסיון הוא דבר כל כך חשוב בעולם השרברבות?

עליכם להבין שיש משמעות לשאלה לאיזה שרברב אתם פונים וככל שתפנו אל שרברב יותר טוב כך איתור הנזילה יהיה יותר מהיר ויותר טוב. על רקע זה עולה השאלה איך אנו יכולים לבחור את השרברב הטוב ביותר והתשובה היא שאנו צריכים להסתכל על הניסיון והוותק של השרברב. קודם כל ניסיון מבטיח כי השרברב נתקל בעבר בתקלה כמו שיש לנו ולכן הוא יוכל לפתור את התקלה בצורה המהירה ביותר שיש. לא רק זאת אלא שוותק מראה כי השרברב נמצא הרבה שנים בתחום והוא עושה עבודה מעולה מכיוון שהלקוחות ממשיכים לבוא אליו ולכן הניסיון הוא אינדיקטור כזה טוב לשרברב מומחה.

היזהרו מחאפרים

אין ספק כי תדמור טכנולוגיות היא החברה המובילה בארץ לאיתור נזילות שעושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש. העניין הוא שיש מעט מאוד חברות כמו תדמור והרבה חאפרים בתחום השרברבות. לכן אתם חייבים לעשות הכול בכדי לעבוד עם החברה הטובה ביותר ולהיזהר מחאפרים. עליכם להבין כי חאפר הוא אדם שלא מבין באמת בשרברבות והוא יעשה עבודה גרועה ולכן לא כדאי לעבוד עמו. עליכם לתת את הדעת על כך כי יש הבדל עצום בין מומחים לתחום איתור הנזילות ובין חאפרים ועליכם להבין שאם תפנו אל חאפר הוא לא רק לא יאתר את התקלה אלא גם יכול לגרום לנזק לבית שלכם ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

אל תעבדו עם השרברב הזול ביותר בשוק

עוד נקודה שאנו רוצים לחדד בנוגע לבחירה בשרברב היא העובדה כי לא כדאי לעבוד עם השרברב הזול ביותר בשוק. עליכם להבין כי שרברב שלוקח מחירים נמוכים במיוחד ממה שנהוג בשוק הוא כנראה שרברב שלא מבצע את עבודתו כמו שצריך ובגלל זהו הוא צריך להוריד מחירים ולכן כדאי להיזהר משרברב זול במיוחד.

 

Exit mobile version