קווים עיצוב פנים

עדי חרוש אדריכלות ועיצוב פנים – מה חשיבות השירותים של מעצבת פנים?

בשנים האחרונות יש עליה גבוהה במודעות לחשיבות העסקת מעצבת פנים בירושלים בפרט וחשיבותו של תהליך עיצוב חלל המחיה שלנו באופן כללי. רבים כבר מבינים, שעיצוב הבית הוא לא רק בחירת תמונות או פריטי עיצוב דקורטיביים ו"קישוט הבית", אלא שירות שמאפשר לכם לנצל את שטח הנכס שלכם – בית פרטי או דירה בבניין באופן המיטבי ביותר ובהתאם לצרכים שלכם.

גם כשמדובר בתהליכים של עיצוב דירות קבלן – קטנות או גדולות, מעצבת פניםיצירתית ומנוסהכמו עדי חרוש, יודעת לתכנן עבורכם את שטח הפנים בדירה, באופן שבו אף ס"מ לא ילך לאיבוד וזאת תוך התחשבות באילוצים קונסטרוקטיביים קיימים כמו קירות תומכים, מעברי צנרת מרכזית וכדומה.

מה תפקידה של מעצבת פנים?

מה תפקידה של מעצבת פנים?

עיצוב פנים הוא תת תחום בענף האדריכלות העוסק במלאכת התכנון, השינוי וההתאמה של החלל הפנימי במבנה, והענף התפתח ונפרד מתחום האדריכלות במהלך המאה העשרים. עיצוב הפנים מתייחס לצרכים של משתמשי חלל המבנה בין אם מדובר בבית פרטי או במבנה ציבורי כמו בית חולים, מתנ"ס או בנק. כשמדובר בעיצוב החלל של בית פרטי, הדגש הוא על מתן מענה לצרכים הפיסיים והנפשיים של דיירי הבית, כמו למשל מיקום וגודל החדרים בבית, תאורה שתואמת את השימושים השונים המיועדים לחדרים וגם בין השאר, תכנון חללי אחסון ומרחבים "ציבוריים" במקרה הצורך.

עדי חרוש, היא מעצבת פנים מומלצת, בעלת ניסיון רב בתכנון ובעיצוב חללים שונים בהתאם לצרכים של הלקוח ומעניקה ליווי צמוד לאורך כל תהליך עיצוב הבית. בין אם אתם מחפשים עיצוב כפרי ובין אם תבחרו בגישה אורבנית לעיצוב דירת לופט, עדי תעצב לכם חלל מגורים שיהיה תפור בדיוק למידותיכם, צרכיכם וגם, לא פחות חשוב, יתאים למסגרת התקציבית שלכם.

עדי חרוש מעצבת פנים עם המלצות בירושלים וברחבי הארץ

עדי נחשבת כאחת ממספר מעצבות פנים מובילות בארץ, בזכות התמחותה בעיצוב פנים לבנייה כפרית ועיצוב אורבני כאחד, תוך ניצולת מיטבית של התאורה הטבעית וכיווני האוויר.

משרדי אדריכלים רבים בצפון ובמרכז, ובכלל זה גם משרד אדריכלים בירושלים שעובד עם עדי באופן שוטף, ממליצים ללקוחותיהם על עיצוב הבית עם עדי. בזכות שיתופי הפעולה ההדוקים שלה עם אנשי מקצוע רבים בענף הבנייה, יחסי האנוש המעולים והיכולת שלה להיכנס לראש הלקוחות וליצור עבורם את המרחב האישי המושלם, כבר שנים שעדי היא מעצבת פנים מבוקשת בירושלים. לייעוץ טלפוני ללא עלות ולתאום פגישה השאירו פרטיכם באתר או התקשרו.  חפשו "עדי חרוש"   בגוגל  מוזמנים לבקר באתר שלנו עדי חרוש אדריכלות ועיצוב פנים

 

Exit mobile version