Site icon קווים עיצוב פנים

עיצוב חדר האמבטיה בסגנון מודרני

קרדיט תמונה:pixabay.com

בחירה בסגנון מודרני לחדר האמבטיה זו בחירה פופולרית ביותר, וניתן להבין בקלות מדוע. בייחוד בחדר הרחצה, אנו שואפים ליצור אווירה נקייה, מרעננת ומזמינה, והשילוב בין הקווים הנקיים של הסגנון המודרני לבין השאיפות הללו מתיישב נפלא. איך עושים זאת נכון? מהם כללי האצבע של עיצוב ארונות אמבטיה, ריצוף, אביזרי הנוי והאמבטיה עצמה? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בכך.

 

הסוד מתחיל במינימליזם

פשטות היא כלל אצבע לעיצוב מודרני, ולכן כדאי לשמור על חדר האמבטיה כמה שיותר פתוח, ללא עומסים מיותרים וללא אביזרי אחסון כבדים שסוגרים את החלל. כך למשל, מומלץ להשתמש במדפים ובארונות אמבטיה מובנים כדי להסתיר פריטים שונים, דוגמת מוצרי טיפוח, ובכך לשמור על הקווים הנקיים בחלל.

העדיפו לבחור באריחים בעלי צורות גיאומטריות נקיות ובכך תרוויחו פעמיים: הוספת עניין ואופי לחלל, מבלי לוותר על עיצוב מינימליסטי ונקי. מבחינת חומרים המתכתבים עם הסגנון המינימליסטי הרענן, כמעט ואין מתחרים לשיש – ובייחוד בחדר כמו חדר האמבטיה, בו אנחנו רוצים לשמור על ניקיון והיגיינה עוד יותר.

 

קלאסיקה מנצחת

משמעותו של עיצוב מודרני לחדר האמבטיה אינו בהכרח אומר שהעיצוב צריך להיות יוקרתי ואוונגרדי, ההיפך הוא הנכון. עיצוב חדר אמבטיה מודרני מתכתב נפלא דווקא עם אמצעי עיצוב קלאסיים, על זמניים. דרך אחת לעשות זאת היא לשלב כלים סניטריים בגימורים מעניינים, דוגמת גימורי זהב, שחור או אפור. גם אם לא תשקיעו באף פריט חדש בחדר האמבטיה, אין לכם מושג עד כמה השינוי יהיה דרמטי אם תחליטו "רק" להחליף את ברזי האמבט או את ברז הכיור.

דרך נוספת להעצים את הפן העיצובי הקלאסי בחדר האמבטיה הוא לתת למראה מקום של כבוד ולהציב אותה במרכז חדר הרחצה. תוכלו לעשות זאת במגוון דרכים, בין אם על ידי בחירת צבע דומיננטי או גודל דרמטי, ואפילו תוכלו לבחור במספר מראות המשתלבות זו לצד זו, בצורה גיאומטרית.

מודרני ונקי אין פירושו חף מפריטי עיצוב ונוי, אך כן חשוב לשלב אותם בחדר בחוכמה כדי לא ליצור עומס. כך למשל, תוכלו לשלב עציצים קטנים בצבע לבן על מדפי האמבטיה ולהוסיף בכך תחושה טבעית ונקייה לחדר, לתלות הדפסים מודרניים עם מסגרות ניטרליות וגם לשלב מגבות קטנות ומגולגלות בגווני אפור-לבן במדפים השונים בחדר האמבטיה.

 

אמבטיה עצמאית – ומעצימה!

אם אתם משפצים את חדר הרחצה ומתלבטים באיזו אמבטיה לבחור, תנו לנו לספר לכם על אחד הטרנדים המובילים את עיצוב חדרי האמבטיה בשנים האחרונות: שילוב של אמבטיה עצמאית, על רגליים, במרכז או במקום בולט בחדר. אם נדמה לכם שמדובר בטרנד השמור לחדרי האמבטיה של לואי ה-16 או מלכי אנגליה, אתם מוזמנים לספוג השראה מחדרי אמבטיה מודרניים שהתהדרו בפריט הנחשק ולראות עד כמה הוא משתלב נהדר בחלל.

כדי לשמור על המראה המודרני, מומלץ לבחור אמבטיה עם גימורים וקווים נקיים או מעוגלים לקראת קצה האמבטיה, ותוכלו גם "להעז" ולבחור בגוונים דרמטיים שיוסיפו נופך יוקרתי לחלל, דוגמת גווני בטון כהים או אפילו שחור.

 

מכניסים את הירוק למקלחת

אם אתם רוצים ליצור חווית ספא טבעית בחדר האמבטיה וליצור עיצוב אורגני העולה בקנה אחד עם העיצוב המודרני, תנו לירוק לשטוף את החדר ושלבו עציצים בחלל. מספיק לשלב עציץ בית אחד או שניים. הם ישתלבו נהדר במקלחת, בייחוד על אדן החלון, על הכיור או על אחד המדפים בחדר. כדי להוסיף ניחוחות מרגיעים לחדר המרגיע ביותר בבית, שלבו עלי אקליפטוס טריים בחלל. לא רק שמבחינה ויזואלית זה יראה נפלא, הניחוחות הנקיים שימלאו את החדר ישמחו את ליבכם בכל רחצה מחדש.

כשבוחרים עציצים לחדר האמבטיה, חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע במשתלה ולהבין אילו סוגי צמחים מתאימים לתאורה הטבעית שבחדר הרחצה שלכם וגם לתנאי הלחות שיש במקלחת.

 

שימוש בגופי תאורה מודרניים

בחירת גופי התאורה בחדר האמבטיה משמשים בתפקיד מכריע בעיצוב חדר רחצה מודרני. עיצוב מודרני עוסק, במידה רבה, בקווים נקיים ובצורות גאומטריות ולכן גם בסוגיית התאורה נעדיף לבחור בגופי תאורה נקיים, בעלי קווים גאומטריים חדים, שיוסיפו עניין ויזואלי לחלל אך לא ישתלטו עליו. איכות האור חשובה לא פחות מבחירת גוף התאורה. הקפידו לבחור בתאורה נקייה ופונקציונלית שתאיר את האזורים האסטרטגיים בחדר, מאזור המראה ועד לאמבטיה עצמה.

 

Exit mobile version