קווים עיצוב פנים

עיצוב חדר האמבטיה – מה מומלץ?

freepik

מקלחת או אמבטיה באווירה הנכונה יכולה להיות כמעט אלוהית. בעזרת כמה טיפים עיצוביים תוכלו לשפר אין ערוך את האמבטיה בביתכם. ההמלצות הבאות לעיצוב חדר האמבטיה יכולות להתאם גם לאלה המשקיעים בשיפוץ עמוק וגם כשרוצים רק מתיחת פנים, ללא השקעה כספית מרובה.

הארון ישן לכם? מומלץ לשנות בחוכמה

פעם, בחדרי אמבטיה היה מאוד מקובל למקם ארונות שניצבו ישירות על הרצפה. גם אם הם העניקו אשליה של יציבות מרבית, הם לא עושים את החיים קלים ובוודאי שלא מעוצבים. אם הארון התיישן ולא לטובה, מומלץ לשנות בחוכמה. תוכלו למצוא כיום מגוון ארונות אמבטיה תלויים, בסגנון מודרני או רטרו, כטוב בעיניכם. ארונות תלויים מעניקים תחושה יותר מרווחת וכשצריך, הם מאפשרים לגרוף מים ולנקות בצורה נוחה באופן מיוחד.

טריקים להגדלת חדרי אמבטיה קטנים

אם חדר האמבטיה שלכם לא גדול, חוכמת העיצוב תוכל לשפר אותו בצורה מדהימה. טריקים חכמים יאפשרו לכם ליצור אשלה של חלל הרבה יותר גדול, גם אם השטח בעצם נשאר אותו הדבר. אז מה אפשר לעשות: אפשר למשל להחליף מראות קטנות במראות גדולות יותר. התקנת גוף תאורה סמוך למראה מעצים את האפקט והופך את החלל לעוד יותר מרווח. לצד ארון תלוי שאותו הזכרנו קודם לכן, אפשר להוסיף אסלה מרחפת. אפשרות אחרת – את הקיר מחפים עם שני סוגי אריחים. בחלק התחתון משתמשים באריחים בצבע של הרצפה. נוצרת אשליה של רצפה הרבה יותר רחבת ידיים.

להשתולל עם צבע נועז

אם אתם מרגישים שאתם חייבים להכניס משהו חדש לחדר האמבטיה, תוכלו להרשות לעצמכם להשתולל עם צבע נועז. תופתעו לגלות שאפילו אם בוחרים לצבוע את אחד הקירות בצבע מרשים או גוון עם טקסטורה מרעננת, ההשפעה דרמטית ויוצאת מן הכלל. השתדלו להתאים את הצבע לאלמנטים מסוימים בחדר האמבטיה או בבית. כך יוצרים אמירה עיצובית בעלת משמעות והרמוניה.

בחרו בחוכמה את המקלחון הבא

שימו לב שיש המון סוגים וסגנונות של מקלחונים לבית. הרבה אנשים מעדיפים כיום לוותר לחלוטין על אמבטיה או מקסימום להכניס אמבטיית ישיבה בגודל חצי. כאשר אתם בוחרים מקלחון, התייחסו היטב לגודל ולעיצוב הכולל של חדר האמבטיה. אם החדר יחסית גדול, תוכלו לבחור מקלחון חזיתי. לחדרים יחסית קטנים או אם סידור החלל קצת דחוס, העדיפו מקלחון פינתי.

פינוקים קטנים שמוסיפים המון

אתם אוהבים להתפנק באמבטיה? תוכלו להוסיף כל מיני פינוקים קטנים שמוסיפים הרבה אופי, יופי ואיכות לחיים. לדוגמא, ליד הכיור או על מדף נישה הניחו עציצים עם פרחי ניחוח או מבשמים עדינים. אל תוותרו על מחמם מגבות. לתחושה של התעטפות עם מגבת חמימה אין תחליף. חובבי המוזיקה יכולה למקם רמקול עמיד למים, כך שאפשר להזרים גם מוזיקה טובה בזמן רחצה, התאפרות או גילוח. להתחיל ככה את היום, בחלל מעוצב ונעים זה פינוק אמיתי.

 

Exit mobile version