קווים עיצוב פנים

שאלות ותשובות על עיצוב פנים בתים

עיצוב פנים בתים
תמונה: freepik

חושבים לעצב את הבית ולהעניק לו מראה חדש? התהליך שאתם עומדים לפניו עומד להיות מרגש ולכן בטח כרגע יש לכם שאלות רבות שנוגעות לעיצוב. רגע לפני שתצאו לדרך, ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות על התהליך, על שיטות העיצוב וכמובן, את כל התשובות.

האם כדאי לבצע עיצוב פנים לבית בשכירות?

כן. תמיד כדאי להרגיש בבית. במקרה של בית בשכירות אי אפשר לשבור קירות ולעשות שינויים בתשתית (כמו שינוי נקודת חשמל). יש לבדוק מראש מול בעל הבית לפני ביצוע שינויים שכוללים צבע, אך מעבר לכך אפשר להחליף את הרהיטים, להוסיף מוצרי טקסטיל ולהעניק לרצפה מראה חדש באמצעות שטיח. המעצב אשר יקבל לידיו עיצוב בית בשכירות ידאג להכנסת פריטים שניתן להעביר בהמשך לבית הבא.

מהו הום סטיילינג?

תמונה: freepik

הום סטיילינג הוא עיצוב של הבית שאינו כולל שבירת קירות והוא לא דורש תוכניות לקבלן. אנשי המקצוע שיוכלו להיכנס לבית יהיו אנשי גבס וצבעים ולעתים גם חשמלאים. הלבשת הבית מתאימה לבתים בשכירות ולאלו שלא רוצים לעשות שינוי במבנה. התוצאות יכולות להיות מרשימות לא פחות מאשר תהליך שיפוץ. כמו כן, התהליך יכול להתבצע בכל חדרי הבית או בחלקם.

כיצד מתבצע עיצוב פנים בתים עם מעצב?

תהליך עיצוב הפנים אשר יתבצע עם מעצב ישים אותך במרכז. ישנם אנשים אשר חוששים שהמעצב יעשה את מה שהוא אוהב, אך למרות שיש לו טעם משלו, הוא מעצב טוב ידאג להציע הצעות שיתאימו לך. התהליך יתחיל בתשאול והבנת הדרישות שלך. לאחר מכן המעצב יבצע תוכנית ראשונית (או מספר סקיצות) ויוכל לתקן ולשפר אותה בשיחות הבאות. ברגע שהתוכניות ימצאו חן בעיניך אפשר יהיה להתקדם ולבחור את אנשי המקצוע שבצעו את העבודה בבית.

האם יש סגנון לעיצוב של הבית שנחשב לטוב יותר מאחר?

למען האמת, עיצוב פנים בתים הוא תמיד עיצוב אישי. ישנן משפחות אשר רוצות ליצור עיצוב בסגנון מודרני ואחרות בסגנון כפרי. ישנן משפחות שרוצות ליצור חלל וינטג' ואחרות מעוניינות במראה אקלקטי. לכל סגנון יש מקום וכדי להשיג את המראה המושלם צריך לתכנן את הפעולות שמתבצעות ולעשות את הבחירות הנכונות. מעצב פנים יוכל לעזור לכם להשיג את הסגנון האהוב עליכם וכל שתצטרכו לעשות הוא להגדיר את הבקשות שלכם.

כיצד אפשר לבחור מעצב פנים?

בחירת המעצב תשפיע על שביעות הרצון שלכם, מהתהליך והתוצאה. תוכלו לקבל המלצות על המעצב, לראות את תיק העבודות שלו, לשמוע על הפרויקטים שביצע וחשוב לא פחות, להתרשם ממי שנמצא מולכם. הבחירה במעצב חשובה וכדאי להקדיש זמן ולראות שישנה כימיה בניכם לבינו. זכרו, עליו לשים את הרצונות שלכם במרכז. קווים מזמינים אתכם להתייעץ ולשמוע כיצד הפרויקט שלכם יכול להיראות. לפרטים, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר.

 

 

 

Exit mobile version