Site icon קווים עיצוב פנים

שיש למטבח, ניקוי ספות בזול

שיש למטבח, ניקוי ספות בזול

כאשר אתם עוברים דירה או רוצים לשנות את מראה הבית, חשוב מאוד לדאוג לרהיטים איכותיים שיחזיקו מעמד גם לעשרות שנים. לא לכולנו יש את היכולת הכספית לדאוג לרהיטים חדשים כל שנה או שנתיים ולכן חשוב מאוד לשמור, לשמר ולהאריך את איכות החיים של הרהיטים. הספות שאתם קונים כדי למלא את החלל בביתכם לרוב יעלה אלפי שקלים ולכן חבל מאוד לבזבז כל שנה או שנתיים אלפי כספים כדי לחדש את הספות.

הבית החדש שאתם עומדים לקבל צריך לקבל עיצוב ייחודי ומרהיב ולא פחות חשוב- מחיר הוגן וזול.

שיש למטבח הוא הדבר המרכזי ביותר במטבח ולכן צריך לדאוג שיהיה איכותי, שיתאים לעיצוב הבית והמחיר שלו יהיה זול עד כמה שאפשר אך לא יוריד מערכו.

 

קצת על שיש למטבח- מה ההבדל בין שיש למשטח?

השיש נוצר ע"י סלעי שיש שאותם חוצבים והופכים לצורה של השיש. השיש הוא טבעי ולא מבצעים בו עבודות מלאכותיות.

לעומת זאת, המשטחים לא עשויים משיש טבעי, הם מיוצרים במפעלים ועוברים תהליכים רבים עם חומרים רבים כך שבסיומם, נוצר משטח שדומה לשיש אך הוא לא עשוי משיש טבעי.

לכן, שיש למטבח הוא איכותי יותר למטבח שלכם והוא לא "חיקוי" של המקור כך שתוכלו ליהנות מהשיש המקורי והאיכותי ביותר שיש.

 

מה כולל ניקוי הספות?

ניקוי ספות בזול כולל כמה שלבים פשוטים שבאמצעותם תוכלו לקבל ספה נקייה מלכלוכים וכתמים קלים ואפילו קשים במחיר זול.

בתחילה, איש המקצוע של חברת קלילינג טאץ' יחדיר באמצעות מכונה ייעודית את חומר הניקוי לספה ולאחר מכן ישאב את הספה עם מכונה מיוחדת שתעניק לספה שלכם את המראה שהיה לה כמו במעמד הקנייה ותחזיר לה את הצבע.

ניקוי הספות הוא תהליך פשוט כאשר איש מקצוע מבצע אותו שבאמצעותו הספה שלכם תחזור להיות מה שהייתה לפני כל הלכלוך והכתמים וכל זה במחיר זול.

מחיר הספה משתנה בהתאם לכמה קריטריונים: סוג הספה (ישנם ספות מעור שניתנות לניקוי אבל דורשות טיפול שונה), מצב הספה (עד כמה היא בלויה ומלאה כתמים. ספה בלויה במידה רבה תעלה יותר מספה שיש עליה מעט מאוד כתמים), גודל הספה או מספר המושבים וכמות של ספות שהינכם מעוניינים שהחברה תנקה (ככל שיהיו יותר ספות המחיר ישתלם).

 

Exit mobile version