Site icon קווים עיצוב פנים

איך ננצל את הגינה לשיפור העיצוב הפנימי של הבית

מי מאיתנו לא חלם על גינה מעוצבת ומרשימה, שתשלים את המראה הכולל של הבית? נכון שהעיצוב הפנימי של הבית הוא פנימי, אבל הוא מושפע לא מעט מעיצוב הגינה שבחוץ ואף משפיע עליה. יש משהו מרגיע וממלא בלצאת החוצה מסלון מעוצב, למרפסת המשקיפה על גינה ירוקה, מלאה בשיחים ופרחים, עצי פרי לגינה שפורחים ומניבים פירות מתוקים ובשלים, ואפילו כמה מתקני שעשועים לילדים.

 

כדי ליצור את ההרמוניה הזו, יש כמה אלמנטים שכדאי לתת עליהם את הדעת בעת עיצוב הבית והגינה בכלל, שבסופו של דבר יוצרים מקשה אחת שכל כולה משקפת את הטעם העיצובי שלכם, המסר שאתם מבקשים להעביר והאווירה שתרצו ליצור בתוך הסביבה הביתית שלכם.

 

כיצד עצי פרי לגינה יעזרו להשיג את המטרה?

 

 

איך בוחרים צמחים לגינה?

 

זוהי כנראה שאלת השאלות, בעיקר אם זו הפעם הראשונה שאתם עומדים לטפל בצמחים, פרחים ועצים. אם חפצה נפשכם בשתילת עצי פרי לגינה או רכישה של אדניות מלאות בכל טוב, מומלץ להגיע למשתלה ידועה ומקצועית, לצאת לסיבוב קצר עם אחד המומחים במקום, להסביר בדיוק מהם הצרכים והדרישות שלכם ומהי רמת הידע שלכם בכל הקשור לגידול צמחים, ולהקשיב להמלצות וההסברים. לפחות בהתחלה, כדאי לחזור הביתה עם צמחים שלא דורשים יותר מידי טיפול, שרק יחשפו אתכם לעולמם המופלא. לאחר שתתאהבו, תוכלו להתקדם ולהתחיל לטפל גם בצמחים "מפונקים" יותר.

Exit mobile version