Site icon קווים עיצוב פנים

אפילו זה כבר חכם – פחי האשפה החדשים למטבח

קרדיט תמונה: shutterstock

פעם, אם היינו רוצים לקנות פח אשפה למטבח, אז כל מה שהיינו צריכים לעשות זה להיכנס לחנות של מוצרים לבית או באופן ספציפי יותר, חנות של מוצרים למטבח, לבחור פח שיכול להתאים לנו ובכך היה נגמר העניין.

היום, כמו בלא מעט מקרים אחרים, רכישת פחי אשפה למטבח היא דבר הרבה יותר מסובך. הן בגלל היצע הפחים והן בגלל העובדה שאנחנו צריכים לדעת כיצד להתאים אותם לחלל המטבח ואיך לשלב אותם במקום. הפח אמור לשרת אותנו בצורות שונות, ולכן אנחנו צריכים לדעת איך לרכוש פח בצורה נכונה.

על פניו, אנחנו יכולים לחשוב שאין משמעות אמיתית עבור פחי אשפה למטבח. מדובר בכלי שנועד לאכלס את הפסולת שאנחנו מייצרים לפני, בזמן ואחרי שאנחנו מבשלים ואוכלים. רבים משתמשים בכלל בשקיות סטנדרטיות או שקיות אשפה לשם כך ולא רוכשים פח במיוחד בשביל זה. אך כפי שנוכל לראות מיד, יש משמעות לפח אשפה, בוודאי כשמדובר במתקן המיועד לשימוש במטבח.

לפני שנסביר מה השימושים, הדגמים והסוגים של הפחים, חשוב לציין שרכישת פח אשפה למטבח היא עניין משמעותי לא רק עבור מטבחים פרטיים אלא גם עבור מטבחים עסקיים, ממוסדיים. שם בוודאי תיווצר כמות פסולת גדולה יותר ולכן יש חשיבות רבה לקניית פח אשפה, ואדרבא לקניית פח מתאים למקום.

מדוע זה הכרחי לקנות פח אשפה למטבח?

יש יתרון משמעותי ברכישת פחי אשפה למטבח, בין אם הוא קטן או גדול. הפח מאפשר לנו להטמין את הפסולת שאנחנו יוצרים בצורה מסודרת וכך אנחנו למעשה יכולים גם לייצר תהליך עבודה מסודר יותר וגם לשמור על ההיגיינה במקום.

עלינו לזכור שהפסולת שאנחנו מייצרים במטבח, עלולה למשוך זבובים ומעופפים אחרים אשר יכולים לייצר אי נוחות במקום. לכן, אם אנחנו נדע להטמין את הפסולת ולהחביא אותה בתוך הפח, אז נוכל למנוע את הזמנתם ולא נצטרך להתמודד איתם. כמובן שזה גם אומר שהפסולת לא תייצר ריח לא נעים במטבח.

אילו סוגים ודגמים של פחים קיימים?

אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של פחי אשפה המתאימים למטבח.

הפח הסטנדרטי הוא כזה שכולל מכסה, אותו אנחנו יכולים להרים בעזרת היד (או הרגל למי שמעדיף). מדובר בפח רגיל, פשוט, אשר יכול להגיע בצורות שונות, בין אם זה מרובע, מלבן, עיגול.

לעומת זאת, ישנם פחים יותר אטרקטיביים, אשר אינם דורשים מאיתנו להשתמש בידיים או ברגליים בשביל שנוכל להרים את המכסה. מדובר על פחים הכוללים כמין רגלית מיוחדת בעזרתה אנחנו יכולים להרים את המכסה ולהכניס את הפסולת לפח.

כמו כן, אנחנו יכולים למצוא פחים חכמים אשר כוללים יחידות אחסון שונות המאפשרות לנו למחזר את הפסולת שלנו בצורה ישירה ונוחה. כך אנחנו לא צריכים לחפש דרכים כיצד לבצע הפרדה בין חומרים.

 

 

 

Exit mobile version