Site icon קווים עיצוב פנים

בואו לגלות – לפי מה נקבע מחיר שיש למטבח?

צילום:freepik

המטבח הוא אחד מהמקומות החשובים ביותר בכל בית, וזוהי הסיבה שמשקיעים עליו לא מעט מחשבה. כל אחד ירצה שהמטבח של הבית יראה הכי מרשים, כך יהיה כיף לשהות בו לא מעט שעות במהלך היממה. אך כל אחד יודע כי אחד מהדברים היקרים ביותר בכל מטבח הוא רכישת השיש.

מחיר שיש למטבח יכול להשתנות על פי לא מעט אלמנטים, ולכן אתם צריכים להכיר את האלמנטים השונים – בכדי שתוכלו לשלוט על העלויות. ברגע שתדעו מהן הסיבות שבגללן המחיר קופץ למעלה, אתם תוכלו לשלוט עליו טוב יותר ולמנוע ממנו לחרוג מהתקציב שלכם. ברגע שיש לכם שליטה על העלויות, הכל יכול להפוך להיות הרבה יותר קל ומשתלם.

 

סוג השיש

האלמנט המרכזי שהוא זה שמשפיע בצורה הכי משמעותית על העלויות הוא כמובן סוג השיש. ניתן למצוא סוגי שיש רבים, ולכל סוג יהיה את תג המחיר שהחברה תדרוש עליו. המחירים יכולים להתחיל מ-400 או 500 שקל למטר, ולהגיע למצב שבו תצטרכו לשלם אלפי שקלים למטר. שיש טבעי למטבחים לדוגמא יהיה קצת יותר יקר מאשר סוגים אחרים שהם מוגדרים כפשוטים יותר.

 

גודל המטבח

עוד אלמנט שעשוי להשפיע לא מעט על העלות של השיש הוא גודל המטבח, ככל שהמטבח שלכם יהיה גדול יותר – כך כמובן תצטרכו לשלם יותר. לכן אתם צריכים לבחון באילו חלקים אתם חייבים שיהיה לכם שיש, ובאילו חלקים אתם תוכלו להתפשר על חומרי גלם אחרים. ברגע שיש לכם את האפשרות הזאת, אתם תוכלו לשלוט בצורה יחסית אפקטיבית על העלות שאותה תצטרכו לשלם. כך לא תגיעו למצב שבו תחרגו מהתקציב שעומד לרשותכם לרכישת השיש למטבח כולו.

 

איש המקצוע

זה לא סוד, לכל איש מקצוע יש את עלויות העבודה שלו – שהן יכולות להיות חלק בלתי נפרד מהתשלום שאותו אתם תצטרכו לשלם. לעיתים דווקא עלויות העבודה הן אלה שהופכות את העסק להיות מאוד יקר, או מצד שני הופכת את העסק להיות הרבה יותר זול. מחיר שיש למטבח משתנה בין אנשי המקצוע השונים, ולכן חשוב מאוד שתקבלו פירוט לגבי העלויות שכוללות במחיר הסופי – פירוט שיסייע לכם להבין את המצב יותר לעומק.

 

קומת הבית

זה אחד מהאלמנטים שעשויים הכי להפתיע אתכם, אך אם אתם גרים בקומה גבוה – ככל הנראה תצטרכו לשלם יותר על השיש. הסיבה לכך היא שתצטרכו להזמין מנוף על מנת שירים את השיש ישירות לדירה, ומכאן המחירים צפויים להיות הרבה יותר יקרים. לכן תיקחו גם את הנושא הזה בחשבון, אומנם אתם לא תוכלו לשנות אותו – אך חשוב מאוד שתהיו מודעים אליו. כך תוכלו להבין בדיוק כמה שיש אתם מוכרחים להזמין, וכמובן איך יהיה לכם הכי אידיאלי להביא אותו לדירה שלכם.

Exit mobile version