Site icon קווים עיצוב פנים

בחירת הרצפה המתאימה לעיצוב חלל הסלון

בחירת הריצוף לחללי הבית השונים תלויה לא פעם בסגנון העיצוב הכללי של הבית, והיא מקבלת חשיבות גדולה יותר, כאשר מדובר בסלון, החלל המרכזי ביותר בכל בית, בו כולם נמצאים ברוב שעות היום והוא משמש לאירוח בני משפחה וחברים. מעבר לסגנון העיצוב, אופן ותדירות השימוש בחלל וקיומם של ילדים או חיות מחמד אלו משתנים שיקבעו עד כמה הריצוף צריך להיות עמיד.

החשיבות של בחירה נכונה

הריצוף בבית משפיע המון על האווירה בו ויכול לתת את הטון של כל העיצוב. עליכם לראות את הריצוף כמו דף חלק שאותו מלבישים עם אלמנטים עיצוביים שונים והוא זה שיוצר את המסגרת ואת התמונה בכללותה. מכיוון הריצוף קושר בין כל המרכיבים של הסלון עליכם להקדיש מחשבה לצבע שלו, לסגנון, לדגם, לטקסטורה וגם לחומר הגלם. בין אם אתם מעדיפים מראה יותר קלאסי ומסורתי ובין אם מראה עכשווי, הריצוף המתאים יכול לעזור לכם ליצור חלל מזמין ומסביר פנים, כאשר בנוסף לאסתטיקה, ישנם כמה שיקולים מעשיים כמו עמידות, נוחות ותחזוקה קלה.

מגוון רחב של סגנונות ואפשרויות

עם כל כך הרבה סגנונות ריצוף, האפשרויות שלכם בלתי מוגבלות וכדי להגיע לבחירות הנכונות ביותר עליכם להבין את הצרכים שלכם. כדי לעשות זאת שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

כאשר אתם מבינים את הצרכים שלכם לעומק, כמו גם את מידת הפונקציונליות הנדרשת, ומודעים לתקציב שעומד לרשותכם, יהיה לכם קל יותר למצוא ריצוף שנותן את המענה המתאים.

הבחירה המומלצת לסלון שלכם

יש המון רעיונות מעולים לריצוף הסלון, אם אתם מחובבי הפרקט, אחת האפשרויות שעומדות לרשותכם היא פרקט פולימרי דמוי עץ. מעבר למחיר המשתלם, הפרקט הפולימרי מציע עוד המון יתרונות: הוא עמיד מפני לחות, אקוסטי, נגד החלקה וזמין במגוון רחב של גוונים. הפרקט הפולימרי אינו מיוצר מעץ אלא משבבי PVC, אך נראה בדיוק כמו הדבר האמיתי. כתוצאה מכך הוא אינו דורש תחזוקה, עמיד לנזקי מים, קל והרבה יותר חזק. בנוסף הוא עמיד ללחצים ולכן יכול לעמוד בגבורה בכל הרגלי האירוח שלכם.

אם אתם רוצים ריצוף שיראה נהדר וגם יחזיק לאורך זמן הפרקט הפולימרי מציע לכם המון יתרונות. כמובן שעליכם להפעיל שיקול דעת בהתבסס על הצרכים ועל התקציב שעומד לרשותכם, ורק אז לבחור!

 

 

 

Exit mobile version