Site icon קווים עיצוב פנים

האם להציע דירות למכירה באשדוד לבד או ע"י מתווך

עיצוב סלון ב{HEBROW}

תמונה: freepik

התלבטות שעולה בראשם של בעלי דירות בעיר

העלויות של רכישת דירה כוללות בתוכן עוד מספר דברים לבד ממחיר הדירה שדורש עליה המוכר. כך אנו יכולים לזהות גם את החלק שמגיע למתווך אם הדירה נמכרה בתיווך ולא בצורה ישירה. בין אם אנו מדברים על דירות למכירה באשדוד ובין אם אנו מדברים על דירות שמוצעות למכירה בעוד ערים בארץ, הרי שיש את אלו שמנסים למכור את הדירה שלהם לבד ויש את אלו שמבינים את ערכו של מתווך איכותי ואמין, ונעזרים בו.

 

בכל הקשור למוכרים ולקונים גם יחד, הרי שלמתווך שעושה את העבודה כמו שצריך ומשלים עסקה רצינית בין המוכרים לקונים, מגיעים האחוזים שלו מהמכירה. מאחר ומדובר בסכום לא קטן של כסף, הרי שלעתים אנו רואים כיצד הן המוכרים והן הקונים מנסים לבצע את מהלך עסקת הנדל"ן ללא מתווך, וחשוב לדבר על כך מאחר ובלא מעט פעמים מתווך מקצועי ואמין מונע סיכונים שיכולים להסתכם בהוצאות גדולות ובהפסדים כספיים משמעותיים.

 

מה יכול לקרות כשמנסים למכור לבד

נראה כי לא תמיד צריך לדבר רק על סיכונים כלכליים כשמנסים למכור דירה באשדוד לבד. זאת מאחר וגם התהליך עצמו יכול להיות קשה ביותר אם לא נעזרים באיש מקצוע רציני בתחום זה. אחרי הכול, כשאנו מדברים על דירות למכירה באשדוד, יש להבין שמתווך שמכיר היטב את כל חלקי העיר, מפרסם את הנכסים שהוא משווק בצורה אמינה ונרחבת, ומסביר למוכרים ממה צריך להיזהר כלפי רוכשים מסוימים, הוא איש מקצוע בעל ערך רב.

 

אם נחשוב לרגע על ניסיון למכור דירה באשדוד או בעיר גדולה אחרת לבד, נראה כיצד המוכרים יתקשו להתמודד עם טלפונים של אנשים ששואלים שאלות בנושאים שבעלי הנכס לא תמיד יכולים לענות עליהם, עם קונים פוטנציאליים שמגיעים בצורה לא מסודרת ומבזבזים את זמנם היקר של המוכרים, ועם אנשים שיגיעו לבדוק את הנכס במטרה לקנות אותו להשקעה, ואז יציגו אתגר מורכב למוכרים בעל הקשור למיסים ולחוקי נדל"ן שונים.

 

חלקו החשוב של מתווך מקצועי ואמין

יש לא מעט יתרונות שכבר הוצגו כאן ומראים עד כמה מתווך מקצועי יכול לשרת היטב את המטרות והאינטרסים של מוכרי נכסים בעיר כמו אשדוד. אך נראה כי חשוב להתמקד בעוד נקודה בעלת ערך רב שתביא לשקט נפשי עבור כל מי שמתכנן למכור את הדירה שלו בעיר. מדובר על האמינות שצריך להציג מתווך אם הוא רוצה שכל אחד יסמוך עליו לאורך כל התהליך החל מפרסום הנכס ועד עסקת המכירה המוצלחת שלו.

 

אמינותו של מתוך שעוסק בתחום של דירות למכירה באשדוד תציג שילוב של מספר דברים. היא צריכה לבלוט בזכות כך שהוא לא מבטיח הבטחות מוגזמות ולא הגיוניות שאי אפשר לקיים אותן, כמו למשל למכור דירה קטנה שמאפשרת אורח חיים בסיסי במחיר גבוה מאוד, הוא מציג רישיון תיווך בתוקף לאחר שעבר הכשרה חוקית בתחום, והוא גם שומר על קשר עם המוכרים בכל פעם שהם צריכים אותו למטרה של בירורים, שאלות וכיו'.

 

 

Exit mobile version