Site icon קווים עיצוב פנים

הקמת גנים בישראל

עיצוב הגנים הולך ומתפתח. זה מתפתח כי אנשים מתחילים להבין שצמחים בחצר האחורית שלהם, במרפסות שלהם או אפילו על אדן החלון זה משהו שהם צריכים לעשות. החוויה של גידול צמחים ופרחים יכולה להיות מאוד טיפולית עבור אנשים שחיים בערים בהן הטבע נראה רחוק מאוד בכל עת.

הקמת גנים היא פעילות שעברה מספר שלבים. השלב הראשון היה ליצור גינה קטנה בחצר האחורית עם רק עציצים וכמה שתילים פה ושם. השלב השני כלל הקמת גינת ירק לייצור מזון. ועכשיו, השלב השלישי כולל יצירת מערכות אקולוגיות מלאות שיש בהן בעלי חיים, ירקות, עצי פרי, צמחי נוי ועוד.

גינות הן תוספת פופולרית ויפה לכל בית. הם מספקים מרחב מרגיע ומהנה לכל בני המשפחה.

עלינו לקחת בחשבון את הדברים הבאים בבחירת צמחים לגנים שלנו:

הגן הוא חלל חיצוני בו מגדלים את הצמחים כדי לספק יופי, ניחוח והנאה. הגן הוא מקום למנוחה והתבוננות. מגוון הצמחים משקף את מגוון הטבע. אפשר למצוא סוגים רבים של פרחים בגינה כמו צבעונים, ורדים, סחלבים, בוגנוויליה וכו'. גן מציע גם מחסה לבעלי חיים כמו ציפורים ופרפרים שבאים בחיפוש אחר צוף ופירות. לגינה מעוצבת יש תחושת איזון והרמוניה והיא משקפת את אישיותו של היוצר שלה.

גינה יכולה לשמש דרך מצוינת להירגע ולהירגע. זה גם מקום נהדר לילדים לחקור ולשחק. ניתן לעשות גינות בכל מיני צורות וגדלים, מגינות עירוניות קטנות ועד לחצרות אחוריות גדולות. גודל הגינה שלך יהיה תלוי בשטח שעומד לרשותך בבית, אך ישנן דרכים רבות בהן תוכל לגרום לגינה קטנה יותר להיראות גדולה יותר על ידי שילוב תכונות עיצוב יצירתיות יותר בתוכנית שלך.

אם אתה גר בדירה קטנה, ובכל זאת רוצה קצת ירוק בבית, יש כמה גינות אנכיות שניתן להתקין בתוך אדן החלון או מעקה המרפסת שלך. אלה משתמשים בצמחים שגדלים דרך מערכת הסורגים בצורה אנכית כדי לייצר עלים ירוקים שופעים שתוכלו ליהנות מהם במהלך חודשי החורף כאשר יהיה קשה לגדל אותם בחוץ

הקמה ועיצוב גינות יכולה להיות חוויה מתגמלת ומספקת במיוחד למי שגר בדירה.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא למצוא מקום מתאים שמקבל הרבה אור שמש. השלב הבא הוא לבחור מה אתה רוצה לגדל. צמחים מסוימים משתלבים היטב בעוד שאחרים לא, אז חפש את האפשרויות הטובות ביותר עבור האזור שלך והתייעץ עם המשתלה או מרכז הגן המקומי שלך. מאמר זה עוסק כיצד להקים גינה בבית. הוא מדבר על מציאת המקום הנכון, עיצוב הגינה ולתת לה את הטיפול הנכון.

Exit mobile version