Site icon קווים עיצוב פנים

השכרת בובקט מהסוג הטוב ביותר

השכרת בובקט מתאימה לבעלי מקצוע שזקוקים למכשיר זה לביצוע עבודות בניה נקודתיות לעתים מזדמנות. בובקט הוא בעצם סוג של כלי עבודה שידוע גם בשמו מחפרון. הוא מיועד עבור ביצוע מגוון של עבודות עפר כמו סלילה של כבישים, חפירה של בורות, הקמתתעלות ועוד. למשימות שאתם מבצעים רק כמה פעמים בשנה, אפשרות ההשכרה מבטלת את הצורך באחסון ומאפשרת לכם לבדוק אם רכישת המכשיר בהמשך הגיונית ליישומים שלכם. את הבובקט ניתן לשכור לפי שעה, לפי יום עבודה או לפי תקופה בהתאם לצורך.

השכרת בובקט ומכשירי החלקה מאפשרת ברוב המקרים למצוא מכשירים חסכוניים יותר, והיא מתאימה לקבלנים שמבצעים עבודות בניה לעתים רחוקות. גם בעלי בתים יכולים לשכור בובקט עם מטעין או מחפר לביצוע פרויקטים בסופי השבוע.

הדגמים הפופולריים ביותר של השכרת בובקט זמינים במכשירים שמיועדים למשימות מיוחדות והמחיר שלהם גבוה יותר. הנה הדגמים הנשכרים ביותר:

הסרת שיחים

בובקט מבצע עבודות מהירות של הסרת שיחים ועצים קטנים באמצעות מחיצתם. בשני שלבים בלבד, אתם יכולים לגרוס עצים שלמים, גם אם אתם מעוניינים רק לדלל אותם באופן סלקטיבי.

אם פינוי קרקעות היא משימה שאתם מבצעים רק פעם או פעמיים בעונה, השכרת בובקט תהיה צעד הגיוני.

הסרת עצים

אם אתם מתקשים להוריד עץ בשטח שלכם, ניתן לסלק את הגדם שלו באמצעות בובקט. זוהי אפשרות נהדרת של השכרת בובקט לבעלי בתים עם מספר עצים בשטחים שלהם, כמו גם לעיריות, צוותי אחזקות שטחים וקבלני גינון.

ריכוך קרקעות

הכנת קרקעות לנטיעת עצים וצמחים צריכה להתבצע בתהליך הולם של הנחת בסיס ראוי לצמיחה באמצעות ריכוך הקרקע. בובקט מרכך את האדמה, מיישר גושים, מפלס את הקרקע וממלא בורות וחורים. היכולת של המכשיר לדחוף סלעים ופסולת לקצה אתר העבודה הופכת את שלב הניקיון לקל.

גיזום מדשאות

לגיזום צמחיית דשא גדולה, בגובה של עד שלושה סנטימטרים, השימוש בבובקט מאפשר חיתוך בקלות של מדשאות בשטחים שונים בגישה מקצועית ומקיפה. השכרת בובקט היא אופציה נהדרת לאנשי בנייה, חקלאות, ותחזוקת פארקים ושטחים ציבוריים.

בנוסף, באמצעות הבובקט ניתן לבצע מגוון של עבודות בניין כמו למשל סילוק של עפר וחול, חפירה של בורות בכדי להניח יסודות או תשתיות, עבודות חפירה לצורך הנחת כבלים של תקשורת, נשיאה של מטענים של עד 2 טון ושבירה של שבילים או כבישים.

 

שיקולי השכרת בובקט

ההחלטה עם לבחור אפשרות השכרת בובקט משתנה בהתאם לעונה ולמיקום. אם אתם יודעים שתהיה לכם עבודה בחודשים הקרובים, שדורשת הפעלת בובקט, מומלץ לשכור את המכשיר בהקדם על מנת לשריין את זמינותו מראש. תעריפי ההשכרה מתחילים מ-1,000 ₪ ליום עבודה.

 

לסיכום, בובקט הוא כלי עבודה יחסית קטן בהשוואה לכלים אחרים אך הוא מאוד יעיל.

 

 

Exit mobile version