קווים עיצוב פנים

חדר מדרגות נקי: הכל על פוליש וקס לחדר מדרגות

צילום:freepik

ניקוי חדר מדרגות
תמונה: freepik

אם תרצו או לא תרצו, חדר המדרגות הוא כרטיס הכניסה של הבניין שלכם. לא משנה כמה הבית שלכם יהיה נקי ומצוחצח, ברגע שחדר המדרגות מוזנח, זה משפיע על הרושם הראשוני.לכן אנו ממליצים להזמין חברה לניקיון בתים.

אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בחדרי מדרגות הוא הברק הטבעי של המדרגות. אז במידה והוא כבר אבד עם השנים, אולי זה הזמן לעשות פוליש שיחזיר לו את הניצוץ הטבעי שלו.

במאמר הבא נסביר מה זה פוליש, איזה סוג פוליש יתאים לחדר המדרגות שלכם וגם, כמה זמן זה לוקח? כל התשובות בפנים.

מה זה פוליש?

את הפוליש מבצעים באמצעות מכונת ליטוש מיוחדת, שתפקידה להחדיר את החומר המבריק לשכבה העליונה של המשטח ולהחזיר לו את הברק שאבד לו עם השנים, גם כתוצאה מהתיישנות וגם כתוצאה מהתנהלות לא נכונה שלנו, כמו גרירת רהיטים ושימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים.

איזה סוג פוליש מתאים לדר מדרגות?

באופן כללי, אנחנו מדברים על 3 עבודות נפוצות שיכולות לתת לכם מענה כזה או אחר לחדר המדרגות שלכם. חברת שירותי ניקיון מקצועיים תדע להתאים עבורכם את הפוליש הרצוי. זה בדיוק ההבדל בין שירות ניקיון בינוני, לשירותי ניקיון מקצועיים.

ליטוש – ליטוש חדר המדרגות מתבצע באמצעו מכונה מיוחדת שתפקידה, פשוטו כמשמעו, להסיר כשני מ"מ מהשכבה העליונה של המשטח. בתוך כך, המכונה חושפת למעשה את השכבה החדשה של המשטח וגורמת לה לנצנץ מחדש.

לאחר שמבצעים ליטוש יש ליישם סילר, שתפקידו לשמש כשכבה מגנה ולשמור על המשטח כך שיהיה עמיד לאורך שנים.

באופן כללי ניתן לומר שמדובר בשיטה יעילה במיוחד עבור חדרי מדרגות משיש או מוזאיקה. יש בעלי מקצוע שטוענים שניתן לבצע ליטוש גם על משטחים מסוגים אחרים, אך אולי לא שווה לקחת את הסיכון.

פוליש וקס – וקס הוא חומר המכיל שעווה שנחשבת כלא מספיק עמידה בפני שריטות או גרירת רהיטים על המשטח. בנוסף, במידה והמשטח עשוי מקרמיקה אין טעם לעשות פוליש וקס, שכן הוא לא יצליח לחדור את השכבה העליונה של המשטח.

פוליש קריסטל – מדובר בפוליש האיכותי שיש לשוק להציע היום, מה שהופך אותו גם לפוליש הנפוץ ביותר. באמצעות מכונת הפוליש, בעל המקצוע יחדיר את החומר המבריק לשכבה העליונה של המשטח, מה שיחזיר לה מיד את הברק שאבד לה ופשוט יגרום לה לנצוץ.

שוב לציין – פוליש הקריסטל לא יתאים לחדר המדרגות שלכם במידה והמשטח עשוי מקרמיקה או גרניט פורצלן, שכן הוא פשוט לא יצליח לחדור את השכבה העליונה.

כמה זמן לוקח לעשות פוליש בחדר מדרגות?

לא משנה באיזה סוג פוליש תבחרו לבצע, ברוב המקרים התהליך אורך כמה שעות. אולם חשוב לציין, אתם תצטרכו להימנע מדריכה על המשטח למשך כיממה, על מנת שהחומר המיושם על השטח יפיק את ההשפעה המרבית שלו.

לכן, במידה ואתם מחליטים לבצע פוליש בחדר המדרגות, כמובן שמומלץ ליידע את הדיירים מראש על כך על מנת להימנע מוחסר נעימות.

 

Exit mobile version