Site icon קווים עיצוב פנים

חיפוי קירות חיצוניים באבן טבעית

האם יצא לכם לחשוב לאחרונה על הנושא של חיפוי קירות חיצוניים בדירה שבה אתם מתגוררים? ככל הנראה שהתשובה היא שלא, אך מדובר על נושא חשוב במיוחד שתהיו מוכרחים לתת עליו את הדעת. החיפוי החיצוני של הקירות הוא אלמנט מכריע באפיקים שונים ומגוונים. זוהי אחת מהסיבות לכך שאנו רוצים להמליץ לכם לחפות את הקירות דווקא עם אבן טבעית. במאמר הבא אנו נציג לכם את הסיבות השונות שהביאו אותנו למצב שבו נרצה להמליץ לכם על כך.

 

אבן טבעית תימנע מהקור לחדור לדירה

אתם מטפסים על הקירות בימי החורף הקרים? אם הקור חודר אל תוך הדירה, הסיבה המרכזית לכך היא שהבידוד של הקירות איננו מספק. זוהי אחת מהסיבות המרכזיות לכך שאנו ממליץ על חיפוי קירות חיצוניים באבן טבעית. בשונה מחומרי הגלם האחרים, האבן הטבעית מספקת רמת בידוד מאוד גבוהה, והיא מונעת מהקור להיכנס אל תוך הדירה. כך שאם נמאס לכם לסבול מהקור בימי החורף, תדעו כי הפתרון נמצא ממש מתחת לאף שלכם.

 

חיפוי קירות מאבן טבעית הוא עמיד במיוחד

יש לא מעט יתרונות לאבנים טבעיות, אך היתרון המובהק ביותר הוא רמת העמידות של האבנים הללו. אומנם יש לא מעט חומרי גלם מאוד עמידים, אך אבנים טבעיות מחזיקות מעמד לאורך עשרות שנים. העמידות שלהן כל כך גבוהה עד שאפילו מבנים מאוד עתיקים שנבנו מאבן טבעית נשארו עומדים כמעט כפי שהם נבנו. כך שאם לא תרצו להחליף את החיפוי על ימין ועל שמאל, מוטב כי תבחרו באפשרות הזאת שעומדת לרשותכם.

 

אבן טבעית משרה אווירה מיוחדת

הנראות של המבנה הוא מהאלמנטים הכי חשובים, בטח אם מדובר על מבנה שבנוי כולו בעיצוב מיוחד. ניתן להגיע לא מעט דברים על חיפוי קירות, אך מה שבטוח זה שהחיפוי מוסיף לעיצוב של המבנה. אבן טבעית מביאה איתה אווירה מעט שונה בגלל האותנטיות המיוחדת שלה. בשונה מחומרי גלם אחרים שהם עשויים להיות הרבה יותר בנאליים, כאן מדובר על חיפוי עם אמירה מעט שונה. אם נמאס לכם לראות את המבנים בדיוק באותו העיצוב כל הזמן, זוהי בהחלט אפשרות שתוכלו לקחת אותה לתשומת הלב שלכם בעת תהליך החיפוי של הקירות.

 

לא צריך לשלם ביוקר על חיפוי קירות

אולי יצא לכם לקבל לאחרונה כל מיני הצעות מחיר על חיפוי לקירות הבית, אך בפועל אין שום סיבה שתשלמו על כך ביוקר. זוהי עוד סיבה שבגינה אנו ממליצים לכם להעדיף אבן טבעית ולא אף חומר גלם אחר שעומד על כף המאזניים. האבנים הטבעיות הן יחסית זולות בהשוואה לכל חומרי הגלם האחרים, כך שלא תצטרכו לשלם עליהן ביוקר. אך שלא תטעו, אומנם מדובר על חומר גלם זול אך הוא יכול להחזיק מעמד עשרות שנים.

 

קרדיט PEXELS
Exit mobile version