Site icon קווים עיצוב פנים

כמה עולה לתלות טלוויזיה מהתקרה?

 

בא לכם לשכב במיטה כשאתם חוזרים הביתה ולצפות בטלוויזיה שעות על גבי שעות? כולנו מרגישים ככה, אבל זה לא חייב להיות רחוק מהמציאות. תליית טלוויזיה מהתקרה יכולה גם לחסוך לכם במקום חשוב בחלל הבית וגם להעניק לכם נוחות מרבית בעת הצפייה. איך עושים את זה, וכמה זה יעלה לכם?

 

כמה עולה לתלות טלוויזיה מהתקרה – מעלית

יש לנו את האפשרות להתקין מתלה מיוחד המחובר לתקרה המכונה מעלית. מדובר על פיתרון יצירתי שגם לא פוגע לנו בעיצוב חלל הבית, גם מסך הטלוויזיה מוסתר וגם ההתקנה עובדת על ידי הפעלה חשמלית. פיתרון טכנולוגי זה מחייב אותנו בהתקנה מקצועית אשר כוללת עבודה טכנית יותר מסובכת מאשר התקנה מסוגים אחרים, עם זאת הקושי משתלם. מדובר על נישה מיוחדת שאנו בוחרים מתי נרצה להסתיר את המסך ומתי נרצה לכוון את המסך בהתאם אלינו. חשוב להזכיר, על נוחות כזאת אנחנו משלמים, יש לנו עיצובים שונים אותם נוכל לבחור, חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע מוסמך לפני קבלת החלטות. כמו כן, חשוב לעשות זאת בליווי של בעל מקצוע אם אתם לא רוצים לפגוע בתשתיות המבנה.

 

כמה עולה לתלות טלוויזיה מהתקרה – זרוע חשמלית או ידנית

יש לנו שתי אפשרויות לתליית מסך טלוויזיה מהתקרה על ידי מתקין טלויזיה מקצועי, האחת היא באמצעות זרוע ידנית ואילו השניה באמצעות זרוע חשמלי. ההבדל המהותי ביותר יהיה עניין הנוחות ואפשרויות הכיוון. בעוד שבזרוע ידנית אנו מחברים את הזרוע לתקרה ובכל פעם שנרצה לקבל זווית שונה או לקפל את המתלה נצטרך לעשות זאת באופן ידני, בזרוע חשמלית הכל עובד בלחיצת כפתור. נוכל להזיז את המסך ימינה, שמאלה למעלה או למטה. הפער במחירים אינו מהותי בהכרח, אך זה גם תלוי באיכות הזרוע החשמלית אותה תרכשו.

 

כמה עולה לתלות טלוויזיה מהתקרה – מה משפיע על המחיר?

ישנם מספר רב של גורמים אשר עלולים להשפיע על המחיר הכולל של העסקה. תחילה כמובן הדבר העיקרי אשר משפיע על המחיר הוא בחירת סוג המתלה, כפי שציינו יש לכם סוגי מתלים שונים. בתוך בחירת סוג המתלה יש לנו גם דגמים שונים, עיצובים שונים, ואופן התקנה שונה – אלו גורמים אשר ישפיעו על המחיר. מבעד לכך, יש לנו את מחיר המוצר ואת מחיר ההתקנה, גם כאשר מדובר על זרוע ידנית היינו ממליצים להיעזר בבעל מקצוע אשר יודע להתאים את גודל הברגים בצורה נכונה, יודע לעבוד בהתאם לסוג הקיר וכמובן מבוטח. המחיר מושפע גם מגודל הטלוויזיה שהוא הכרח לבחירת המתלה.

 

המחיר אותו נשלם עבור מתלה מסוג מעלית מצריך מאיתנו גם עבודת כפיים, תיקון ושיפוץ של התקרה ברוב המקרים. במצבים כאלה נשלם עבור המתלה החל מ-600 ש"ח ועד אלפי שקלים עבור מתלים משודרגים, מחיר ההתקנה משתנה בהתאם למורכבות העבודה. עבור זרוע ידנית נשלם כמה מאות שקלים בודדים, יש לנו מגוון רחב של בחירה. עבור זרוע חשמלית נשלם החל מכמה מאות שקלים בודדים ועד כ-1,400 ש"ח עבור זרוע חשמלית מתקדמת.

 

Exit mobile version