Site icon קווים עיצוב פנים

כמה עולה שיש לחיפוי יפה שמתאים לסגנון עיצוב הפנים של הבית?

חיפוי שיש מתאים לציפוי מבנים בלוחות שיש דקים. אם אתם תוהים כמה עולה שיש לחיפוי, חשוב להבין שחומר החיפוי יכול להיות יקר, בשל העובדה שעיבוד האבן עשוי להיות קשה, וניתן להשתמש בה במגוון הגדרות. חיפוי שיש יכול להתאים בתור חיפוי למטבח הן לאזורים שבהם אנחנו עושים שימוש כמשטחים להכנות הקשורות למטבח, הנחת סירים, אפיה וכדומה אך גם בתור חיפוי על הקירות עצמם. בנוסף, חיפוי שיש ניתן להתקין גם בחדרי אמבטיה, חדרי שירותים ולבחור את החומר למגוון רחב של שימושים כמו מדרגות, חיפוי קיר חוץ, רהיטים ועוד. אין ספק כי מדובר באחד החומרים המרהיבים שקיימים בטבע, חומר אותו חוצבים מסלעים והוא מביא איתו מגוון רחב של יתרונות הן עיצוביים והן פונקציונליים.

שיש הוא סלע מטמורפי שהוערך במשך מאות שנים כחומר לשימוש בבנייה ובאמנות וחברת AVEN המרכז לשיש ואבן בפריסה ארצית. הוא פופולרי בזכות האיכויות שלו והוא יכול להשתנות בצבע בהתאם למאפייני הסלע. השיש נוצץ גם כתוצאה מהתגבשות שמתרחשת בסלע, וניתן לסמן אותו במערבולות ופסי צבע שהופכים אותו למעניין מבחינה ויזואלית.

חיפוי שיש מתבצע באמצעות חיתוך וליטוש יריעות שיש דקות

הלוחות מחוברים לבניין, וקבלן בנייה משתמש בדבקים מיוחדים כדי לוודא שהלוחות מקובעים היטב. בניין עם חזית שיש יכול להיות מיוצר מגווני שיש שונים על מנת ליצור תבנית או להוסיף מראה דינאמי יותר למבנה, כדי לדעת כמה עולה שיש לחיפוי, חשוב להחליט תחילה על סוג החיפוי המועדף.

חיפוי דרוש לבניינים כאמצעי הגנה ראשון ליסודות הבניין, למניעת פגיעת חדירת גשמים, לכלוך ורוחות. חשוב לבחור קבלן בניין שמתמחה בהתקנת חיפוי שיש שמתאים למבנה. באופן אידיאלי, איש מקצוע זה צריך להיות מומחה בהתקנת שיש, שכן סלע זה זמין בסוגים שונים, וקבלן חיפוי מיומן יודע להתאים אותו מהר ובשיטה בטוחה יותר.

בפגישת ייעוץ עם מומחה בתחום, תוכלו לדעת כמה עולה שיש לחיפוי, כולל הסרת חיפוי השיש הקיים, והחלפתו בחיפוי חדש, או הסרתו לצמיתות.

התקנת חיפוי שיש בסגנונות שונים

בנוסף ללוחות שיש שטוחים ומלוטשים, קבלן בנין מתמחה בהתקנת לוחות שיש מגולפים או בגימור מט, בהתאם למראה ולסגנון המועדף. חיפוי שיש מגולף זמין בצורות שונות של אדריכלות קלאסית, כאשר עיטורים של בניינים זוכים להערכה רבה.

עם העיצובים האופייניים של השיש, והגוונים האפשריים הרבים, כולל לבן, אפור, ורוד, ירוק ושחור, אבן זו ממשיכה להרשים היום ומשמשת בבנייה אזרחית לחיפויי פנים, רצפות, ספסלים וכמה חזיתות. הבולטות האסתטית של האבן זכתה לגבהים כאלה עד שכמה דפוסי חרסינה וחומרים אחרים שמבקשים לחקות את עיצוב השיש, הפכו להיות פופולריים למדי.

לפני שאתם בוחרים חיפוי שיש חשבו על התכונות של השיש בו אתם מביעים עניין, את היתרונות אל מול החסרונות, מחירים, התקנה ורק אז קבלו החלטה.

Exit mobile version