Site icon קווים עיצוב פנים

לבית שלי? רק קמין איכותי!

קרדיט תמונה: pixabay

יש את אלו הטוענים כי החיים זה סה"כ אוסף של פשרות, וככל שלומדים להתפשר יותר, כך החיים טובים יותר. לנו, זה לא נשמע הגיוני, כי בסופו של דבר, התבונה היא לדעת מתי להתפשר, ולא פשוט להתפשר מראש על הכל. בכל הנוגע לבית שלנו, המקום בו אנו נחים, ישנים, נטענים, פוגשים את המשפחה שלנו, חיים, אנחנו לא רוצים להתפשר. אנחנו רוצים את הבית הטוב ביותר, הריהוט הנוח ביותר, העיצוב היפה ביותר, וגם כשבוחרים איזה קמין מתאים לנו, אנחנו רוצים קמין איכותי.

איכות חייבת להגיע עם אמת מידה, שהרי אחרת איך נוכל לשפוט? ובכן, מגוון הקמינים בישראל הולך וגדל, עם חברות בינלאומיות שונות שמגיעות לשוק שלנו, ופוגשות את הקמינים המסורתיים של האזור. בואו נתבונן מעט על אמות המידה שיעזרו לנו לבחור מה הקמין הנכון לבית שלנו.

 

קמין איכותי הוא קמין ש…

כדי לקבוע האם הקמין שמולכם הינו קמין איכותי, אתם לא חייבים להיות מומחים. נכון, כדאי לדעת כמה דברים, כמה מונחי יסוד אם תרצו, כדי שתוכלו לנתח את מה שאתם רואים:

 

קמין מיוחד – לאנשים מיוחדים

המראה של הקמין, כולל האפשרות לראות את האש, זה מדד לאיכות אצל רבים מאיתנו, ובצדק. אנחנו מחפשים ייחודיות, משהו שונה, והריקוד של הלהבות הוא דבר מרתק, שכובש את תשומת הלב, ומכניס את בני האדם כמעט למצב היפנוטי. בהייה מרגיעה, שלווה עמוקה, ריכוז גבוה ונטול מאמץ, כל אלו מלווים בהילה נעימה של חום מלטף, בהחלט, קמין איכותי הוא מתנה מעולה לעצמכם ולמשפחה.

קערת אש היא דוגמא לדרך מיוחדת לחלוק את הקסם של האש עם הרבה אנשים, בחצר הבית. קערת אש היא בעצם מדורה מבוקרת, מתקן מעוצב ונוח בו תוכלו ליהנות מאש מחממת בחוץ, תחת כיפת השמיים, גם בחצר הבית שלכם, בבטיחות ובנוחות מרביים.

Exit mobile version