Site icon קווים עיצוב פנים

להכניס את הטבע הביתה עם מטבחים כפריים מעוצבים

עם הפיתוח המואץ בכל רחבי הערים והיישובים, רבים מחפשים את הדרך להכניס הביתה מעט טבע ולקחת הפסקה מכל התיעוש הזה שבחוץ, וגם בתוך הבית. כך הפכו מטבחים כפריים של חברת נובו למשל, למבוקשים במיוחד בקרב כל אדם שפיצח את השיטה ליהנות מהטבע, גם מבלי לצאת מהבית. המטבחים הכפריים משרים שקט ורוגע, מאופיינים בחומרי גלם טבעיים ויוצרים תחושה ביתית וחמימה. על יתרונותיהם, נרחיב כעת.

 

יתרונות של מטבחים כפריים של חברת נובו

·        שילוב צבעים – מטבחים כפריים של חברת נובו מאפשרים לשלב צבעים באופן מרהיב; חומים ולבנים, ירוקים, חומים נוספים ועוד רבים. נכון ששילובים ניתן לעשות גם במטבח המודרני, אבל הייחודיות של המטבח הכפרי נמצאת בכך שהצבעים שישולבו צריכים להיות קודם כל טבעיים, ועדיף גם שיעלו בקנה אחד עם העיצוב הקיים בחלל.

·        הדגשת התאורה – התאורה היא חלק בלתי נפרד מהמטבח הכפרי, אך חשוב לדעת שהיא לא יכולה להסתכם בפלורסנט בלבד. כאן, יש לבחור בקפידה גם את גוף התאורה שמשלים את העיצוב הכולל במקום, ועדיף גם לבחור בתאורה חמימה ונעימה.

·        יוקרה – על אף הביתיות שנשפכת ממנו, אי אפשר להתכחש גם ליוקרה שהמטבח הכפרי מקרין לכל עבר. שילוב האלמנטים הקלאסיים הללו לצד צבעים שונים, וואזות, מזכרות ותמונות, יכול להפוך את המטבח הכפרי ליוקרתי ומרהיב ביופיו. יש לעשות זאת כמובן תוך שמירה על קווי העיצוב הקפדניים של המטבח הכפרי. נכון שבמחשבה הראשונית, המטבח הכפרי הוא צנוע ופשוט יותר בדיוק כמו בימים עברו בהם החל להתפתח, אך עם מעט מחשבה ומקוריות אפשר להתאים אותו למאה ה-21 באופן מושלם.

·        ניקיון קל – נשים לרגע בצד את העיצוב המרהיב והמאפיינים של המטבח הכפרי. בואו נדבר על הניקיון; הרי אין דבר נורא יותר ממשטחים שמתלכלכים מהר מידי ושקשה לנקות אותם. גם כאן מטבחים כפריים של חברת נובו מחזיקים ביתרונות שאי אפשר להתכחש להם, כשהצבעים של המטבח וחומרי הגלם נראים נקיים באופן תמידי ולא כל כתם קטן שנוצר עליהם בהחלט נראה לעין. המשמעות היא שקל הרבה יותר לנקות את המטבח, תוך שימת דגש על חומרי ניקוי המתאימים למטבח עץ ולציפויים בהם ייעשה שימוש בכדי לשמור עליו לאורך זמן.

להכניס את הצימר המעוצב הביתה

זוכרים את הצימר שהתארחתם בו בקיץ האחרון? זה שהיה מעוצב כולו בעץ מרהיב וזרק אתכם לרגע לאירופה? עכשיו, מטבחים כפריים של חברת נובו יאפשרו לכם להגשים את החלום ולהכניס הביתה מטבח כזה בדיוק. כי מי אמר שאי אפשר להתגורר בתוך צימר בעצמכם?! עם היועצים, המעצבים ואנשי המקצוע האחרים שיעשו הכל בכדי להגשים לכם את החלום, ולתכנן עבורכם מטבח שיענה בדיוק על הצרכים שלכם.

Exit mobile version