Site icon קווים עיצוב פנים

מדרגות ברזל בייצור של המרכז הישראלי למסגרות

מדרגות ברזל הם מושג שעולה לנו לראש כאשר אנחנו מנסים לדמיין את הבניינים הישנים של הרבעים הלא נעימים של הערים הגדולות בארצות הברית. אותן מדרגות חיצוניות המשמשות למקרי חירום שעם השנים הפכו לפריט מיותר, כמעט מכוער על קו הנוף.

אבל מה שבתחילה נחשב למראה מוזנח, כזה המשמש בתור קו מתאר לחיי עוני, הפך עם השנים לפריט שמשתלב במקרים רבים יותר ויותר בתוך בתים פרטיים. השימוש באלמנטים המגיעים מעולמות התעשייה אל תוך המרחב הפרטי פך פופולארי בעשר השנים האחרונות. הסיבות לכך מגוונות. ראשית מדובר על אופנה, המשתנה לאורך השנים וכרגע נראית באופן בו אנחנו מכירים אותה כך. הסיבה הנוספת בגינה מדרגות ברזל הפכו לשם דבר קשורה קצת לכך שגם אנחנו, בתור חברה עברנו שינוי מהותי. לאורך השנים ירד הפאתוס של המרחב הביתי, זה שהכרנו כולנו בבתים של הורינו, הפכנו עם הזמן לכאלו האוהבים פשטות, דיוק, קווים נקיים, זאת משום שהחיים של כולנו הפכו במידה רבה פשוט להרבה יותר יעילים.

מדרגות ברזל שיוצרו על ידי המרכז הישראלי למסגרות  בתוך בית יכולים לשוות לכל מרחב תחושה של ניקיון, פשטות, כל זה בלי להתפשר על תחושת היוקרה והקידמה שמדרגות מהסוג הזה מעניקות לבית. אנחנו, כאן במרכז הישראלי למסגרות מאמינים כי מדובר בלא אחרת מאשר יצירת אומנות. זו שאנחנו מייצרים כדי להביא בסופו של יום לכך שהתמונה הגדולה תהפוך לבית מזמין יותר, מתאים יותר עבור הלקוחות שלנו.

מה העלות של מדרגות ברזל לבית

כלל אצבע הוא שאנחנו לא יכולים לתת הצעת מחיר כמובן בלי להכיר את הסיפור האישי שלכם לעומק. אנחנו צריכים להבין מול מי אנחנו עומדים, מה הצרכים שלכם ומה הקשיים שלכם לפני שאנחנו יוצאים באצהרות כאלו ואחרות. אנחנו כן יכולים, בהחלט, להסביר כיצד אנחנו מבצעים את מערך השיקולים שבסופו של יום מייצר הצעת מחיר כזו או אחרת.

ראשית, המחיר נגזר כתוצאה מכמות החומר בה אנחנו משתמשים: מטבע הדברים, ככל שנשתמש בכמות ברזל גדולה יותר, כך גדל המחיר אותו נשלם על פניו. הרי, החומר עצמו בהחלט עולה כסף. אבל, יש כאן עוד נקודה אליה שווה להתייחס. כאשר אנחנו מבצעים עבודות גדולות, היכולת שלנו להתגמש עם המחיר עולה. לכן, ההמלצה היא תמיד לבחור ביצוע עבודה בהיקף גדול יותר כדי להבטיח כי בסופו של יום המחיר יתגמש לטובתכם.

שנית, שימו לב כי אופי העבודה משפיע גם כן על המחיר: מדרגות ברזל בבית הם דבר בו שווה להשקיע. איכות שווה כסף. אנחנו אמנם עושים הכל כדי להביא לכם את המחירים הטובים ביותר, אבל קחו בחשבון כי בעיננו שווה להשקיע כמה שקלים נוספים כדי להגיע לתוצאה ממנה תהיו מרוצים לאורך כל הדרך.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל את השירות והתנאים הטובים ביותר.  

Exit mobile version