Site icon קווים עיצוב פנים

מיזוג אויר ביתי – התשובה השפויה לחום של הקיץ

קרדיט תמונה: freepik

הטמפרטורות מטפסות בלי רחמים ואתם חייבים פיתרון שישאיר אתכם במצב מוצק ולא נוזלי. מה עושים? מערכות מיזוג אויר ביתי הן התשובה שאתם מחפשים. בהתחשב בעובדה שעלויות התפעול נמוכות, גם הכאב בכיס צפוי להיות נסבל

מאז שהייתה בגיל צעיר אלה סובלת מהזעת יתר. "זה התחיל כבר כשהייתי בבית הספר", היא מספרת. "בחורף פרחתי, אבל איך שהתחיל האביב ואחריו הקיץ, הרגשתי שאני פשוט כל הזמן מטפטפת זיעה. אני זוכרת שהלכתי עם מטפחת כדי לספוג את הזיעה מהפנים וניצלתי כל הזדמנות שיכולתי להיכנס למזגן. מאז עברו הרבה שנים, אבל אני עדיין לא סובלת את הקיץ ועושה הכל כדי להישאר במזגן. אני זוכרת שבעבר הפעלה של מזגנים הייתה מאוד יקרה ונחשבה למותרות. היו המציאות היא אחרת. כולם מבינים שמזג האוויר הנוכחי הוא בלתי אפשרי, ולכן פתרונות מיזוג זולים הפכו את הפעלת המזגן למשהו שאפשר לעשות כמעט בלי חשבון".

אם כן, מיזוג אויר ביתי הוא MUST ברוב המכריע של הבתים בישראל. בניגוד למה שקורה בארצנו הקטנטונת, באירופה המצב חמור בהרבה. בקיץ הנוכחי מדינות מתקדמות רבות חוות גלי חום קיצוניים שכמותם לא ידעו בעבר. הדבר מוביל לשריפות ענק, למוות של אזרחים רבים ולצורך הדחוף במציאת פתרונות למיזוג בתים ובתי עסק.

למרות העובדה שהפעלת מיזוג אוויר זולה היום בהשוואה למחירה בעבר, הרי שעדיין יש כמה דרכים שמאפשרות לצמצם עוד יותר בהוצאות:

ניתן לראות כי התקנת מערכות מיזוג מתקדמות, הפעלת המיזוג לא בשעות העומס יכולה לצמצם משמעותית את הוצאות החשמל ויחד עם זה לאפשר איכות חיים במהלך חודשי הקיץ. וזכרו – אמנם עכשיו חם בטירוף, אבל אוטוטו מגיע הסתיו.

Exit mobile version