מעצבת פנים מומלצת בעומר

תוכן עניינים

  מעצבת פנים מומלצת בעומרההחלטה לעצב את הבית היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע מאוד על איכות החיים שלכם בביתכם, אבל החלטה לא פחות חשובה שיהיה עליכם לקבל לפני שתוכלו ליהנות מהשיפור הזה באיכות החיים, היא ההחלטה על מעצבת הפנים שתנצח על משימת העיצוב. מדוע כל כך חשובה הבחירה במעצבת? האם לא מספיק שאתם יודעים איך ייראה הבית שלכם? במה יכולה זהותו של מעצב הפנים שתבחרו למשימה, להשפיע על התוצאה הסופית? איך נכון לבחור מעצב פנים לעיצוב הבית או המשרד? והאם ישנה מעצבת פנים מומלצת בעומר? את כל התשובות לכל השאלות הללו, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.  

מדוע כל כך חשוב לעצב את הבית בליווי גורם מקצועי?

במרבית המקרים, כאשר אנו מקבלים את ההחלטה לעצב את ביתנו, אנחנו יודעים פחות או יותר מהי התוצאה שאליה אנחנו רוצים להגיע, ובמקרים רבים אנחנו יודעים לדמיין בדיוק איך אמור להיראות הבית שלנו, לעיתים עד הפרט הקטן ביותר. העניין הוא שהחלטות העיצוב שלנו, בהיעדר ידע מקצועי, מבוססות בדרך כלל על שיקולים שאינם מן העניין. כך למשל, ייתכן שביקרתם בבית של חברים וראיתם ריצוף מדהים שאתם רוצים אצלכם בבית. למחרת שמתם לב לעיצוב יפהפה של החלונות במשרד בו אתם עובדים או במשרד כלשהו בו ביקרתם ואתם מחליטים שזה בדיוק מה שאתם רוצים בבית שלכם. בהזדמנות אחרת יצא לכם להתלהב מהנמכת תקרה ונישת טלוויזיה בבית של קרוב משפחה וגם במקרה הזה החלטתם שזה בדיוק מה שאתם רוצים בבית שלכם. במילים אחרות, העיצוב שאתם מדמיינים ומייחלים לביתכם הוא עיצוב שמבוסס על מצבי רוח חולפים, על דחפים אימפולסיביים ללא תכנון כלשהו וללא קווים מנחים. את הברדק תוכלו לגלות כמובן רק אחרי שהכל יהיה מוכן ואיתו גם תצטרכו להמשיך ולחיות לאורך שנים רבות. בכדי למנוע את כל זה, אתם חייבים ליווי של גורם מקצועי בתחום עיצוב הפנים, מעצבת פנים מומלצת בעומר שתלווה אתכם לאורך התהליך ותבטיח שעיצוב הבית שלכם עולה בקנה אחד עם עקרונות העיצוב המקצועיים ושהבחירות שאתם עושים הן בחירות שמבוססות על חשיפה לכמה שיותר אפשרויות.   https://www.youtube.com/watch?v=Tss7aWaVY4o&ab_channel=DesigntobeHappy  

מדוע כל כך חשוב לבחור נכון את מעצבת הפנים בעומר?

אחרי שהסברנו מדוע חשובה מעורבותה של מעצבת פנים בתהליך של עיצוב בית ומשרד, כעת נסביר גם מדוע זה כל כך חשוב לבחור את המעצבת הנכונה ומדוע לא כל מעצבת יכולה להתאים לכם, גם אם מצאתם לכאורה מעצבת פנים מומלצת בעומר עליה קיבלתם לא מעט המלצות. ובכן, תפקידו של מעצב פנים הוא די ברור. מעצב הפנים אמור לנהל את התהליך בצורה מסודרת עם תכנון מקדים ומסודר, לבסס את כל העיצוב על עקרונות העיצוב המקצועיים בהיבטי גוונים, מרקמים, פרופורציות, עיצוב המרחב וכן הלאה. מעצב פנים גם צריך לסייע בכל הנושאים המבניים, קרי תכנון מראש של התשתיות המותאמות לעיצוב הסופי, גיבוש כתב כמויות, בחירת אנשי מקצוע בשלבי הביצוע וכדומה. אבל מעצב הפנים המתאים והנכון לכם צריך לעמוד בעוד תנאי אחד כדי שהתהליך יוכתר בהצלחה. התנאי הזה הוא כימיה בינאישית והוא אולי התנאי החשוב ביותר בחבילה. ככלל, תהליך של עיצוב פנים הוא תהליך שבו צריכות לבוא לידי ביטוי ההעדפות שלכם והחלומות שלכם לגבי הבית שאתם רוצים שיהיה לכם. מצד שני, התהליך הזה גם צריך להתנהל בצורה מקצועית, להיצמד לעקרונות המקצועיים ולא להתפזר. מעצב פנים מקצועי צריך לדעת להעניק לכם את המרחב הנדרש לכם כדי לבטא את עצמכם, אבל הוא גם צריך לדעת לבלום אתכם כשצריך ולהפנות אתכם לכיוונים הנכונים לכם. מעצב פנים מקצועי צריך גם להיות מסוגל לקבל מכם כל הערה ולהתייחס אליה ברצינות, לחשוף אתכם לכל האפשרויות העומדות בפניכם ושאת רובן אתם כלל לא מכירים. מעצב פנים מקצועי צריך לדעת לחבר אתכם אל הקול הפנימי שלכם, הקול שקובע איך אתם באמת רוצים שייראה הבית שלכם ולא איך אתם מושפעים ממגזינים, טרנדים או בתים של אחרים. בשביל כל אלה נדרשת כימיה טובה, תחושה של נינוחות מלאה ויכולת אינטראקציה גבוהה בינכם ובין המעצב. ללא הכימיה הזאת, זה לא משנה אם מצאתם מעצבת פנים מומלצת בעומר ואם היא עשתה עבודות נהדרות בבתים אחרים. כל עוד לא ניתן יהיה ליצור את החיבור הבינאישי ביניכם, אתם תתקשו מאוד להביא אל ביתכם את העיצוב אליו אתם חותרים.  

אז איך בוחרים מעצבת פנים בעומר?

מעצבת פנים מומלצת בעומר ובכן, אחרי שהסברנו מהם האלמנטים החשובים שאותם אתם רוצים למצוא במעצבת הפנים שבה תבחרו, זה יכול לסייע לנו להבין גם למה אנחנו צריכים לשים לב בתהליך הבחירה. מן הסתם, חשוב מאוד שתבחרו מעצבת פנים מקצועית, בעלת ניסיון וכזאת שגם מתמחה בעיצוב הנכס שאותו אתם רוצים לעצב. כך למשל, אם אתם רוצים לעצב את המשרד הפרטי שלכם, חשוב שתבחרו במעצבת פנים בעלת רקע וניסיון בעיצוב משרדים ואפילו בעיצוב משרדים ב"ליגה" שלכם. אם לחילופין, אתם רוצים לעצב דווקא את הבית, אז את הניסיון של מעצבת הפנים אתם רוצים למצוא בעיקר סביב הנישה הזאת. בתהליך הבחירה, חשוב שתהיה לכם את היכולת לבחון עבודות קודמות של המעצבת ולהרגיש בתוככם עד כמה אתם מתחברים למה שאתם רואים. מן הסתם, התמקדות בחיפוש מעצבת פנים מומלצת בעומר הוא מרכיב מפתח בביצוע הבחירה הנכונה. בהיבט הזה אתם רוצים לנסות ולהשיג כמה שיותר המלצות על מעצבת פנים מקצועית ואיכותית, המלצות שתוכלו לקבל מחברים, שכנים, בני משפחה, קולגות או כל אדם אחר שאתם סומכים על דעתו ועבר כבר חוויה כזאת של עיצוב הבית. אבל עוד יותר מכך, אתם רוצים להישען גם, ואולי בעיקר, על חוות דעת מקצועיות שאותן תוכלו לקבל מבעלי מקצוע בענף הבניין והאדריכלות. אדריכלים, קבלנים ובעלי מקצוע אחרים שעובדים מדי יום עם מעצבי פנים, יכולים לתת לכם תובנות נהדרות על מעצבי פנים פוטנציאליים עבורכם ולסייע לכם מאוד בקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. אבל כפי שציינו זאת קודם לכן, הדבר החשוב שאתם רוצים לבחון לעומק הוא החיבור הבינאישי שלכם. רמה מקצועית זה חשוב, המלצות זה חשוב וגם חוות דעת מקצועיות זה חשוב, אבל אם הכימיה ביניכם לא תתמוך ביכולת להביא לידי ביטוי את היכולות המקצועיות הללו ואת כל יתר היתרונות הללו, הרי שלא השגנו בזה כלום, חוץ מלשלם המון על איכות ולקבל תוצאה הפוכה לגמרי. בהיבט הזה חשוב לומר את הדבר הבא: אתם לא חייבים להיות חברים של המעצב ואתם לא חייבים להיות הבאדיז שיוצאים יחד לדרינקים בבר. הרעיון הוא שתרגישו נינוחים לגמרי לשוחח, לבקר, לתקן, להציע, להעיר ובאופן עקרוני לבטא את עצמכם. הרעיון הוא שהמעצב יוכל לעשות גם הוא את אותו הדבר כדי להשאיר אתכם על תלם העיצוב המקצועי. אתם לא חייבים למצוא מעצבת פנים מומלצת בעומר תהפוך להיות חברת נפש ואתם לא חייבים גם להיות בעלי אותם תחביבים או תחומי עניין בחיים, אבל אתם בהחלט חייבים להיות מסוגלים לתקשר בצורה חופשית לחלוטין.

מעצבת פנים בעומר המדריך המלא

לפני הכניסה לדירה החדשה או פשוט כי החלטתם שהגיע הזמן לעשות שינוי בבית, מעצבת פנים תהיה אחד מכלי העזר החשובים ביותר בדרך להשגת המראה החדש. המעצבת היא בעלת מקצוע עם רקע מתאים בתחום העיצוב. היא צריכה להיות בעלת ראיה מרחבית מעולה ולהצליח להפוך את הרצון האישי שלכם למציאות.

בשנים האחרונות ועם החשיפה של הרשתות החברתיות, נראה שישנם המון אנשי מקצוע מסביבנו, אך עודף הידע לא תמיד מקל עלינו לעשות את הבחירות הנכונות. בכתבה זו נבחן מהו התפקיד של מעצבת פנים בעומר, נקבל טיפים לבחירת המעצבת ונבין כיצד מתבצעת העבודה מולה.

מעצבת פנים בעומר

מה התפקיד של מעצבת פנים?

רגע לפני שניכנס לתהליך השיפוץ, נחשוב מה מתאים לנו ומה לא ועם מי נעביר את הפרויקט, כדאי שנכיר לעומק את מעצבת הפנים ותפקידה. בישראל ניתן ללמוד את תחום העיצוב בשלל מכללות, לתואר של ארבע שנים או כקורס קצר של מספר חודשים בלבד. ההכשרה מאפשרת לבעלת המקצוע לתכנן את העיצוב על שלביו השונים.

התפקיד של המעצבת יכול להשתנות בהתאם לסוג הפרויקט ובהתאם לבקשות האישיות. ישנן משפחות או בעלי דירות שרוצים שהמעצבת תבצע את כל העבודה, מהתכנון ועד לבחירת הפריט האחרון. ישנן משפחות אשר רוצות להיות מעורבות יותר בתהליך או כאלו שמעוניינות לקבל רק את תוכניות העבודה ולבצע את הפרויקט בכוחות עצמן ומול בעלי המקצוע השונים.

מעצבת פנים בעומר צריכה להיות בעלת יכולות מתאימות לעבודה. עליה להכיר את סגנונות העיצוב השונים, להיות קשובה לבקשות האישיות, לשרטט את תוכניות העיצוב בתוכנה מתאימה ובאופן שאנשי המקצוע כמו הקבלנים, החשמלאים והאינסטלטורים יוכלו להבין. במידה ונקבע שהיא תהיה נוכחת לאורך כל התהליך, יהיה עליה גם לבצע פיקוח על העבודה ולבדוק כי היא מתבצעת על פי התוכניות.

עיצוב פנים וחוץ בעומר

היום יותר אנשים מבינים את החשיבות של בעלת מקצוע שמגיעה מהתחום בעת ביצוע שינויים בבית. במקום לנסות לחשוב לבד מה כדאי לעשות בדירה ולתת הוראות שהן בערך מה שרציתם, נכון יותר לפנות למישהי בעלת רקע מתאים בתחום ובעלת ניסיון שתוביל אתכם כל הדרך עד לקבלת תוצאה שתוכלו להתגאות בה ותרצו לגור בה.

https://www.youtube.com/watch?v=_WD8jPKHq5w

7 טיפים לבחירת מעצבת פנים בעומר

כתבנו כי מסלולי הלימוד משתנים בין מספר חודשים למספר שנים. כל מעצבת פנים בעומר מביאה יכולות שונות לעבודה ויותר מכך, כל אחת בעלת אישיות שונה ולכן לא כל מי שהתאימה לעבודה מול השכנים תתאים גם לעבודה בבית שלכם. בבחינת ובחירת המעצבת יש להסתכל על פרמטרים שונים ואותם ריכזנו כאן:

תיק עבודות

תיק העבודות של מעצבת הפנים מצביע על שני דברים: האם היא פעילה וכיצד נראו העבודות שביצעה. למעצבת פעילה יהיה תיק עבודות מלא והיא תוכל להראות מה עשתה בכל בית ועם כל משפחה. לעתים הסגנון יהיה דומה בבתים רבים ואז אפשר יהיה לבחון אם הסגנון הזה מתאים לכם או לא ולעתים תהיה לה את היכולת להביא בכל פעם סגנון שונה.

הנראות של העבודות יתאים לחלק מהאנשים ולא יתאים לאחרים. זכרו שאתם אלה שצריכים לאהוב את העבודות שמוצגות מולכם. תיק העבודות יכול להיות מוצג באתר ובפגישה האישית ובאפשרותכם לשאול שאלות על התהליך שבוצע בבתים השונים.

תקשורת אישית

ישנה חשיבות רבה לתקשורת הבין אישית. יכול להיות שתמצאו מעצבת כישרונית עם יכולות יוצאות דופן, אך היא תרצה לעצב את הבית שלכם לפי הטעם שלה וללא הקשבה לצרכים האמיתיים שלכם. דבר זה לא יקרה כשהתקשורת טובה ותמיד יש להעדיף מעצבת פנים בעומר שקשובה לבקשות האישיות.

תהליך העיצוב מתחיל בהבנה של המעצבת מי אתם ומה האופי שלכם. בהתאם היא תוכל לתכנן את התוכניות של הבית ולבצע את הבחירות שיהיו נכונות לטעם שלכם. כל שאלה רלוונטית ונדרשת סבלנות לאורך כל הדרך. אם המעצבת קשובה אליכם ואתם מרגישים נינוחים לפנות אליה, זהו סימן טוב שאפשר לשקול לעבוד יחדיו.

תהליך העיצוב

כדאי לשמוע פרטים על תהליך העיצוב. כתבנו כי כל מעצבת פנים בעומר עובדת בצורה שונה מעט ולכן יש לבדוק שהתהליך מתאים לכם. עליכם לקבוע האם תרצו שמישהי תכין עבורכם תוכניות בלבד או האם תרצו שהיא תלווה את השינוי באופן צמוד.

עיצוב פנים מודרני בעיר עומר

חשוב מאד לשמוע מראש מה המעצבת עושה ומה התפקיד שלכם כדי לא להיות מופתעים במהלך הדרך. התהליך יכול להיות מרגש והוא יהיה חיובי אם כל הצדדים יעבדו בשיתוף פעולה ויבינו מה מצופה מהם.

מספר סקיצות

מעצבת פנים בעומר צריכה להכין סקיצות לפני שתתחיל העבודה. עליה להיות קשובה, לשאול שאלות ולאחר מכן לקחת את מידות הבית כדי לתכנן אותו. כדאי לשאול כבר בתחילה כמה סקיצות היא מתכוונת לבצע וכמה שינויים ניתן יהיה להכניס אליהן.

לרוב אין צורך ביותר מאשר שלוש סקיצות ראשוניות (ויש שיאמרו שאם יש צורך ביותר מכך כנראה שהכוונות בין הצדדים לא מובנות). לאחר שנבחרת סקיצה מועדפת יבוצעו עוד שינויים עד לשביעות הרצון ולא מומלץ לצאת לדרך ולהתחיל לעשות שינויים לפני שכולם מבינים מה עומד להתבצע.

לוח הזמנים

כדאי לבדוק מהו לוח הזמנים שצפוי לשינוי המיועד. יש לשוחח מראש על הנושא ולבדוק תוך כמה זמן המעצבת תגיש את התוכניות הראשונות, תוך כמה זמן יבוצעו השינויים ולבדוק כי היא זמינה לעבוד על הפרויקט. ישנן מעצבות אשר יוכלו לבצע את הסקיצות הראשוניות תוך ימים בודדים ואחרות יבקשו עד חודש.

גם בכל הנוגע ללוח הזמנים אין כלל נכון ולא נכון, יש כלל שנכון לכם. אם אתם רוצים לסיים את הפרויקט והשינוי לפני תאריך מסוים ואם ישנה מגבלה כמו חג, תאריך פינוי הבית הקודם וכניסה לבית החדש וכל אחת אחרת, עליכם לבדוק כי אפשר יהיה לסיים את הפרויקט כולו לפחות עשרה ימים לפני התאריך המיועד.

מיקום

בכל הנוגע לחיפוש אחר מעצבת פנים בעומר, רצוי למצוא מישהי מהסביבה, שמכירה את הסגנון העיצובי של העיר ושתוכל להיות זמינה. הפרויקט יכול לדרוש לא מעט ביקורים במקום ובנוסף, הגעה לחנויות עיצוב שונות וחשוב לבחור מישהי שתוכל להיות נוכחת ולהגיע בעת הצורך.

מעצבת שלא מהעיר או שלא זמינה מספיק תוכל אולי להציע רעיונות נפלאים, אך אם היא לא יכולה להגיע למקום היא עלולה לפספס חלקים משמעותיים בפרויקט. אפשר לברר גם כיצד המעצבת מגיעה למקום ולבדוק כי היא כבר ביצעה פרויקטים אחרים בסביבה (בשכונה או בשכונות הקרובות לביתכם).

תשלומים

אי אפשר לדבר על בעלי מקצוע בתחום השיפוץ והבניה בלי להתייחס לסוגיית המחיר והתשלומים. אחד השיקולים נוגע לתקציב שלכם ועל המעצבת לקחת סכום שאתם מוכנים לשלם. אין סכום שהוא נמוך או גבוה מדי והמעצבת יכולה להחליט כמה כסף היא מבקשת עבור השירות שלה. אתם צריכים לדעת מה התקציב שלכם ולהחליט האם המעצבת מתאימה לכם או לא.

בנוסף לתקציב, בבחירת מעצבת פנים בעומר כדאי להתייחס ללוח התשלומים. המעצבת לא אמורה לקבל את כל הכספים מראש אלא גם כאן צריך להיות לוח תשלומים הוגן לשני הצדדים. יש לברר מראש כיצד המעצבת גובה את התשלומים בעבור העבודה שלה ורצוי גם לשמוע על לוח התשלומים הכללי לפרויקט כולו.

כיצד מתבצע תהליך העיצוב המשותף

הדבר הראשון שיש לדעת על תהליך עיצוב פנים הוא שהתפקיד של המעצבת הוא להפוך את החלומות שלכם למציאות. יכול להיות שיש לכם רעיון די מדויק למה תרצו לראות בבית שלכם בסוף התהליך ואז כל שיהיה עליה לעשות הוא למצוא את האלמנטים הנכונים שיאפשרו לכם להשיג זאת וללוות את השיפוץ. יכול להיות שאתם רוצים לתת למעצבת יד חופשית לתכנון כך שהיא תביא רעיונות משלה ואז היא תכין עבורכם סקיצות לאישור לפני שתתחיל לעבוד.

כך או אחרת, מעצבת פנים תרצה לשמוע מכם על האופי שלכם, על הדרך בה אתם חיים ותנסה ליצור את הבית שיתאים לחיים שלכם. בתחילת הדרך תתקיים שיחה בניכם בה היא תרצה לדעת מי אתם ויכול להיות שהיא תשאל שאלות רבות. לאחר מכן היא תוכל להכין סקיצות לשינוי הבית והיא תציג לכם אותם. יש לזכור כי מדובר בסקיצות וניתן לשנות אותן לפי הצורך, עד לרגע בו נכנס הקבלן למקום.

התפקיד של המעצבת לא מסתיים בסקיצות והיא בדרך כלל תלווה את כל הפרויקט, תהיה בקשר עם אנשי המקצוע השונים ובסוף הדרך תבחר או תלווה אתכם בבחירת הפריטים השונים שיהיו בבית (ובכלל זה רהיטים, ווילונות, מנורות ועוד).

מהום סטיילינג ועד לשבירת קירות

מעצבת פנים בעומר יכולה לבצע עבודות שונות וזאת במסגרת התקציב והרצונות שלכם. היום נהוג בכניסה לבית לבצע שינויים כשאלו יכולים להיות קטנים או גדולים. שינויים קטנים יתבצעו במסגרת פרויקט הום סטיילינג שמשמעותו "הלבשת הבית". המעצבת תגיע לבית, תתכנן את השינוי על פי הסגנון שנקבע מראש, תרכוש את הפריטים השונים ותכניס אותם לבית בלי לבצע עבודות של שבירת קירות ושינויים מהותיים במבנה. בסיום הבית ייראה חדש וייחודי וכל זאת תוך זמן קצר.

אפשרות נוספת היא לשנות את המבנה ובכלל זה לבחון גם את מערכת המים והאינסטלציה. מעצבת פנים יכולה להיות מעורבת בתהליך השיפוץ, להכין את תוכניות העבודה ולבדוק כי הקבלנים ואנשי המקצוע מבצעים את העבודה על פי התוכניות. ההחלטה כיצד לבצע את השינוי תלויה רק בכם, בתקציב שעומד לרשותכם ובגודל הפרויקט שתרצו להיכנס אליו.

סגנון עיצובי בעומר

אחת השאלות שתוכלו לשאול את עצמכם היא האם לעיר עומר יש סגנון עיצוב משלה. לעיר ישנו טעם ייחודי, אך כל בית יכול להיות מעוצב בדרכו שלו. מעצבת פנים אשר מעורה במתרחש בעיר תוכל להביא לידי ביטוי נקודות קטנות המאפיינות את הסביבה או את השכונה וליצור הרמוניה בין הבית לחוץ וכל זאת בלי לוותר על הטעם האישי והצרכים של בני המשפחה.

מעצבת בעלת ניסיון תשים את הצרכים שלכם במרכז התמונה ותכין בית שיכול להיות שייראה יפה בקטלוג, אך חשוב לא פחות, יהיה מושלם לחיים הפרטיים שאתם מתכננים לעצמכם. כדאי להקדיש תשומת לב למפגש הראשון ולבחור מעצבת ששמה אתכם במרכז הפרויקט.

בכל הנוגע לבחירת המעצבת המתאימה, נשמח להזמין אתכם ליצור קשר עם קווים עיצוב פנים. כאן מחכה לכם מעצבת פנים בעומר, בעלת ניסיון, הקשבה ורצון רב להפוך את הבית שלכם לכזה שידבר את השפה שתרצו. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר ולשמוע עוד על תהליך העיצוב ולספר מהן הציפיות שלכם מהפרויקט.

 

עיצוב דירה קטנה בעומראם אתם חושבים שזה אתגר לעצב דירה גדולה או אפילו וילה, אולי כדאי שתנסו לחשוב על האתגר שמצפה למי שעומד בפני משימה של עיצוב דירה קטנה. בית רחב ידיים דורש כמובן יותר עבודת עיצוב, אבל החופש הוא רב יותר והמגבלות הן מעטות הרבה יותר. לעומת זאת, בדירה קטנה אנחנו נתקלים בסיטואציות מאוד מוגבלות עם חופש פעולה מאוד מצומצם. בדירה קטנה אנחנו גם נדרשים לייצר כמעט יש מאין – להרחיב את מרחב המחיה בתוך שטח נתון קטן. אז מה הם פתרונות העיצוב שיכולים לסייע לכם בעיצוב דירה קטנה? האם עיצוב דירה קטנה עולה יותר מאשר עיצוב וילה לאור האתגרים הכרוכים במשימה? האם ישנם מעצבים מומחים שיכולים להתאים במיוחד למשימה של עיצוב דירה קטנה בעומר יותר מאשר אחרים? על שאלות אלו ועוד נענה ממש כאן בשורות הבות.

 

אז מהם האתגרים המרכזיים שמציבה משימה של עיצוב דירה קטנה?

לכל משימת עיצוב ישנן יותר ממטרה אחת שאותן אנו רוצים להשיג ואסתטיקה היא רק אחת מהן. בעיצוב הבית אנחנו רוצים לייצר לעצמנו סביבת מחייה נעימה יותר, מרווחת יותר, מסודרת יותר, אווירה חיובית יותר, לעיתים חמימה ואינטימית, לעיתים תוססת וצבעונית ולעיתים מודרנית ואלגנטית. בתום פרויקט עיצוב הבית אנחנו רוצים להרגיש שמשהו השתנה בחיינו, שקל לנו יותר להתנהל בבית, שהרבה יותר נעים לנו לשהות בו ואולי אפילו קשה לנו לעזוב אותו. אפשר כמובן למנות עוד שורה של מטרות חיוביות מעין אלה, שאת כולן אנו רוצים להשיג במסגרת פרויקט עיצוב דירה, אבל בסופו של דבר את מרביתן אי אפשר להשיג כל עוד אנחנו מרגישים שאנחנו חיים בתוך קופסת שימורים, מה שיכול לקרות במקרה של דירה קטנה בעלת שטח מצומצם.

בהתאם לכך, על כל האתגרים השוטפים של פרויקט עיצוב דירה, בפרויקט עיצוב דירה קטנה בעומר, עלינו לקחת בחשבון גם את האתגר האחרון והייחודי הזה של ניצול מקסימלי של שטח הדירה בכדי ליצור מרחב מחייה כמה שיותר נרחב או לכל הפחות בכדי ליצור את התחושה של מרחב כזה. השאלה היא האם זה אפשרי, שכן מדובר במעין משימה שכרוכה ביצירה יש מאין והתשובה היא שזה בהחלט אפשרי, לרוב מעבר למצופה. יחד עם זאת, עדיין מדובר באתגר ייחודי שדורש גם התמחות גבוהה של איש העיצוב וגם היכרות עם כלל העקרונות והפתרונות הקיימים בקטגוריה של דירות קטנות.

 

מה הם העקרונות המרכזיים והפתרונות הזמינים לעיצוב דירה קטנה בעומר?

ובכן, העיקרון החשוב ביותר בכל משימת עיצוב של דירה קטנה הוא עיקרון המודולריות וסביב עיקרון זה אפשר למצוא גם מגוון רחב מאוד של פתרונות. עיקרון המודולריות אומר שבאמצעות תכנון נכון של חלל הפנים ושל הפריטים המוצבים בו, נוכל ליצור לעצמנו חלל שבו נוכל לקיים פעילות מגורים מלאה ועשירה מבלי להקטין את המרחב החופשי שעומד לרשותנו. הדוגמא הקלאסית סביב עיקרון זה וסביב הפתרונות המודולריים הרלוונטיים היא הדוגמא של מיטה מתקפלת. זאת יכולה להיות מיטה שהופכת למיטת שינה בלילה וחוזרת להיות ספה מעוצבת בבוקר וזאת יכולה להיות מיטה שנפרשת מתוך הארון לפני השינה בלילה ומתקפלת חזרה לתוכו בבוקר. בכל מקרה, הרעיון של הצבת מיטה זוגית קבועה בדירת חדר אחד הוא רעיון גרוע שהוא לבדו יכול להכניס אותנו לסטרס תמידי סביב חוסר מרחב המחייה העומד לרשותנו.

פתרונות אלה קיימים כיום כמעט בכל קטגוריה של פריטי ריהוט וכיום ישנם פתרונות רבים המשלבים פתרונות אחסון עם פתרונות לפונקציות שימושיות במהלך היום, שולחנות מתקפלים, מטבחים שלמים שניתן לדחוס לחלל אחסון מאוד קטן וכן הלאה. אבל עקרון המודולריות הוא לא העיקרון היחיד ולרוב הוא גם לא מספיק. בנוסף לעיקרון זה, עלינו גם לתכנן נכון את המרחב ולוודא שבמצב האידיאלי שבו כל האמצעים המודולריים נמצאים במצב המינימלי שלהם, הדירה באמת תהיה מרווחת ובעלת מרחב מחייה חופשי נרחב ככל הניתן. כך למשל, בפרויקט עיצוב דירה קטנה בעומר נעדיף תמיד שולחן בר צר וארוך, שלכל היותר ניתן לפתוח אותו אבל במצב סגור הוא כמעט ואינו תופס מקום, ושיהיה גם מספיק גבוה כך שניתן להכניס את הכיסאות מתחתיו. עיקרון זה כמובן צריך לחול על כל הפריטים המוצבים בדירה וכבר אפשר להבין את מורכבות האתגר של עיצוב דירה קטנה בעומר בצורה בהירה יותר.

 

 

עיצוב דירה קטנה בעומר – לא רק סידור של המרחב אלא גם עיצוב המעטפת

אחרי שאמרנו את כל זה, פרויקט עיצוב פנים כולל בתוכו בדרך כלל גם עבודה על מעטפת חלל הפנים ולא רק על הסידור של הפריטים בתוכו. בדירה קטנה נרצה למשל להתקין חלון כמה שיותר גדול ולהגביר עד כמה שניתן את החשיפה לאור טבעי המגיע מבחוץ פנימה. יש לכך מן הסתם השפעה על בחירת עיצוב החלון ואפילו על גודל מפתח החלון. בפרויקטים רבים של עיצוב דירה קטנה בעומר, אחת העבודות היותר מורכבות בפרויקט היא העבודה של שבירת הקיר החיצוני בכדי להגדיל את מפתח החלון כך שיחדור יותר אור ויותר אוויר, באופן שיעניק תחושת מרחב גדולה יותר. בפרויקט כזה גם ניתן ורצוי בהחלט לשקול את האפשרות של הוספת מרפסת חיצונית, מה שיאפשר להגדיל מאוד את מרחב המחייה בדירה. כיום ניתן לעשות זאת גם עבור דירות בקומות גבוהות ללא תלות בדירות האחרות בבניין, וזאת באמצעות המודל של מרפסת תלויה המעוגנת לקיר שלד המבנה ואינה תלויה בעמודים הנמתחים כלפי מטה.

על כל אלה צריך לחשוב מעצב הפנים ואת כל אלה הוא צריך לתכנן בצורה מושלמת בכדי להבטיח שהלקוח יוכל ליהנות לא רק מסביבת מגורים אסתטית יותר, אלא גם מרווחת יותר, נעימה יותר ונינוחה יותר, כזאת שאפשר לשהות בה במשך זמן רב מבלי להרגיש שהכל נסגר עלינו.

 

האם נדרש מעצב פנים מומחה בעיצוב דירות קטנות בעומר?

עיצוב דירה קטנה בעומרובכן, התשובה על שאלה זו היא קצת מעורבת. ככלל, מעצב פנים שעבר הסמכה ובעל הכישורים המקצועיים הנדרשים, אמור להיות מסוגל להתמודד עם כל משימת עיצוב פנים שמגיעה לפתחו, בין אם מדובר בעיצוב וילה ענקית ובין עם מדובר בפרויקט עיצוב דירה קטנה בעומר. יחד עם זאת, המציאות בדרך כלל לא פועלת על פי התאוריה ובפועל ישנם בהחלט תחומי התמחות שונים בהם מתמחים מעצבי פנים שונים. ישנם מעצבים שמתמחים במיוחד בעיצוב משרדים למשל ויתקשו למצוא את דרכם בפרויקט עיצוב דירה. מעצבים אחרים ממקדים את פעילותם באזורים יוקרתיים עם בתי יוקרה רחבי ידיים. מצד שני, קשה לחשוב על מבחר גדול של מעצבי פנים שתחום ההתמחות שלהם הוא עיצוב דירות קטנות. מן הסתם לא מדובר בשוק גדול במיוחד ולא מדובר בשוק שיכול להיחשב אטרקטיבי לאנשי עיצוב המבקשים להתפרנס.

ואחרי שאמרנו את זה, ישנם בהחלט מעצבי פנים שברקורד שלהם נוכל למצוא יותר פרויקטים של עיצוב דירות קטנות ביחס למעצבים אחרים, שאצלם אולי נזהה כמות רבה הרבה יותר של עיצוב בתים פרטיים רחבי ידיים. מה שחשוב הוא שמעצב הפנים שאותו אתם בוחרים, יהיה בעל היכרות עם העקרונות הייחודיים להתמודדות עם אתגרי העיצוב של דירות קטנות ויכיר היטב גם את עולם הפתרונות הקיימים בתחום זה, פתרונות שרובם כלל אינם נמכרים בחנויות המיינסטרים. כך למשל, התרבות של מגורים בדירות קטנות היא שכיחה הרבה יותר במדינות אירופאיות ושם ניתן למצוא עולם ומלואו בכל הקשור לפתרונות מודולריים לעיצוב דירות קטנות. מעצב הפנים שאתם בוחרים לא חייב להיות אירופאי, אבל הוא בהחלט אמור להכיר ולהתמצא בשוק הזה ולהיות גם מסוגל לבצע רכש אפקטיבי בשוק הזה.

ואם הדברים האלה אינם מאתגרים מספיק עבורכם, אז כדאי שתיקחו בחשבון גם את הנושא של חיבור אישי עם המעצב שלכם, קריטריון סופר חשוב בכל בחירה של מעצב פנים, גם למשימה של עיצוב דירה קטנה בעומר. מה שאתם רוצים להבטיח הוא שאתם מוצאים שפה משותפת עם המעצב שלכם, שאתם מרגישים איתו מספיק נינוחים כדי לבקר, להעיר, להתלונן, להציע, להתעקש וגם לוותר. לכימיה האישית בין מעצב פנים ובין הלקוח יש חשיבות רבה בהצלחת כל פרויקט עיצוב ובמיוחד כשזה מגיע לעיצוב של דירות קטנות בהן העיצוב הוא בנפשו של הלקוח וההשפעה שלו יכולה להיות דרמטית על איכות חייו. עם המידע הזה, תוכלו עכשיו לצאת אל השוק ולהתחיל במסע החיפוש שלכם אחרי המעצב המתאים לכם ביותר. המלצות וחוות דעת מקצועיות יכולות לסייע אבל בסופו של דבר זו צריכה להיות בחירה מושכלת וחופשית שלכם.

מעצבי פנים בעומר

מעצבי פנים בעומר

עיצוב פנים הוא לחלוטין לא מקצוע חדש והוא לא המצאה של המאה ה-21. מעצבי פנים היו ופעלו פה וברחבי העולם כולו עוד לפני עשרות רבות של שנים ועוד לפני כן. יחד עם זאת, בעשור או שניים האחרון בהחלט ניתן לזהות אינפלציה של אנשי מקצוע בתחום זה, רובה מוצדקת וחלקה פחות. נושא העיצוב, האסתטיקה והאווירה הפך לנושא מאוד חשוב לכל בעל דירה או משרד ואנשים מבינים היום הרבה יותר טוב את ההשפעה שיכולה להיות לעיצוב מרחב המחייה על איכות החיים בתוכו, ולכן יותר ויותר אנשים משקיעים ממיטב כספם בעיצוב מרחב המחייה שלהם. אז איך יכול מעצב פנים לתרום לעיצוב מרחב המחייה שלכם? מהם התפקידים שאותם הוא ממלא בהליך התכנון של הבית? מהם הקריטריונים שעליכם לבדוק בבחירת מעצב הפנים המתאים לכם מתוך מאות מעצבי פנים בעומר? על שאלות אלו ועוד נענה בשורות הבאות.

 

באילו תחומים יכול מעצב פנים להשפיע על עיצוב הבית שלכם?

ובכן, השאלה הזאת נשמעת מעט תלושה, שכן מן הסתם, מעצב פנים הוא איש המקצוע שאמור להשפיע על כל היבט עיצובי בבית. אלא שעבור אנשים רבים, מעצב פנים הוא איש המקצוע שתפקידו מסתכם בסידור המרחב ואולי לכל היותר גם בקביעת צבע הקירות. עבור אנשים רבים מדי, מעצב פנים הוא האיש שאמור לעזור לנו לקנות את הסלון המתאים, להתאים לו את הווילונות, להכריע איזה עציץ נקנה והיכן נציב אותו ואפילו לקבוע מה יהיה הגוון שבו נצבע את הקירות והאם ניישם גם צביעה אמנותית בקיר אחד כי זה מעניק נופך מיוחד לבית כולו. אלא שבפועל, מעצב פנים הוא מקצוע שנוגע גם בקצוות האדריכלות ומעצב פנים מקצועי אמור לסייע לכם גם בהיבטים מבניים ולא רק בהיבטים מרחביים.

המשמעות של הדברים היא שמעצב פנים אמור לסייע לכם למשל, גם בתכנון התשתיות הנדרשות בכדי לקבל את תוצאת העיצוב הנדרשת. כך למשל, אם מעצב הפנים בונה תכנית לעיצוב התאורה בבית, עליו לבנות תכנית גם לתכנון תשתיות החשמל וזה כבר יכול להיות כרוך בעבודת שיפוץ של ממש. זוהי כמובן רק דוגמא אחת בה חודרת עבודת העיצוב אל המרחב המבני וישנן דוגמאות רבות כאלה, לרבות מקרה של שבירת קירות, הוספת מרפסות, סגירת מרפסות וכן הלאה. מן הסתם, מעצב פנים לא מחזיק בסמכויות המקצועיות שבהן מחזיק אדריכל או מהנדס בניין ולכן ישנן פעולות שונות שבהן תידרש מעורבות של אדריכל ואולי יידרש גם אישור מהנדס, אבל מעצב הפנים הוא איש המקצוע שמנצח על התהליך, שמסייע גם בגיבוש ההיבטים המבניים שלו לרבות בניית תכנית עיצוב וכתב כמויות ולבסוף גם בבחירת אנשי מקצוע שיבצעו את העבודות בפועל.

לגבי כל יתר האלמנטים, קרי סידור המרחב, סביר להניח שאתם לא טועים בהערכות שלכם. מעצבי פנים בעומר אמורים לשלוט ביד רמה בכל התהליך של סידור המרחב מרמת אריחי הרצפה ועד רמת הווילון, העציץ ומנורת הלילה. הרעיון הכללי הוא שמעצב הפנים הוא שאחראי על התוצאה הסופית של עיצוב הבית ומהתוצאה הזאת הולכים אחורה ופורטים אותה לעבודות השונות שצריך לבצע בכדי להשיג אותה. חלק מהעבודות האלה מסתכמות כאמור בסידור המרחב, וחלקן פולשות גם לתחום של שינויים מבניים.

 

 

אז איך תבחרו את מעצב הפנים שלכם?

מן הסתם, אם תשאלו כל אדם מה חשוב בבחירת מעצבי פנים בעומר, התשובה שתקבלו היא שעליכם לוודא שאתם בוחרים מעצב פנים מקצועי ובעל ניסיון. זוהי כמובן תשובה שנכונה לגבי כל בעל מקצוע ולגבי כל נותן שירות, אבל בדרך כלל גם אין לנו מה לעשות איתה כי הרי איך אנחנו יכולים למדוד את רמתו המקצועית של איש מקצוע בתחום שאין לנו שום מושג בו? כשאתם ניגשים למשימה של בחירת מעצב פנים מתוך מאות מעצבי פנים בעומר, אתם רוצים לגשת עם ארגז כלים מעט יותר מגוון ואפקטיבי מאשר מקצועיות וניסיון. הכלים הראשונים שבהם אתם רוצים להשתמש מתוך ארגז הכלים הזה הם המלצות וחוות דעת מקצועיות. המלצות הן המלצות שאתם מקבלים מאנשים פרטיים, חברים, בני משפחה, מכרים, שכנים, קולגות וכן הלאה, שעברו כבר תהליך של עיצוב הבית ויכולים לספר לכם על החוויה האישית שלכם ועל החוויה המקצועית שחוו עם מעצב הפנים שהיה אחראי על הפרויקט. אם יש לכם מספיק אנשים שאתם סומכים על דעתם ושמהם תוכלו לקבל המלצות, לעיתים תוכלו לזהות שם שחוזר על עצמו ושכדאי לשים אליו לב במיוחד. יחד עם זאת, אם אתם מכירים איש מקצוע בענף הבניין או העיצוב שמכיר את עולם עיצוב הפנים ועובד עם מעצבי פנים בעומר על בסיס יומיומי, חוות דעת מקצועית שלו יכולה בהחלט להוות משקל משמעותי בהחלטה שתקבלו, ובתנאי שאתם אכן סומכים על דבריו במאה אחוז. קבלנים, אדריכלים, אנשי שיפוצים וכן הלאה, יכולים להיות מועמדים טובים לקבלת חוות דעת מקצועית בתחום עיצוב הפנים.

 

רקורד ותיק עבודות

הדבר הבא שאתם רוצים לעשות הוא לבחון את הרקורד של המעצב שאותו אתם בוחנים. מעצבי פנים מחזיקים תיק עבודות בו ניתן לקבל פרטים מלאים ולצפות בתמונות של פרויקטים קודמים שביצעו. תיק העבודות יכול לתת לכם מידע רב, אבל אתם חייבים להבין דבר אחד כשאתם בוחנים את התיק הזה: מעצב הפנים יציג לכם רק את מה שהוא רוצה להציג לכם וזה אומר אך ורק את הפרויקטים הכי מוצלחים והכי מרשימים שלו. המשמעות היא שאחרי צפייה בתיק הזה אתם רוצים לצאת עם הרגשה של וואוו ולא פחות מכך. אם יצאתם עם הרגשה שבסך הכל מדובר באיש מקצוע בסדר, זה ממש לא מספיק.

 

כימיה וחיבור אישי

מעצבי פנים בעומר

לבסוף, דבר סופר חשוב שאתם רוצים לבחון בתהליך של בחירת מעצבי פנים בעומר הוא הכימיה והחיבור האישי בינכם ובין מעצב הפנים. ככלל, התהליך של עיצוב פנים הוא תהליך שבו אתם אמורים להיות מסוגלים להביא לידי ביטוי את החלומות שלכם ואת ההעדפות שלכם, תהליך שאמור בסופו של דבר ליצור עבורכם את מרחב המחייה שבו אתם מרגישים בשיאכם. מצד שני, את התהליך הזה אתם רוצים לעבור על בסיס עקרונות מקצועיים ואתם גם רוצים שיהיה מישהו מקצועי עם היד על ההגה, מישהו שיוכל לבלום אתכם כשאתם מתפזרים וגם יוכל לכוון אתכם לכיוונים נכונים לכם ולהסביר את עצמו. בכדי שכל זה יקרה, אתם צריכים שתהיה לכם כימיה עם מעצב הפנים שלכם וזה אומר שאתם מרגישים נינוחים לדבר איתו, לתקשר איתו, להתקשר אליו גם בשעות לא נוחות, להעיר לו, לבקר אותו, להתעקש איתו וכשצריך אז גם לוותר לו מתוך הערכה וכבוד למקצועיות שלו.

מן הצד השני, אתם רוצים לדעת שהמעצב שבחרתם הוא אכן איש המקצוע הזה שלא פשוט יזרום עם כל מה שאתם אומרים וגם לא ישתלט על הפרויקט תוך ביטול של כל ההעדפות שלכם. החיבור הזה צריך להתנהל כמו מעין ריקוד טנגו שבו כל צד מושך לכיוון המתאים לו אבל יש צד אחד ששולט בתהליך כולו ומוודא שהוא מתנהל בצורה נכונה ומקצועית. כדי לרקוד את ריקוד הטנגו הזה, אתם חייבים לוודא שיש לכם חיבור אישי עם מעצב הפנים שאתם בוחרים ואם מכל סיבה שהיא, אתם מרגישים שלא רק שאין את החיבור הזה אלא שיש אפילו מתח או אנרגיה מעט שלילית ביניכם, אתם רוצים פשוט לדלג למעצב הבא ויש לכם כמובן אינספור מעצבי פנים בעומר מתוכם תוכלו לבחור.

אחרי שאמרנו את זה, מרגע שבחרתם את מעצב הפנים שלכם, אתם רוצים לדבוק בו ולאפשר לו להתחיל את הפרויקט ולסיים אותו. אם תחליפו מעצב בכל פעם שתתעורר בעיה, אתם צפויים לעכבר את הפרויקט בחודשים ארוכים ואתם גם יכולים להיות בטוחים שזה ישתקף בתוצאות ובעלויות. ובדיוק מהסיבה הזאת, כל כך חשוב להקדיש את הזמן והמאמץ הנדרשים בשלבים הראשונים לצורך בחירת האיש המתאים לכם. כי מרגע שבחרתם אותו, כבר יהיה לכם קשה מאוד לשנות את ההחלטה שלכם, במיוחד ככל שתתקדמו אל תוך עובי הפרויקט. אז כמובן שאתם לא רוצים להישאר בהתלבטויות תמידיות ולהפוך את כל העניין הזה לעבודת דוקטורט, אבל אתם בהחלט יכולים להרגיש בטוחים עם תחושות של התלבטות ושיקולים שאתם שוקלים לכאן או לכאן, לפני שאתם מבצעים את הבחירה הסופית שלכם. ישנם המון מעצבי פנים בעומר ובתוכם תוכלו לבטח למצוא את המעצב המתאים לכם, גם אם זה ידרוש מכם מעט זמן ומחשבה.

 

מחירון מעצבת פנים

סוג השירותטווח מחירים
מחיר שעת ייעוץ עבור תהליכי עיצוב והום סטיילינג250-700 ש“ח
מחיר ייעוץ עיצוב וסטיילינג עבור הבית כולו2,800-8,000 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור חללים ציבוריים כמו למשל סלון ו/או מטבח1,800-6,000 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור חלל חדר הילדים1,800-4,800 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור חלל חדר השינה1,800-4,800 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור החלק הפנימי של הסלון בלבד1,800-5,500 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור החלק הפנימי של המטבח בלבד2,800-12,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 2 חדרים, תהליך לכל הדירה6,000-8,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 3 חדרים, תהליך לכל הדירה 7,000-10,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 4 חדרים, תהליך לכל הדירה 7,500-12,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 5 חדרים, תהליך לכל הדירה8,000-14,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור בית קרקע, וילה או פנטהאוז, תהליך לכל הפרויקט12,0000-30,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים של פרויקט לפני תהליך בניה9,000-40,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור ייעוץ, עלות לפי שעה180-700 ש“ח
מחיר עבור ליווי של מעצב פנים/מעצבת פנים180-700 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור בתי עסקהעלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור חנויות (חנויות בגדים/נעליים/משחקים/ספרים ועוד)העלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור מסעדות, גלריות, בתי קפההעלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור משרדים/חברות הייטק/חברות/ארגונים ועוד…העלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור חדרי המתנה (למשל למרפאות/קליניקות/מכונים פרטיים)…1,800-17,0000 ש“ח -תלוי בגודל הפרויקט

מחירון תכנון ותכניות אדריכליות בשילוב ייעוץ לעיצוב פנים

סוג השירותטווח מחירים
מחיר הכנה של תכנית אדריכלית 3,800-9,000 ש“ח
מחיר תכנון מבני מגורים- העלות נקבעת לפי גובה פרויקט2.4%-4% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון וילות - העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט4%-8% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון מבנים ציבוריים- העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט3.4%-8% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון מבנים תעשייתיים - העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט3%-5% מעלות הפרויקט
מחיר הדמיה עבור תכנית אדריכלית 1,800-6,000 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית לבניית מדרגות700-1,400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת מערכת תקשורת וחשמל 700-1400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת מערכת אינסטלציה 700-1400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת מערכת תאורה ומערכת מיזוג אוויר700-1400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת חלונות ודלתות2,600-4,000 ש“ח

מחירון תכנון עבור אדריכלות נוף

סוג השירות טווח מחירים
מחיר שעת עבודה של אדריכל/אדריכלית נוף220-600 ש“ח
מחיר תכנון פרויקט של אדריכל נוף- העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט3%-8% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון מלא ומפורט של אדריכל נוף עבור בית פרטי800-3,000 ש“ח
מחיר מתן חוות דעת מאדריכל נוף600-2,000 ש“ח

מחירון הדמיות ושרטוטים

סוג השירות טווח מחירים
מחיר הדמייה וסרטוט עבור בתים פרטיים2,000-7,000 ש“ח
מחיר הדמייה וסרטוט עבור דירות2,000-7,000 ש“ח
מחיר הדמייה וסרטוט עבור וילות ופנטהואזים2,000-7,000 ש“ח
מחיר הדמייה וסרטוט עבור משרדים ובתי עסק2,000-7,000 ש“ח

מחירון עיצוב פנים לפי סגנון עיצובי

סגנון עיצובי נבחרטווח מחירים
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון יוקרתי18,000-60,000 ש“ח
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון קלאסי15,0000-40,000 ש“ח
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון מודרני10,000-35,000 ש“ח
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון כפרי15,000-30,000 ש“ח
מעצבת פנים מומלצת בחריש

  ההחלטה לעצב את הבית היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע מאוד על איכות החיים שלכם בביתכם, אבל החלטה לא פחות חשובה שיהיה עליכם לקבל לפני

מעצבת פנים מומלצת בתל-אביב

  ההחלטה לעצב את הבית היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע מאוד על איכות החיים שלכם בביתכם, אבל החלטה לא פחות חשובה שיהיה עליכם לקבל לפני

מעצבת פנים מומלצת ביפו

  ההחלטה לעצב את הבית היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע מאוד על איכות החיים שלכם בביתכם, אבל החלטה לא פחות חשובה שיהיה עליכם לקבל לפני