קווים עיצוב פנים

מתי תצטרכו לבצע שיפוץ מבנים שיקום מבנים וחיזוק שיש?

בשנים האחרונות המודעות לנושא של חיזוק ושיקום מבנים נמצאת בעיצומה. ניתן לראות כמעט בכל עיר בישראל פרויקטים שונים של שיפוץ ושיקום מבנים, כאשר השאיפה היה כמובן לשפר את אורח החיים של הדיירים בבניין. אך כל אחד מבין כי שיפוץ או שיקום של מבנה זה לא דבר של מה בכך, ואתם צריכים להבין האם אתם צריכים לעשות זאת.

freepik

בשורה התחתונה ההחלטה נמצאת בידיים שלכם, אך אתם צריכים להבין באילו מקרים ההחלטה הזאת היא הכרחית ובאילו מקרים מדובר על מותרות. כך ברגע האמת תוכלו לדעת בדיוק האם אתם צריכים לבצע את השיפוץ או החיזוק או שתוכלו להשאיר את הבניין כמו שהוא.

בניין ישן מחייב שיפוץ חיצוני

תמונה: freepik

מהי ההגדרה של בניין ישן? ברוב המקרים מדובר על בניין שקיים למעלה מ-15 שנה. ככל שהשנים עוברות כך המראה של הבניין נפגע, וחשוב מאוד שתדעו מה שנדרש על מנת לשפץ אותו. מדובר על פעולה הכרחית במצב הזה, וקשה לראות בניינים שקיימים למעלה מ-15 שנה – שהמצב החיצוני שלהם תקין לחלוטין. השיפוץ החיצוני יכול להיות נרחב או פשוט, הכל בהתאם למצב של הבניין ובהתאם לתקציב שעומד לרשותם של הדיירים.

בניין שעובר תמ"א 38

במקרה שבו הבניין עובר שיפוץ כולל במסגרת תמ"א 38, מן הסתם כחלק מהשיפוץ אתם תהיו חייבים לשפר את המראה החיצוני של הבניין. הרושם הראשוני הוא זה שקובע כאשר מסתכלים על הבניין, והרושם הראשוני נקבע על סמך המראה החיצוני של הבניין. מהסיבה הזאת בכל פרויקט של תמ"א 38, מתבצע שיפוץ כולל של הבניין כולו כולל כל מה שנדרש על מנת לשפר את הרושם הראשוני. זוהי הסיבה שכיום ישנם לא מעט פרויקטים של תמ"א 38, פרויקטים שכבר הוכיחו את היעילות הגבוהה מאוד שלהם בשטח.

בניין שהדיירים לא מרגישים בו בנוח

כאשר הדיירים מגיעים לבניין הם חייבים להרגיש בנוח, אך במבחן התוצאה בלא מעט מקרים הדיירים פשוט לא מרגישים בנוח כאשר הם מגיעים לבניין. לכן במקרה כזה הפתרון היעיל ביותר הוא כמובן לשפץ את הבניין ולהפוך אותו ליותר מזמין ולכזה שהדיירים ישמחו להגיע אליו בסוף כל יום. יש לא מעט פתרונות שנמצאות על השולחן, אתם כמובן תבחרו את הפתרון היעיל ביותר עבורכם ועבור כל שאר הדיירים.

היכן הכי כדאי לשפץ את הבניין?

אחרי שהבנתם באילו מקרים אתם תהיו חייבים לבצע שיפוץ ושיקום למבנה, כעת רק נשאר לכם להבין איזה חברה תספק לכם את מבוקשכם. חברת אורגד מבנים היא אחת מהחברות המובילות בישראל לשיפוץ ולשיקום של מבנים, כולל חיזוק שיש. כך שאם אתם מרגישים שאין לכם אל מי לפנות או שאתם חוששים לעשות טעות, אורגד מבנים תהיה הבחירה המנצחת מבחינתכם.

 

Exit mobile version