Site icon קווים עיצוב פנים

ניקיון בתים לאחר שיפוץ, סוגי ניקיון, ריסוס נגד יתושים

ניקיון בתים לאחר שיפוץ, סוגי ניקיון, ריסוס נגד יתושים

כדי לשמור על סביבה נעימה וכיפית, הניקיון של הבית, המשרד, חדר המדרגות וכו' הוא לא פחות חשוב ותורם לאווירה הנעימה והנקייה של החלל.

בעיקר אם הבית שלכם עבר שיפוץ, חשוב מאוד לדאוג לניקיון היסודי שלו לאחר השיפוץ כדי ליהנות מבית נקי ולא מלא באבק ולכלוכים של השיפוצים.

לפני מעבר לדירה משופצת או שיפוץ של הבית חשוב מאוד לדאוג לכמה דגשים חשובים לפני הכניסה לבית על מנת שיהיה יותר קל ונעים לשהות במקום: ריסוס נגד יתושים וניקיון של הבית לאחר השיפוץ. שני הדברים הללו חשובים מאוד גם לבריאות שלכם וגם כדי שיהיה לכם נחת מהבית.

היתושים מתרבים בקלות ומגיעים לחלק חלק בבית גם אם זה חלל קטן והדבר לא נעים כאשר אנו רוצים להיכנס הביתה אחרי יום ארוך של עבודה ולנוח על הספה בשקט. 

 

סוגי ניקיון ולמה כדאי לכם?

ישנם סוגים רבים של ניקיון כך שתוכלו לבחור את סוגי ניקיון המתאים ביותר עבורכם: ניקיון חדר מדרגות, ניקיון משרדים וניקיון דירות ובתים לאחר שיפוץ.

סוג הניקיון משתנה בהתאם למקום שצריך לנקות כיוון שבית שעבר שיפוץ לא יקבל ניקיון של משרד או חדר מדרגות- הוא דורש יסודיות יותר. אך אל דאגה- כל מקום יקבל את הניקיון המתאים לו והטוב ביותר.

ניקיון בתים לאחר שיפוץ הוא יסודי יותר. אומנם הקבלן שממנו אתם מקבלים את הדירה או החברה שעושה לכם שיפוצים בבית מנקים אחריהם, אין כמו ניקיון יסודי של חברת ניקיון אביב ניקיון שירותי ניקיון מבריקים. הבית אומנם נקי אך עדיין יש טיח בכל מקום, הפאנלים מלוכלכים, יש צבע מרוח על כל הרצפה, חול, אבק ועוד..

לכן רק חברת ניקיון יכולה באמת לדאוג לכם לניקיון יסודי של הבית לאחר שעבר שיפוץ ויקלו על הכניסה לבית כך שלא תצטרכו לקחת חופש מהעבודה כדי לנקות את הבית.

 

איך מתבצע הריסוס נגד היתושים?

היתושים הם מטרד שנמצא באוויר ולכן אין לגביו ריסוס מיוחד, יש דרכים כדי למנוע ולמגר את ההתפשטות שלו בבית ובחצר.

ריסוס נגד יתושים צריך לבצע בלילה מהסיבה הפשוטה וההגיונית- החומר שאיתו מרססים נגד היתושים מתפרק מהר מאוד בשמש והופך את הריסוס ללא יעיל ולכן עושים את הריסוס בשעות הערב או לפנות בוקר.

אומנם היתושים הם חרק קטן ורק עוקצים, הם יכולים להיות מסוכנים יותר ממה שאתם חושבים. ישנם סוגים של יתושים שהם מעבירים מחלות מסוכנות מאוד בזמן שהן עוקצות אתכם ולכן כדאי מאוד לדאוג לריסוס בבית שלכם כנגד היתושים האלה. אין לדעת איזה סוג של יתוש מזיק ואיזה יתוש רק עוקץ.

Exit mobile version