קווים עיצוב פנים

עיצוב דירות יוקרה – עיצוב החלל

עיצוב דירות יוקרה
תמונה: freepik

עיצוב דירות יוקרה הוא אחד מתחומי ההתמחות של מעצבי הפנים והאדריכלות. מהו עיצוב פנים בדירות יוקרה? מהם ההבדלים בינו לבין אדריכלות קלאסית מצד אחד, ועיצוב פנים מצד שני? בשורות הבאות נבהיר את משמעות המושג ואת הייחודיות של עיצוב דירות היוקרה ודירות הפאר.

עיצוב דירות יוקרה – מה זה בעצם

אחת התופעות המעניינות בתחום האדריכלות והעיצוב, הולכת ותופסת תאוצה מזה כמה עשורים. מדובר בהינתקות של תחומים ספציפיים ונקודתיים מהענף הכללי הנקרא אדריכלות. זאת, לטובת נישות ספציפיות, שכל אחת מהן מקבלת ייחודיות משל עצמה. תחילתו של התהליך בנתיבים השונים שבחרו להם מעצבי הפנים מהאדריכלות, שהיא הענף הראשי שממנו נגזר התחום. גם עיצוב הפנים עצמו קיבל תפניות מעניינות, משהתחילה חלוקה פנימית בתוכו. אחת מתוצאות החלוקה הזאת, למשל, הינה הסטיילינג לבית. עיצוב דירות יוקרה נחשב גם הוא ענף של עיצוב הפנים, ואולם עם הזמן נוספה הייחודיות הספציפית שלו, בדמות היוקרתיות המאפיינת אותו. ההיפרדות בין התחומים הינה תוצאה של החתירה לייחודיות, המאפיינת את הישראלי הממוצע ואת האדם הממוצע בעולם המודרני בכלל.

עיצוב דירות יוקרה קרלוניה עיצובים

תמונה: freepik

עיצוב דירות פאר ויקרה, הוא למעשה עיצוב החלל הפנימי בבתים יוקרתיים והתאמה שלו לצרכים, להעדפות ולרצונות של הבעלים והדיירים בבית. מדובר בעריכת שינויים ובהתאמה של כלל הריהוט, התאורה, ולעיתים קרובות גם שינויים במבנה החלל באמצעים אחרים. עם זאת, עיצוב דירות יוקרה איננו כרוך בשבירת קירות או בפעילות הנדסית מכל סוג שהוא.

עיצוב דירות פאר ויוקרה – באילו אמצעים משתמש המעצב

עיצוב דירות יוקרה עיצוב בתים פרטיים 7 טיפים עושה שימוש בכלל האמצעים המאפיינים את העיצוב בבתים ומבנים מכל סוג שהוא. עם זאת, המאפיין העיקרי שלו הוא גודל החלל שאותו יש לעצב מחדש ולהתאים אותו לאופי השימוש, כמו גם לצרכים ולהעדפות של הדיירים העתידיים. עוד שינוי ביחס לעיצוב פנים מסורתי, הוא השימוש המאסיבי שנעשה במוצרים יוקרתיים. עיצוב דירות יוקרה לא יכלול, למשל, רהיטים בציפוי דמוי עור, אלא בציפוי עור אמיתי או, לחילופין, בציפוי יוקרתי אחר. גם השטיחים, אם וכאשר נעשה בהם שימוש, יהיו מהסוג היותר יקר וכך גם שולחנות, כיסאות וכורסאות. עיצוב דירות יוקרה כרוך גם בשימוש באמצעים יוקרתיים לשינוי או התאמה של התאורה למראה הכללי של החלל, תוך מתן עדיפות לתאורה שיכולה להיות מותאמת למספר מצבים ולא רק לסוג אחד של עיצוב. בנייה בגבס היא עוד אחת מהדרכים לעצב חלל פנימי גדול בצורה יוקרתית. בעזרת עיצוב בגבס ניתן להנמיך תקרות וגם להתאים את העיצוב לחפצים שונים בחדר. לדוגמה – יצירת מסגרת למסך טלוויזיה גדול, תוך העלמת החיווט והחלקים האחרים במכשיר. גם כאן, המוטו הוא יצירת אפקט חזק ככל האפשר.

אם עיצוב דירות יוקרה מעניין אתכם, אתם בהחלט במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד חשוב לקראת עיצוב מקצועי, איכותי ובעיקר – יוקרתי, של החללים הפנימיים בבית.

Exit mobile version