עיצוב חדרי אמבטיה בצפת

תוכן עניינים

 

עיצוב חדרי אמבטיה בצפת

גרים בצפת? רוצים לעצב מחדש את חדר האמבטיה שלכם? הגעתם למקום הנכון! כאן תקבלו את כל הטיפים לעיצוב חכם של חדר האמבטיה שלכם, את הטרנדים הכי חמים, עלויות ובקיצור את כל מה שצריך לדעת כאשר רוצים לשנות את החלל הכי מפנק בבית, חדר האמבטיה. אין ספק כי מדובר בחלל משמעותי בו אנחנו וגם הילדים שלנו מבלים בו לא מעט זמן. אז קדימה, המדריך לעיצוב חדרי אמבטיה בצפת יש שני סוגים של עיצוב חדרי אמבטיה:

 

  • עיצוב עם שיפוץ
  • עיצוב ללא שיפוץ

 

כשמדובר בעיצוב חדרי אמבטיה הכולל שיפוץ, הרבה פעמים נרצה לשבור קירות, לשבור את האמבטיה הקיימת ולהחליף אותה באמבטיה טרנדית ועכשווית או במקלחון בלבד, לשנות לגמרי את המראה הגדולה והמיושנת, להחליף את פתרונות האחסון ובקיצור לעצב אותה מחדש. לעומת זאת, שמדובר בעיצוב ללא שיפוץ, אין שבירה של קירות, אלא יותר מדובר בהלבשה של החלל ושילוב של מגוון אלמטים לשינוי האווירה.

 

למה בכלל שווה להשקיע בעיצוב חדרי אמבטיה בצפת?

אנחנו מתחילים את היום בחדר האמבטיה בשטיפת פנים, צחצוח שיניים ואפילו יש כאלה שבמקלחת קצרה ומפנקת. אנחנו גם מסיימים את היום העמוס שם ומוציאים את כל המחשבות, הבלאגן ופשוט רוצים להתפנק עם הקרמים ומוצרי הטיפול ולהתנקות. תרתי משמע. חדר האמבטיה תמיד היה ותמיד יהיה החלל המפנק ביותר בבית. חלל של אנרגיות, של ניקיון, של אור. ברגע שתעצבו מחדש את חדר האמבטיה שלכם, לא תאמינו איך החיים שלכם ישתנו וישתפרו.

 

 

יש שני סוגים של בתים שבתוכם יש חדרי אמבטיה:

  1. עיצוב חדרי אמבטיה בבית פרטי בצפת – לרוב בבית צמוד קרקע, פנטהוז או חלל גדול אחר, יש כמה חדרי רחצה. לפעמים מדובר בחדר אחד להורים שנמצא ביחידה נפרדת ובעוד חדר נוסף לילדים. לעתים, גם יש מקום לחדר נוסף שנקרא שירותי אורחים או אמבטיה לאורחים המשלבת גם שירותים. לכן, חשוב לתכנן את כל החללים בין אם מדובר בתכנון של כל פעם חלל אחד ובין אם לעשות את התהליך כולו ביחד.
  2. עיצוב חדרי אמבטיה בדירה צפת – כאן לרוב מדובר בדירות של בין 2-5 חדרים. אולי אתם חושבים שאין הרבה מה לעצב כשמדובר בדירת שני חדרים של 20 מטרים ברחוב דיזינגוף או רוטשילד, אבל תתפלאו לגלות שגם באמבטיה קטנה מאוד, יש המון מה לשנות ולשפר. אולי זה קצת יותר מאתגר כי אנחנו צריכים לתחום את כל החלל במקום מאוד קטן ולהכניס בו הכל אבל זה בהחלט אפשרי.

 

 

מדוע כדאי לכם לשכור מעצב לעיצוב חדר האמבטיה?

עיצוב חדרי אמבטיה בצפת בין אם מדובר בחדר אמבטיה בעיצוב רגיל ובין אם בחדר אמבטיה יוקרתי בתקציב גבוה הוא אינו פשוט. אין זו שאלה, התהליך יתבצע כך בצורה מקצועית, יסודית ובהתאמה מושלמת לצרכים ולתקציב שברשותכם.

 

מעצב או מעצבת של חדרי אמבטיות חייבים לדעת לא רק איך לעצב את החלל באופן שונה ממה שהוא מתוכנן ומעוצב עכשיו, אלא להבין קצת בנושאים כמו אינסטלציה, בחשמל בשילובן של שתי המערכות הללו ביחד בצורה בטיחותית, שכן מדובר בחלל רטוב וגם להבין לא מעט בכלים סניטריים. כשמדובר בשיפוץ של חדר האמבטיה, לא יספיק לנו רק מעצב, נהיה חייבים להיעזר בקבלן משום שיש לשבור את האריחים הקיימים, להתעסק עם מערכת הסקה לפעמים, עם צנרת וזה משהו שאפילו מעצב ולו המנוסה ביותר לא יכול לעשות בעצמו.

 

בתהליך של עיצוב חדר אמבטיה אנחנו חייבים לשאול שאלות כמו איזה סוג אמבטיה יתאים לגודל החלל ולצרכים שלנו- אמבטיה בשילוב מקלחון או מקלחון בלבד, איזה סוג מקלחון, איזו דלת, איך נבנה את מערכת הניקוז, באילו חומרים אנחנו רוצים להשתמש, הרי זה חייבים להיות חומרים עמידים למים וללחות, אילו פתרונות אחסון מתאימים, איזו אסלה נבחר על פי התקציב שלנו וכן, חשוב גם להבין את הצרכים של הלקוח שעומד מולנו.

 

למעשה, תפקידו של המעצב בעיצוב פנים באופן כללי ועיצוב אמבטיה באופן ספיציפי הוא לראות את התמונה הכוללת.

 

עיצוב חדרי אמבטיה בצפת  – אז איך זה עובד?

אחרי שבחרתם מעצב או מעצבת וזה כבר לגמרי תהליך למדריך אחר, תקבעו פגישה מסודרת. במהלך הפגישה תציגו בפני המעצב או המעצבת מה חשוב לכם בחדר האמבטיה ואיך אתם רוצים לקבל את המענה שלכם דרכה. כך הוא יוכל לשקף לכם את התהליך ולהציג בפניכם את הדגשים שלו שכמובן כוללים הרבה מאוד נסיון מעיצוב חדרי אמבטיה קודמים, הוא יוכל להציג בפניכם תיק עבודות או פרויקטים מרשימים אחרים שכבר ביצע בעבר. המעצב יכין עבורכם תוכנית ואף הדמייה של איך יראה חדר האמבטיה שלכם לאחר העיצוב מחדש, וזה לא משנה אם מדובר בעיצוב או עיצוב שיפוץ.

 

היתרונות של מעצב פנים בעיצוב חדרי אמבטיה:

  1. התאמה מדויקת לצרכים- כאמור לכל אחד יש את הצרכים שלו כשמדובר בשיפוצים ועיצוב פנים. בבית אחד יש שלושה ילדים ולכן זה קלאסי שתהיה עדין אמבטיה, לעומת בית אחר שגרים בו זוג פנסיונרים שכבר ממש לא רוצים את האמבטיה ורוצים לשדרג אותה למקלחון רחב עם ספסל בו יוכלו לנוח לפני שהם יוצאים.
  2. הסתכלות מקצועית על החלל- מעצב פנים מקצועי ידע להסתכל על החלל ולהבין בדיוק מה לא נכון בו כרגע ומה אפשר לשנות.
  3. פתרון בעיות – למשל אם את אוהבת לייבש את השיער בסוף המקלחת ואין לך מקום למייבש, תפקידו של המעצב לסייע לך למצוא מקום מתאים או פינה חדשה למטרה זו

 

 

התאמת הכלים הסניטריים לצרכים שלכם בעיצוב חדרי אמבטיה

עיצוב חדרי אמבטיה בצפת מעצב חדרי אמבטיה ידע כמובן גם לסייע לכם באחד הדברים הכי חשובים בעיצוב חדרי אמבטיה וזה בחירת הכלים הסניטריים שישרתו אתכם ואת כל בני הבית. כפי שכבר ציינו לכל אחד יש העדפה שונה, לכל אחד יש תקציב אחר. יש אסלה ב-1,000 ש“ח ויש אסלה ב50,000 ש“ח. כן כן. תתפלאו אבל פער המחירים בכל האביזרים הקטנים הוא עצום וכאן נכנס לתמונה הנושא של בנית תקציב לעיצוב החלל.  כאשר בוחרים את הכלים הסניטריים עבור חדר האמבטיה שלנו, עלינו גם לחשוב בהיבט הפרקטי ולעשות את הבחירות בהתאמה למציאות. מה זה אומר? עלינו להתייחס גם למידות של חדר האמבטיה. לא תמיד אפשר להכניס את כל מה שאנחנו רוצים ולכן חשוב לתכנן כמו שצריך את תהליך העיצוב. יתרון נוסף ולא פחות חשוב בהיבט של בחירת מעצב פנים לתכנון ועיצוב חדר אמבטיה הוא בכך שמעצבי פנים רבים נמצאים בקשר מתמיד עם ספקיםמתחום הכלים הסניטריים וכך בעצם אתם יכולים להוזיל בצורה משמעותית את העלויות של הפריטים והאביזרים המשלימים. לעומת זאת, אם תבחרו לגשת ולבחור את הכל לבד, כנראה שתשלמו יותר.

 

 

עיצוב חדרי אמבטיה בצפת עושים רק עם תקציב

לא משנה אם החלטתם ללכת על עיצוב חדר אמבטיה בנפרד או עיצוב החלל כחלק בלתי נפרד משיפוץ קומפלט כללי של כל הבית או הדירה, תקציב הוא MUST. בלי תקציב אתם יכולים למצוא את עצמכם נכנסים לבור שלא תכננתם. איך בונים תקציב? עם מפרט מדויק של כל מה שצריך לעשות בחלל כולל הכל. כל לאורך כל השיפוץ או השינוי תוכלו להיות עם הרגליים על הקרקע ולהבין מה משתנה, איך וכמה זה משפיע על התקציב. במידה ושכרתם לפרויקט קבלן או מעצבת הם אלו שיספקו לכם את המפרט הזה.

 

טרנדים בעיצוב חדרי אמבטיה בצפת

אחד הדברים הכי משמעותיים וחשובים בעיצוב חדרי אמבטיה הוא האריחים שאנו בוחרים לשים. החיפויים. זוכרים שפעם היינו נכנסים לחדר הרחצה והיינו רואים ישר אריחים ענקיים בגודל של 20X20 בצבעים מוזרים כמו צהוב, חום וכתום?

אנחנו כבר לא שם.

היום בעיצוב חדרי רחצה יש כמה מגמות מאוד בולטות כשמדובר באריחים. אין חוקים. אפשר ללכת על אריחים בכל גודל שאנחנו רק רוצים זאת בהתאם כמובן לגודל של חדר הרחצה. אם אתם רוצים לקבל בחדר הרחצה שלכם מראה ייחודי, שונה ומעניין, אתם יכולים גם לשלב כל מיני גדלים בחלל. טרנד נוסף בהיבט של אריחים או אריחים משושים. מדובר בטרנד מדהים ואפשר לעשות איתם שילובים מדהימים אפילו בצבעים לא שגרתיים. ניתן גם ללכת על אריחים סופר גדולים, בעיצוב של שיש טבעי. הם נותנים מראה יוקרתי, נקי ללא חיבורים או מרווחים וזה מאוד מיוחד, ממש כמו בבית מלון בחו“ל.  על אריחים מצוירים שמעתם? מדליקים ויפים, משתלבים נפלא עם כל טרנד שתבחרו בין אם אתם מתחברים לסגנון קלאסי, מודרני, כפרי או פרובנס. ניתן גם לעשות שימוש ברובה כהה על אריח בהיר בצבע לבן או שמנת. זה מעולה בעיקר כשחדר הרחצה קטן כי אז אנחנו מקבלים מראה דרמטי ואשליה של גודל.

 

מקלחון או אמבטיה?

אנשים רבים שואלים את עצמם מה עדיף, מקלחון או אמבטיה. אז תתפלאו אולי לגלות שעוד ועוד ישראלים בוחרים לוותר על האמבטיה וללכת אך ורק על מקלחון. המקלחון נותן לנו תחושה של חלל הרבה יותר גדול, יוצר מרחב בעיקר משום שהריצוף ממשיך ולא נעצר בגלל האמבטיה. למי שבכל זאת לא רוצה לוותר על האמבטיה ולהנות מהפינוק עד הסוף אך גם לשלב מקלחון, ניתן להצמיד את האמבטיה לקיר ולצדה לשלב מקלחון. כמובן שזה דורש הרבה יצירתיות והתאמות של החלל מחדש.

 

הרטרו חוזר ובגדול

עיצוב חדרי אמבטיה בצפת

אם בעבר, כאשר היינו מעצבים את חדר האמבטיה היינו הולכים באופן מיוחד לחנות קרמיקה, היום אין כללים. אפשר לקחת שידה שאוהבים ולהפוך אותה לארון אמבטיה. זה מוסיף עניין, גיוון ויוצר דרמה בחדר הכי כייפי בבית.

 

עיצוב חדרי אמבטיה בצפת כמה זה עולה?

המחיר לעיצוב חדרי אמבטיה משתנה ותלוי בכל כך הרבה גורמים כמו האם אנחנו מעצבים את החלל בעצמנו בשיטת ”עשה זאת בעצמך“ או שאולי בכל זאת נעזרים במעצב או מעצבת פנים המתמחים בעיצוב חדרי אמבטיה. בנוסף, המחיר תלוי גם בהאם אנו שוברים את הקרמיקות והחיפויים והמחליפים בחדשים, האם יש בחדר האמבטיה שלנו בעיות איטום, נזילות ורטיבות שצריך לתקן בלי קשר לעיצוב, בכלים הסניטריים שאנו בוחרים. בגדול הממוצע לעיצוב חדרי אמבטיה נע בין 15,000-30,000 ש“ח.

 

לסיכום, עיצוב חדרי אמבטיה הוא פרויקט כמו עוד אחד מהפרויקטים שלנו במהלך החיים הקשורים לעיצוב הבית. המקום שכולנו רוצים להרגיש בו הכי טוב שאפשר. לכן, כדאי להשקיע זמן, מחשבה, אנרגיה, לבחור את בעלי המקצוע הנכונים ותוך כמה שבועות להנות מחלל קסום וכייפי.

 

מעוניינים לקבל מידע נוסף עך עיצוב חדרי אמבטיה יוקרתיים? צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

 

מחירון מעצבת פנים

סוג השירותטווח מחירים
מחיר שעת ייעוץ עבור תהליכי עיצוב והום סטיילינג250-700 ש“ח
מחיר ייעוץ עיצוב וסטיילינג עבור הבית כולו2,800-8,000 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור חללים ציבוריים כמו למשל סלון ו/או מטבח1,800-6,000 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור חלל חדר הילדים1,800-4,800 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור חלל חדר השינה1,800-4,800 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור החלק הפנימי של הסלון בלבד1,800-5,500 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור החלק הפנימי של המטבח בלבד2,800-12,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 2 חדרים, תהליך לכל הדירה6,000-8,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 3 חדרים, תהליך לכל הדירה 7,000-10,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 4 חדרים, תהליך לכל הדירה 7,500-12,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 5 חדרים, תהליך לכל הדירה8,000-14,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור בית קרקע, וילה או פנטהאוז, תהליך לכל הפרויקט12,0000-30,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים של פרויקט לפני תהליך בניה9,000-40,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור ייעוץ, עלות לפי שעה180-700 ש“ח
מחיר עבור ליווי של מעצב פנים/מעצבת פנים180-700 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור בתי עסקהעלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור חנויות (חנויות בגדים/נעליים/משחקים/ספרים ועוד)העלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור מסעדות, גלריות, בתי קפההעלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור משרדים/חברות הייטק/חברות/ארגונים ועוד…העלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור חדרי המתנה (למשל למרפאות/קליניקות/מכונים פרטיים)…1,800-17,0000 ש“ח -תלוי בגודל הפרויקט

מחירון תכנון ותכניות אדריכליות בשילוב ייעוץ לעיצוב פנים

סוג השירותטווח מחירים
מחיר הכנה של תכנית אדריכלית 3,800-9,000 ש“ח
מחיר תכנון מבני מגורים- העלות נקבעת לפי גובה פרויקט2.4%-4% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון וילות - העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט4%-8% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון מבנים ציבוריים- העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט3.4%-8% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון מבנים תעשייתיים - העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט3%-5% מעלות הפרויקט
מחיר הדמיה עבור תכנית אדריכלית 1,800-6,000 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית לבניית מדרגות700-1,400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת מערכת תקשורת וחשמל 700-1400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת מערכת אינסטלציה 700-1400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת מערכת תאורה ומערכת מיזוג אוויר700-1400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת חלונות ודלתות2,600-4,000 ש“ח

מחירון תכנון עבור אדריכלות נוף

סוג השירות טווח מחירים
מחיר שעת עבודה של אדריכל/אדריכלית נוף220-600 ש“ח
מחיר תכנון פרויקט של אדריכל נוף- העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט3%-8% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון מלא ומפורט של אדריכל נוף עבור בית פרטי800-3,000 ש“ח
מחיר מתן חוות דעת מאדריכל נוף600-2,000 ש“ח

מחירון הדמיות ושרטוטים

סוג השירות טווח מחירים
מחיר הדמייה וסרטוט עבור בתים פרטיים2,000-7,000 ש“ח
מחיר הדמייה וסרטוט עבור דירות2,000-7,000 ש“ח
מחיר הדמייה וסרטוט עבור וילות ופנטהואזים2,000-7,000 ש“ח
מחיר הדמייה וסרטוט עבור משרדים ובתי עסק2,000-7,000 ש“ח

מחירון עיצוב פנים לפי סגנון עיצובי

סגנון עיצובי נבחרטווח מחירים
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון יוקרתי18,000-60,000 ש“ח
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון קלאסי15,0000-40,000 ש“ח
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון מודרני10,000-35,000 ש“ח
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון כפרי15,000-30,000 ש“ח
עיצוב חדרי אמבטיה בחריש

  גרים בחריש? רוצים לעצב מחדש את חדר האמבטיה שלכם? הגעתם למקום הנכון! כאן תקבלו את כל הטיפים לעיצוב חכם של חדר האמבטיה שלכם, את

עיצוב חדרי אמבטיה בעומר

  גרים בעומר? רוצים לעצב מחדש את חדר האמבטיה שלכם? הגעתם למקום הנכון! כאן תקבלו את כל הטיפים לעיצוב חכם של חדר האמבטיה שלכם, את

עיצוב חדרי אמבטיה בתל-אביב

  גרים בתל-אביב? רוצים לעצב מחדש את חדר האמבטיה שלכם? הגעתם למקום הנכון! כאן תקבלו את כל הטיפים לעיצוב חכם של חדר האמבטיה שלכם, את