קווים עיצוב פנים

עיצוב חדר שינה – כיצד זה משפיע על חיינו?

עיצוב חדר שינה
תמונה: freepik

חדר השינה הוא אחד החדרים החשובים בדירה משום שבו אנו נחים וצוברים אנרגיות חדשות לקראת היום הבא. לשם כך, חשוב שכל נושא עיצוב חדר שינה יהיה מחושב עד הפרטים הקטנים ביותר.

עיצוב חדר שינה – כיצד זה משפיע על חיינו?

כיצד עיצוב רע יכול להשפיע על חיינו ולגרום למצבים בהם אנשים מאבדים זוגיות ועבודה?

זה יכול להישמע כמו פרק מ"מראה שחורה" או כל סרט מדע בדיוני אחר, אך זוהי המציאות שרבים אינם מודעים אליה.

קחו לדוגמה אדם ששוכר דירה אי שם בתל אביב. הכל נראה מעולה, הדירה נמצאת קרוב לעבודה כך שהוא לא צריך לבזבז הרבה זמן בשביל להגיע למשרד ולא צריך לקום מוקדם מדי בבוקר. עם זאת, משום מה, מאז שעבר אל הדירה, שעות השינה שלו השתבשו, הוא מרגיש שהוא לא נח מספיק, למרות שפועל שעות המנוחה שלו גדלו. מה יכולה להיות הבעיה?

עיצוב חדר שינה ולילות שקטים

תמונה: freepik

במקרה של אותו אדם שסובל מלילות ללא שינה ולא מצליח להבין מהיכן נובעת הבעיה, יתפלא לגלות שאם ישנה את העיצוב בחדר, הלילות שלו שוב יהפכו להיות שקטים ונעימים.

אז איך עיצוב חדר שינה קשור לשינה טובה בלילה? לעתים קרובות ישנם דברים בבית שמרגיזים אותנו מבחינה עיצובית. לדוגמה, צבע קיר שממש מרגיז אותנו וגורם לנו להרגיש אי נוחות. דברים אלה יכולים להיות מורגשים ברמה של התת מודע, לכן, לעתים, קשה מאוד לאבחן את הבעיה על ההתחלה. שינוי של צבע הקיר ועיצוב כללי של החדר יכול לפתור את הבעיה ולשפר את ההרגשה הכללית של האדם הישן בתוך החדר.

עיצוב חדר שינה וזוגיות

אתם לא צריכים להאמין בפנג שווי על מנת לראות תוצאות בשטח ולהבין כי בית נעים, נקי ומסודר משפיע באופן ישיר על חיי הזוגיות.

כאשר הבית שלכם מבולגן, לא מעוצב בצורה שאתם מתחברים אליה, הינכם מתחילים להרגיש מועקה כאשר אתם חוזרים הביתה מהעבודה. פתאום דברים מפסיקים להסתדר בחיים, נוצרות בעיות בעבודה והזוגיות הקיימת מתחילה להתפרק לאט לאט. אתם מנסים לחפש את הפתרון בחוץ, אך ברוב המקרים הפתרון לבעיות בחיים האישיים מתחיל דווקא מהבית. ברגע שתעשו סדר בבית, תתעסקו בעיצוב חדר שינה בצורה שאתם רוצים ואוהבים, תראו שגם הדברים בראש מתחילים להסתדר לאט לאט וכאשר אתם רגועים ושלווים, גם הדברים בחיים האישיים מסתדרים פתאום.

עיצוב חדר שינה – צבעים רגועים

יש מחקרים שלמים המסבירים באיזה צבעים מומלץ להשתמש לצורך צביעת הקירות בחדר, באיזה צבע כדאי לקנות את המצעים והרהיטים ועוד.

כמובן שלא קיימת המלצה אחת שתהיה נכונה לכולם, אך שווה לקרוא קצת מחקרים בנושא על מנת להבין את התופעה הכללית. לדוגמה, רוב האנשים מרגישים עצבניים כאשר צריכים לישון בחדרי שינה המעוצבים בגוונים אדומים.

עקב עובדה זו, בתי מלון רבים מעצבים את החדרים שלהם בצבעים רגועים או נטרלים, כגון – לבן, תכלת, בז' וכו'.

עיצוב חדר שינה ופנג שווי

בין אם אתם חובבי תאוריית פנג שווי או לא – אין צורך להאמין בזה על מנת להרגיש את התוצאות בפועל. קראו גם עיצוב חדרי אמבטיה קטנים פשוט עשו שינוי קטן בחדר, החליפו את הצבע של הקירות, שימו מצעים רכים ונעימים שיגרמו לכם לרצות לחזור הביתה ולנוח במיטה אחרי יום ארוך, רכשו נרות ריחניים והדליקו אותם בסופי השבוע וכבר לאחר מספר ימים תרגישו את האנרגיות החיוביות שנכנסות אל חייכם.

אחרי הכל, עיצוב חדר שינה אינו נושא מורכב כלל וכל מה שאתם צריכים הוא להקשיב לקול הפנימי שלכם.

Exit mobile version