Site icon קווים עיצוב פנים

עיצוב משרדים

 

עיצוב פנים הוא תחום שנחשב על ידי רבים למותרות ולא ניכנס בשורות אלה לדיון האם זה אכן המצב. יחד עם זאת, יש דבר אחד שאפשר בהחלט לומר בוודאות מלאה – עיצוב משרדים זה לחלוטין לא עניין של מותרות. עיצוב המשרד שלכם יכול להשפיע באופן ישיר על השורה התחתונה של העסק ולכן חשוב מאוד גם לעצב את העסק וגם לעשות את זה בצורה נכונה, שיוצרת התכתבות בין העיצוב ובין המטרות העסקיות שלכם. איך זה קורה? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

 

המקרה הפרטי של עיצוב משרדים

עיצוב משרד הוא תחום ספציפי בתוך עולם עיצוב הפנים, אך כזה שניתן לייחס לו חשיבות עצומה סביב כל ההתנהלות העסקית של המשרד. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה: האופן בו נראה המשרד שלכם, המסרים שהוא משדר והאווירה שהוא משרה, מספרת עליכם את כל מה שהמבקרים במשרד שלכם צריכים לדעת. לצורך העניין, אם אדם מחפש רואה חשבון ונכנס פעם אחת למשרד עמוס בתיקיות, ארוניות מיושנות, פינת קפה בצמוד לשולחן המזכירה, ללא כל תמונה על הקיר, ללא וילונות וללא שום נופך עיצובי ופעם שניה נכנס למשרד סופר מעוצב, מטופח ומעוצב, די ברור היכן יהיה הלב שלו. העיצוב של המשרד שלכם מספר עליכם סיפור שלם ואם אתם רוצים להבטיח שאתם מספרים את הסיפור הנכון, חושב שתבצעו את העיצוב בסיוע גורם מקצועי המתמחה באופן ספציפי בתחום של עיצוב משרדים.

 

ערכים עסקיים דרך עיצוב

עיצוב המשרד שלכם משפיע לא רק על הלקוחות שלכם, המבקרים במשרד, אלא גם על העובדים עצמם, על עצמכם אתם ועל השותפים, הספקים וכל מי שבא בשערי המשרד. בעיצוב המשרד עליכם לוודא שאתם מעבירים לכל המבקרים בו ולכל העובדים בו את המסרים שמשקפים את ערכי היסוד שלכם. חדשנות, שמרנות, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות, יציבות, ארגון וסדר, תעוזה – ישנם המון ערכים שאתם יכולים להעביר באמצעות עיצוב המשרד שלכם ואתם לחלוטין לא רוצים לשדר מסרים שלא מתאימים לכם או לציפיות של הלקוח.

בנוסף לכך, חשוב מאוד להבין שמשרד שלא עובר את התהליך של עיצוב משרדים כלל ופשוט מתחיל להתנהל בתוך החלל המוגדר, לא פטור בכלום מהכורח לשדר את הדברים הנכונים ללקוח. משרד שלא עוצב כלל משדר בהחלט מסרים שהמסר הטוב היחיד שביניהם הוא "מחיר זול". סביר להניח שמשרד שלא מטפח את עצמו ולא מקפיד על עיצוב מוקפד, גם אינו גובה מחירים גבוהים, אבל זה לא ערך שאף עסק רוצה לבסס את כל כולו עליו. אנו חיים בעידן שצרכנים מחפשים הרבה מעבר למחיר ולרוב גם מוכנים לשלם יותר תמורת שירות טוב יותר, במיוחד כאשר מדובר במשרדים המספקים שירותים. על כן, את התהליך של עיצוב משרדים אתם צריכים לעבור בכל מקרה, וחשוב שתעברו אותו עם איש מקצוע מתאים.

Exit mobile version