עיצוב פנים – סוגים וסגנונות

תוכן עניינים

עיצוב פנים דירות
תמונה: freepik

עיצוב פנים דירות ועריכת שינויים בחלל הפנימי בדירות נקבע, בין השאר, תוך התחשבות במבנה הבית ומתן דגש על ההשפעה שלו ועל השימוש בו ליצירת האווירה הנכונה והאפשרות עבור בעלי הבית והדיירים בו להשיג מנוחה נכונה ורוגע בעת השהייה בבית. האופי של החללים הפנימיים בבית ואופי המרחב הפנימי בכלל, משפיעים גם הם ומכתיבים את אופי העיצוב העתידי בבית. אילו סוגים מועדפים של עיצוב פנים לדירות ולבתים קיימים כיום? כיצד מתבצעת ההתאמה של העיצוב לאופי הכללי של המשפחה מצד אחד, ולצרכים ולדרישות ספציפיות של כל אחד מהדיירים בבית? כיצד ניתן לאתר את המומחים שיבצעו את העיצוב הפנימי בבית ואת ההתאמה שלו לצרכים ולהעדפות של המשפחה? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושא עיצוב החללים הפנימיים בבית.

סוגים מועדפים של עיצוב פנים לדירות ובתים

עיצוב פנים דירות, אף שבמובנו המודרני הוא תחום חדש יחסית, הפך בתוך כמה עשורים לאחד התחומים הנפוצים והדינמיים ביותר. עם המגוון הזה ניתן לכלות סוגים של עיצוב פנים כלליים לבתים ודירות, ובמקביל יצירת שילוב של מספר סוגי עיצוב, תוך החלה של סוגי עיצוב שונים על חללים שונים בבית. בשורות הבאות נעסוק בעיצוב איכותי של חללים שונים

 בבית, תוך שימת דגש על הסלון, שהוא מטבע הדברים החלל המועדף על בני המשפחה ועל אורחים בבית..

בחלק ניכר מהמקרים, עיצוב הפנים של הסלון יכלול שימוש בריהוט כבד ומאסיבי, העשוי מעץ חזק וכבד. הכורסאות והספות בסלון עשויים מעץ איכותי, ומצופים בריפוד מפנק, המזמין את כל מי שנוכח בסלון למנוחה שלמה ומפנקת לאורך כל השהייה במקום. בנוסף לריהוט המפנק, כולל עיצוב הפנים בסלון גם שולחנות מסוגננים שלידם אפשר לשבת ולהתרווח ועליהם אפשר לערוך סעודות מלכים. המזנון האיכותי והשימושי הוא חלק חשוב נוסף בעיצוב. מעבר להיותו של המזנון חלק מהפריטים האסתטיים ביותר, יש לו צד מעשי – אחסון סטים שונים, דברי חרסינה יקרים ומשקאות חריפים. המזנון כאמור עשוי לעיתים קרובות באופן ההופך אותו גם לבסיס מעולה שעליו ניצבת הטלוויזיה, שהייתה ועודנה פריט חיוני בכל סלון.

עיצוב פנים  דירות והתאמה שלו לצרכים ולהעדפות של כל המשפחה

עיצוב פנים דירות בבית בכלל ובסלון בפרט, מושפע מאד מהמנטאליות של המשפחה ומצרכים ספציפיים שלה, אם קיימים כאלה. לדוגמה – משפחה שאוהבת להתאסף במקום אחד ולבלות זמן איכות משפחתי לעיתים קרובות, זקוקה למקומות ישיבה המותאמים לכל אחד מן הדיירים בבית. משפחות שנוהגות לארח, עשויות להזמין עיצוב פנים  דירות עשיר, מפנק ומזמין. ככלל, כיון שמדובר בחלל החשוב ביותר בבית, העיצוב שלו חייב להיות מרגיע מאד ומפנק. הנמכת תקרות, עיצובים בגבס, שימוש בשטיחים והתאמה של התאורה למראה הכללי, מעצימים את חוויית השהייה בבית בכלל ובחדר האירוח בפרט.

אם עיצוב פנים דירות מותאם אישית מעניין אותך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד ראשון וחשוב לשינוי המראה הכללי בבית והתאמה שלו להעדפות, לדרישות ולאופי שלך ושל כל הדיירים הבית.

 

עיצוב פנים כפרי הפך בשנים האחרונות לסגנון כפרי אהוב במיוחד אצלנו בישראל. החמימות לצד השימוש בחומרים טבעיים כבשו את ליבנו כאשר ניתן לשלבו במגוון של חללים בבית כמו המטבח, הסלון ואפילו חדר השינה.

עיצוב פנים כפרי – מאיפה זה הגיע אלינו?

יש קצת ניגודיות בין עיצוב כפרי לבין ישראל משום שאנחנו נחשבים למדינה ים תיכונית חמה והעיצוב הכפרי מגיע בכלל מאזורים קרים באירופה וארצות הברית. הרעיון הוא לעשות שימוש ביכולות עיבוד ידניות ולנצל את משאבי הטבע שקיימים לנו. למרות מזג האוויר הישראלי, עדין אפשר לשלב עיצוב פנים כפרי תוך מחשבה ויצירת חלל שהוא גם אלגנטי במראה שלו וגם פרקטי. אפשר לשלב עם עיצוב כפרי גם סגנונות עיצוב נוספים כמו עיצוב פרובנס, עיצוב כפרי איטלקי או עיצוב אנגלי.

באילו חומרים נהוג לעשות שימוש בעיצוב פנים כפרי?

כדאי לדעת שאם אתם אתם חושבים על לבחור בעיצוב פנים כפרי, החומרים הם די ’גרנדיוזים‘ והם מאוד בולטים לעין שלנו. מצד שני, אותם חומרים מייצרים בבית המון חום ורכות, משהו שהופך את הבית לנעים ומיוחד. העניין הוא שהרבה אנשים חושבים שהסגנון המודרני יעניק לביתם את המראה המושלם והמעודן, אך שמסתכלים על הדברים לעומק מגלים שדווקא הסגנון הכפרי הוא זה שמייצר את תחושת החמימות. הדבר הראשון שהכי בולט ומאפיין עיצוב פנים כפרי הוא השימוש בחומר עץ מלא, עמוק וכהה. העץ בעל מראה מיושן והוא מביא לתוכו סוג של היסטוריה והמון ערך סנטימנטלי לתוך החלל.

עיצוב פנים כפרי
תמונה: freepik

אפשר לבחור לשלב את העץ בכל מיני אופנים כמו למשל בתור רצפת פרקט עץ גושני איכותי, ברהיטים שונים אותם נפזר בבית, בארונות, בפינת האוכל ואחד הדברים שהכי חשוב לשים אליהם לב הוא שלא יווצר יותר מדי עומס ויותר מדי שימוש בעץ. גם חפצי עץ יכולים לתרום מאוד לאווירה כפרית אותנטית בין אם זה קרש חיתוך מסיבי מעץ במטבח או שעון קיר גדול.

חומרים נוספים המשתלבים נפלא בעיצוב הכפרי הם אבן טבעית, פרופילי ברזל ופרזולים למיניהם, אביזרי טקסטיל, נחושת…

ומה לגבי תאורה בעיצוב כפרי?

תאורה היא שם המשחק בעיצוב באופן כללי ועיצוב כפרי באופן ספציפי. גופי תאורה מסוימים מנכיחים את העיצוב הכפרי בצורה מאוד מעודנת שהופכת את החלל לאותנטי והרמוני. מנורות אוירה, מנורות קיר, שנדלירים, אור נוגה, אור לא מאוד חזק תוך שימוש במגוון של חומרי גלם בתוך הגופים עצמם. תאורה רכה ונעימה.

עדיף שהתאורה תהיה ממוקמת בהיקף של החלל ולא תאורה ישירה ועוצמתית. למשל, אפשר למקם בצידי הספה גופי מנורה עומדים. תאורה של סגנון כפרי שונה לגמרי מתאורה מודרנית גם בעוצמת האור, גם בגוון וגם בסוג הגופים שנבחר. למשל, היום יש גופי תאורה המשלבים כל מיני אלמנטים של פסיפס, גופי תאורה עשויים קרמיקה וזה בעצם מוביל אותנו למאפיין השלישי והלא פחות חשוב בעיצוב פנים כפרי.

טקסטורות

בעיצוב כפרי אנחנו עובדים בשכבות. שכבה על שכבה וזה בעצם מה שמייצר את העומק הזה שדיברנו עליו בהתחלה. שימוש בוילונות, בשטיחים בתמונות, בחפצי אמנות – כל הדברים האלה מאפשרים לנו ליצור חלל עמוק.

גוונים

הגוונים שמאפיינים סגנון עיצוב פנים מודרני הם עמוקים. זה יכול להיות בז‘ים למיניהם, צבע מוקה, חום שוקולד, חרדל, חאקי מעושן, שמנת, ירוק זית ואפילו גוונים של כחול וסגול. אפשר גם לשלב צבעים פסטליים. הצבעים באים מעולמות של אבן משולבת והם משתלבים באורינטציה כפרית ובאים מהטבע. את הצבע אפשר להכניס בכל מיני מקומות כמו באביזרים משלימים, ברהיטים, בשטיחים. הרעיון הוא ליצור ניתוח כמו בעיצוב המודרני אלא ליצור הרמוניה וקירוב.

מכניסים את הטבע הביתה

עוד משהו שמאוד מאפיין את הסגנון הכפרי זה כדים עם פרחי משי צבעוניים, פרחי חורף, אדניות עם סחלבים או רקפות…

כפרי כמו בצרפת

העיצוב הכפרי בעצם מגיע מאזורים בצרפת כמו למשל מהפרובנס. זה בדיוק המקום להכניס את צרפת אלינו הביתה. למשל, אפשר לשלב מקרר יינות בסלון או במטבח אם אתם חובבי יין, אפשר להוסיף עציצי תבלין במרפסת או עציץ של צ‘ילי אדום שיוסיף המון טעם לאוכל ויזרוק נגיעה של צבע בחלון. אפשר ללכת על עציץ לבנדר, אפילו מלאכותי וזה גם כמובן מאוד תלוי בגודל החלל ובאווירה שאנחנו רוצים ליצור. למשל, כד בגוון חום עם פרחי משי צבעוניים באמבטיה יכולים לגמרי לשנות את כל האווירה ולהוסיף המון צבע וייחודיות. דבר נוסף ששווה מאוד להשקיע בו בעיצוב פנים כפרי הוא קמין. אם אתם לא רוצים להתעסק עם העצים שיכולים ללכלך, אפשר ללכת על קמין גז למשל וזה פריט שממש מייצר אווירה ומשתלב בצורה מופלאה עם העיצוב הכפרי. נעים, רומנטי, אירופאי.

עיצוב פנים
תמונה: freepik

 

עיצוב פנים כפרי במטבח

המטבח הוא חלל מרכזי בבית ואפשר לשלב בו די בקלות את הסגנון הכפרי. בדרך כלל, מטבחים בעיצוב כפרי מאופיינים בשילוב של כל מיני פיתוחים עדינים לצד עיטורים. מחוץ לארונות נשלב ידיות מתכת או ברזל, זאת בשונה למשל מהסגנון המודרני שם דווקא נרצה להסתיר את הידיות בתוך הארונות.

בשונה מעיצובים אחרים, הארונות במטבחים כפריים הם נמוכים וזה בדיוק המקום לשלב כל מיני פריטים מעוצבים, כדים עם פרחים ואפילו צמחייה טבעית. ניתן לשלב חיפוי קיר מאבן טבעית מה שנקרא גם קיר בריקים ואם יש מספיק מקום בחלל, שווה לשקול אי מעץ מלא ואיכותי. דבר נוסף שמאוד מוסיף ומשדרג מטבחים כפריים הוא פינת אוכל בסגנון של ספסל פיקניק. בשונה מהעיצוב המודרני בו הכל מוסתר והופך להיות אינטגרלי בתוך הארונות, בעיצוב הכפרי מכשירי החשמל והכלים דווקא הופכים לאביזרים דקורטיביים, מבליטים ומעצימים את המראההזה. ניתן למשל לשלב משקל מעוצב על משטח העבודה, סירים מדליקים בכל מיני צבעים ולחשוף את הירקות והפירות בסלסלות או כלי אחסון מעוצבים.

עיצוב פנים כפרי בסלון

זה המקום להכניס הרבה נוחות ורוך בבית כחלק בלתי נפרד מעיצוב פנים כפרי. השקיעו במערכת ישיבה איכותית, עדיף לא מעור מלא שפחות משתלב עם סגנון זה, אלא ספת זמש או בד טבעי. ניתן לשלב שטיח איכותי וכמובן להשקיע בתאורה מתאימה. כריות למשל יכולות מאוד לשדרג ולתרום למראה השכבות שדיברנו קודם לכן.

לסיכום, העיצוב הכפרי תופס תאוצה גם בימים אלה, כאשר שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ מלא וכהה, פשתן, כותנה, אבנים מכל מיני סוגים מאפיינים אותו במיוחד. סגנון כפרי מייצר אווירה חמימה, רגועה ושלווה, הוא הופך את הבית שלנו לקסום ומזמין. כדאי להיעזר במעצב או מעצבת פנים אשר מחוברים לסגנון זה ולבחון עבודות קודמות ולוודא שאנחנו באמת מתחברים אליו או אליה בעצמנו. כדאי לקחת השראה מרשת האינטרנט וממגזינים בתחום העיצוב ולאסוף תמונות שיעניקו לנו כיוון בתהליך עיצוב הבית. בכל זאת, בית זה משהו שבונים ומעצבים פעם אחת בחיים ולכן כדאי להשקיע מחשבה וזמן בתכנון לפרטים הכי קטנים שקיימים. 

 

 

עיצוב פנים ואדריכלות הוא תחום מרתק, עשיר ומגוון המהווה בסיס לעוד קשת רחבה של תתי תחומים לרבות עיצוב מוצר, עיצוב תאורה, שרטוט, עיצוב פנים עם תוכנות מחשב, אדריכלות נוף, חומרי בנייה, עיצוב ריהוט, הום סטיילינג ועוד.

עיצוב פנים ואדריכלות? מתי זה מתאים?

יש כמה מקרים בהם נביא את תחום העיצוב לחיים שלנו. הנה כמה דוגמאות:

  1. בניית בית חדש – משפחות, זוגות ורווקים אשר נמצאים בתהליך של בניית בית חדש או מצפים לדירה חדשה, אחד התהליכים הכי מרגשים בחיים אשר מאפשר לנו ממש להגשים את החלומות שלנו. אותם אנשים תמיד יעזרו באדריכל כחלק בלתי נפרד מהבנייה על כל שלביה. אדריכל הוא חלק בלתי נפרד מהתכנון של הבית. הוא זה שמבצע את התכניות בפועל והמהנדס הוא זה שמאשר אותם. אז מה הקשר בין אדריכלות ועיצוב? המון קשר. לאדריכל שהוא גם מעצב יש המון יתרונות למשל לא רק שהוא מסייע לנו בתהליך התכנון והתאמת הבית לצרכים שלנו, אלא הוא מסייע לנו לעצב כל חלל בנפרד, שוב תוך התחשבות באותם צרכים, בסגנון העיצובי שאנחנו רוצים ליצור ובאווירה שאנחנו רוצים להשרות.
  2. שיפוץ דירה, בית או משרד קיימים – כשאנחנו רוצים לעשות שינוי במבנה מסוים, רוצים להשקיע סכום מסוים של כסף בשיפוץ, בכדי לשנות את מראה הבית שלנו הרבה פעמים נעזר באדריכל, במעצב או בשילוב של השניים. תוך כדי השיפוץ ניתן לעשות שינויים מבניים בחלל כמו למשל להוסיף או לשבור קירות, ניתן לחלק את החלל מחדש וכמובן לעצב ולשדרג בו את האווירה העיצובית.
  3. עיצוב בנכס קיים – הרבה פעמים אנחנו לא חייבים לעשות שיפוץ אלא יכולים לעשות עיצוב מחדש ולשנות לגמרי את המראה של החללים בבית שלנו. לא תאמינו מה טפט, החלפה של ריהוט, תאורה שונה ושטיח יכולים לעשות בחלל אחד. היום יש קשת רחבה של קורסים וסדנאות העוסקים בעיצוב וזו יכולה להיות הזדמנות עבור כל מי שיש לו גישה לתחום הזה לצאת וללמוד את הבסיס שלו מבלי להשקיע כל כך הרבה שנים מהחיים. למעשה, בתוך כל אחד ואחת מאיתנו יש מעצב או מעצבת פנים. הרי מי כמונו מכיר את הבית שלנו ואיך אנחנו חולמים להרגיש בו? ברשת יש אינספור מדריכים וטיפים שיכולים לסייע לנו בעיצוב ותכנון חללים מחדש בין אם זה ביוטיוב, בפייסבוק או אפילו מדריכים כתובים.
    אדריכלות ועיצוב פנים
    תמונה: freepik

עיצוב פנים ואדריכלות, מה מסתתר מאחורי זה?

אחד הדברים הכי חשובים בעיצוב פנים הוא להבין שכל אחד ואחת מאיתנו הוא אחר. הבחירה ללכת ולעבוד בתהליך הזה עם אדריכל שהוא מעצב היא החלטה מושכלת שתטיב איתנו שנים קדימה. אמנם מדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת אבל בטווח הארוך אנחנו מקבלים בית בדיוק כמו שאנחנו רוצים, כמובן במסגרת התקציב שלנו.

בפגישה ראשונה מול מעצב, התפקיד המרכזי שלו הוא ללמוד את מי שהולכים לעצב ולסגנן לו את הבית. כל משפחה חיה אחרת. לכל משפחה יש הרגלים אחרים ולכן לכל משפחה גם יש את הצרכים שלה. יש משפחה, שעיקר החיים שלה הוא בסלון. כזו שאוהבת לבלות בסלון ולראות טלויזיה ביחד בסוף יום ארוך. יש משפחות שמארחות כל שני וחמישי. יש משפחות שאוהבות להיות בחדר המשפחה, לראות סרטים ולקרוא ביחד ספרים. יש משפחות שמתנחלות במטבח.

יש זוגות צעירים בלי ילדים שבקושי נמצאים בבית ושהם כבר שם הם רוצים כמה שיותר להתפנק. יש הורים שמעדיפים שהילדים יהיו כמה שיותר בחדרים שלהם ויתעסקו עם הדברים שלהם שם. לא כל בית דומה לשני.  לכן בתהליך של אדריכלות, תכנון ועיצוב הבית, הגישה צריכה להיות שונה ומותאמת אישית ובאופן ספציפי לנתונים הפיזיים מצד אחד ולצרכים האינדיוידואלים מהצד השני.

טרנדים בעיצוב ואדריכלות, בעד או נגד?

חשוב להבין שאחד המכשולים הכי גדולים בתחום הענק הזה של עיצוב פנים ואדריכלות הוא טרנדים. טרנדים הוא דבר חולף. זה משהו שבא ונגמר. לכן, אם אני אלך על סגנון שהוא לא מובהק ואעצב על פיו את כל הבית שלי, מהר מאוד זה יימאס לי. לעומת זאת, אם אני אקח טרנד ואני אשים אותו במקום שיכול כל הזמן להשתנות עם הזמן כמו ברהיטים, כמו באביזרים משלימים, זה בהחלט יכול לעבוד עם הבסיס. עם הקלאסיקה. בית זה משהו שמתפתח, אנשים גרים בו המון שנים ומשקיעים בו את כל כולם ולאורכן הם אוספים כל מיני דברים. הדברים האלה יוצרים עולם שלם שהופך להיות שלהם. לכן, חשוב שלא ליפול לטרנדים שיכול להיות שעוד שנה או שנתיים כבר לא יהיו איתנו. דוגמא לטרנד שנשאר הוא למשל אי במטבח.

תקציב – מההתחלה, מהאמצע או מהסוף?

הדרך להצלחה בתהליך של אדריכלות ועיצוב פנים בין אם זו דירה, בית, משרד או אפילו גינה קשורה לתקציב. הכל מתחיל ונגמר שם. ברגע שאנחנו לא מגדירים תקציב מראש אנחנו מהר מאוד יכולים ללכת שם לאיבוד. אנשים רבים בטוחים שהתקציב כולו אמור ללכת למה שנקרא ”ארבעת הקירות“.

חשוב לזכור שבית הוא בעצם כל הדברים שנמצאים בתוכו ולא רק אותם ארבע קירות. כשיושבים מול המעצב והאדריכל חשוב לשאול שאלות כמו מה היינו רוצים שיהיה בתוך הבית שלנו. זה המקום להעלות אלמנטים כמו שטיחים, ספות, ריהוט מיוחד, אביזרים במטבח, סוג המיטה, התאורה, תמונות, פסלים. זה הדברים שהופכים את הבית שלנו למיוחד. אלו הם הדברים שהופכים את הבית לשנות. לכן, חשוב לקחת אותם מחשבון מהתתחלה ולעבוד ”כאילו“ הפוך.

עיצוב ואדריכלות – על עבודה בשכבות שמעתם ?

עבודה בשכבות זה אומר שההסתכלות על תהליך העיצוב היא לא כמו שמסתכלים על תמונה דו מימדית. הבית שלנו בנוי בשכבות. מהריצוף, מהשטיח, מהקצוות שנמצאים במנורה שבחרנו, מהתמונות, מהאביזרים… לא כל צד חייב להיות דומה לצד השני. זה לא עניין של סימטריה. יש לנו גם וילונות, תריסים מיוחדים וכמובן חפצי אמנות שהופכים את הבית להכי מיוחד. צבע הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב ותכנון בית. גם בבתים שבהם הבחירה היא על בסיס סגנון נקי, קלאסי עם הרבה לבן, עדין יש מקום לנגיעות של צבע או לשימוש במרקמים.

איך בוחרים מעצב אדריכל?

בניה של בית היא ממש כמו תהליך של טיפול. מינונים והרמוניה הם שני דברים מאוד חשובים. לכן, כדאי ללכת עם מעצב שאתם מתחברים אליו. מישהו שבשיחה הראשונית ידע להתחבר לצרכים שלכם ולהביא אותם לידי ביטוי בידע ובניסיון שלו. כמובן שהדרך הטובה ביותר לבחור בעל מקצוע בעולם המשלב גם ידע, גם ניסיון, גם התמקצעות וגם המון המון יצירתיות היא טעם אישי. פשוט להסתכל ולהתבונן מקרוב על בתים אותו אדריכל תכנן ואותו מעצב עיצב וסגנן ואז יש לכם מה שנקרא בחירה בטוחה.

מעצב טוב הוא כזה שרואה את התוצאה כבר בשלב הסרטוט ויודע ליצור הרמוניה בין הסגנון העיצובי לבין המרקמים, הצבעים וכל העולם הזה שנקרא עיצוב.

 

מחירון מעצבת פנים

סוג השירותטווח מחירים
מחיר שעת ייעוץ עבור תהליכי עיצוב והום סטיילינג250-700 ש“ח
מחיר ייעוץ עיצוב וסטיילינג עבור הבית כולו2,800-8,000 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור חללים ציבוריים כמו למשל סלון ו/או מטבח1,800-6,000 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור חלל חדר הילדים1,800-4,800 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור חלל חדר השינה1,800-4,800 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור החלק הפנימי של הסלון בלבד1,800-5,500 ש“ח
מחיר ייעוץ סטיילינג ועיצוב עבור החלק הפנימי של המטבח בלבד2,800-12,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 2 חדרים, תהליך לכל הדירה6,000-8,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 3 חדרים, תהליך לכל הדירה 7,000-10,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 4 חדרים, תהליך לכל הדירה 7,500-12,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור דירת 5 חדרים, תהליך לכל הדירה8,000-14,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור בית קרקע, וילה או פנטהאוז, תהליך לכל הפרויקט12,0000-30,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים של פרויקט לפני תהליך בניה9,000-40,000 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור ייעוץ, עלות לפי שעה180-700 ש“ח
מחיר עבור ליווי של מעצב פנים/מעצבת פנים180-700 ש“ח
מחיר עיצוב פנים עבור בתי עסקהעלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור חנויות (חנויות בגדים/נעליים/משחקים/ספרים ועוד)העלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור מסעדות, גלריות, בתי קפההעלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור משרדים/חברות הייטק/חברות/ארגונים ועוד…העלות לרוב נקבעת לפי 10%-15% מעלות הפרויקט כולו
מחיר עיצוב פנים עבור חדרי המתנה (למשל למרפאות/קליניקות/מכונים פרטיים)…1,800-17,0000 ש“ח -תלוי בגודל הפרויקט

מחירון תכנון ותכניות אדריכליות בשילוב ייעוץ לעיצוב פנים

סוג השירותטווח מחירים
מחיר הכנה של תכנית אדריכלית 3,800-9,000 ש“ח
מחיר תכנון מבני מגורים- העלות נקבעת לפי גובה פרויקט2.4%-4% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון וילות - העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט4%-8% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון מבנים ציבוריים- העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט3.4%-8% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון מבנים תעשייתיים - העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט3%-5% מעלות הפרויקט
מחיר הדמיה עבור תכנית אדריכלית 1,800-6,000 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית לבניית מדרגות700-1,400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת מערכת תקשורת וחשמל 700-1400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת מערכת אינסטלציה 700-1400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת מערכת תאורה ומערכת מיזוג אוויר700-1400 ש“ח
מחיר עבור יצירת תכנית אדריכלית ליצירת חלונות ודלתות2,600-4,000 ש“ח

מחירון תכנון עבור אדריכלות נוף

סוג השירות טווח מחירים
מחיר שעת עבודה של אדריכל/אדריכלית נוף220-600 ש“ח
מחיר תכנון פרויקט של אדריכל נוף- העלות נקבעת לפי גובה הפרויקט3%-8% מעלות הפרויקט
מחיר תכנון מלא ומפורט של אדריכל נוף עבור בית פרטי800-3,000 ש“ח
מחיר מתן חוות דעת מאדריכל נוף600-2,000 ש“ח

מחירון הדמיות ושרטוטים

סוג השירות טווח מחירים
מחיר הדמייה וסרטוט עבור בתים פרטיים2,000-7,000 ש“ח
מחיר הדמייה וסרטוט עבור דירות2,000-7,000 ש“ח
מחיר הדמייה וסרטוט עבור וילות ופנטהואזים2,000-7,000 ש“ח
מחיר הדמייה וסרטוט עבור משרדים ובתי עסק2,000-7,000 ש“ח

מחירון עיצוב פנים לפי סגנון עיצובי

סגנון עיצובי נבחרטווח מחירים
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון יוקרתי18,000-60,000 ש“ח
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון קלאסי15,0000-40,000 ש“ח
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון מודרני10,000-35,000 ש“ח
תכנון וייעוץ עבור עיצוב פנים סגנון כפרי15,000-30,000 ש“ח
מעצבת פנים בחריש המדריך המלא

לפני הכניסה לדירה החדשה או פשוט כי החלטתם שהגיע הזמן לעשות שינוי בבית, מעצבת פנים תהיה אחד מכלי העזר החשובים ביותר בדרך להשגת המראה החדש.

מעצבת פנים בתל-אביב המדריך המלא

לפני הכניסה לדירה החדשה או פשוט כי החלטתם שהגיע הזמן לעשות שינוי בבית, מעצבת פנים תהיה אחד מכלי העזר החשובים ביותר בדרך להשגת המראה החדש.

מעצבת פנים ביפו המדריך המלא

לפני הכניסה לדירה החדשה או פשוט כי החלטתם שהגיע הזמן לעשות שינוי בבית, מעצבת פנים תהיה אחד מכלי העזר החשובים ביותר בדרך להשגת המראה החדש.