קווים עיצוב פנים

3 טיפים לעיצוב פנים חדרי רחצה

עיצוב פנים חדר רחצה
תמונה: freepik

אם בעבר עיצוב פנים חדרי רחצה היה מאותם חללים שאנשים היו נוטים להזניח בשל העובדה שאנו לא נמצאים בחדר הרחצה לאורך זמן ועושים בו רק כמה פעולות בסיסיות, היום עיצוב פנים חדרי רחצה, הפך ללא כל ספק לאחד החללים היותר מושקעים בבית.

ככל שאנשים יותר יוצאים מהבית ויותר מבלים זמן בחוץ, הם מבינים את החשיבות של הפרטים הקטנים ושל הפינוקים שפשוט מטעינים אותם מחדש ונותנים להם הרגשה אמיתית של בית.

למעשה, אם מתייחסים לחדר הרחצה מקור השוואה כהשקעה כספית למטר מרובע, מגלים כי ההשקעה גדולה פי כמה בהשוואה לחללים גדולים יותר. אם מתייחסים למשל לאביזרים הנלווים שנמצאים בתוך חדר האמבטיה מגלים כי אפילו הברזים הפכו לסוג של תכשיט.

עיצוב פנים חדרי רחצה – איך מתכננים כמו שצריך?

תמונה: freepik

לפני שבכלל מגיעים לכל האביזרים הנלווים בתוך חדר האמבטיה והכלים הסניטריים בין אם זו האסלה התלויה, בין אם זה אמבטיה ייחודית הנקראית ”פרי סטנדינג“ שיוצרת מראה של סוויטה בבית מלון חמישה כוכבים בוגאס, חשוב קודם כל לתכנן את החלל כמו שצריך. מה זה אומר? זה אומר שיש הבדל בין חדר רחצה בגודל של 20 מטר מרובע לבין חדר רחצה של 70 חדר מרובע.

עלינו להבין את גודל החלל, איפה אנחנו ממקמים כל דבר, איזה סוג של אמבטיה או מקלחון יכולים להתאים לנו ורק אחר כך לעבור לכל הנושא העיצובי. דבר חשוב נוסף בחדר רחצה הוא בחירת החומרים. מכיון ומדובר בחלל רטוב שיכול להוביל להמון סוגים של בעיות בין אם זה קילופים של הקירות תוך זמן קצר, בין אם זה בעיות איטום או נזילות, חשוב שהעבודה תתבצע בצורה הכי טובה ומדויקת שאפשר והחומרים בהם אנו עושים שימוש יהיו מיועדים לחלל הרחצה מבחינת רמת העמידות שלהם.

3 טיפים לעיצוב חדרי רחצה

  1. אחרי שקבעתם את גודל הכיור והמשטח שעליו הוא יושב, בחרו את סוג האחסון. זהו שטח שרבים לא מנצלים כמו שצריך והוא מעולה לאחסון. התאימו את גודל הארון וסוג הפתיחה למידות חדר הרחצה.
  2. בחרו פתרונות מדויקים בחלל הרחצה בהתאם לצרכים שלכם בין אם זה ספסל ישיבה בתוך המקלחון שיכול להתאים למשפחות עם ילדים או לבית עם אנשים מבוגרים, שימו לב איך אתם מתארגנים בבוקר והכינו רשימה מדויקת של כל מה שאתם צריכים בחדר האמבטיה.
  3. השקיעו באביזרים משלימים כמו נרות, מפיצי ריח, מתלה מגבות מרשים הם הופכים את חדר הרחצה מעוד חלל לחלל מפנק, מרשים ונעים לשהייה.

רוצים לקבל מידע נוסף ולהנות מתכנון מוקפד ועיצוב מרשים של חדר הרחצה שלכם? המומחים של קווים סטודיו לעיצוב פנים ישמחו לסייע לכם בכל שאלה או בקשה. אנו עובדים עם האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בישראל. דרכנו תוכלו לייעל תהליכים, לחסוך זמן יקר ואנרגיה, להוזיל עלויות מבלי לוותר על עיצוב חדשני, תוך שימוש בחומרים המרשימים ביותר, רמת גימור גבוהה ואיכות. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם.

 

Exit mobile version