קווים עיצוב פנים

מגוון טיפים לעיצוב קירות גבס

עיצוב קירות גבס
תמונה: freepik

עיצוב קירות גבס הפך בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הכי מבוקשים בתחום הבניה והשיפוצים. עיצוב קירות גבס הוא חלק מתחום הנקרא בניה קלה שמטרתו לייעל תהליכים, למצוא פתרונות נקיים יותר לחלוקה מחדש של חללים ולשמור על הסביבה שלנו. חומר הגבס נחשב לחומר גמיש וקל לביצוע מגוון רחב של דקורציות ופתרונות עיצוביים.

חשוב להבין כי קיימים שני מצבים עיקריים בהם נרצה לעצב או לבנות קירות מגבס. האחד הוא

  1. שיפוץ כללי או נקודתי
  2. חלוקה מחדש של החללים

קירות גבס נחשבים לפתרון חדשני ומצוין לבניה פנימית. ניתן להוסיף ולשלב אותם בכל חלל בבית.

עיצוב קירות גבס – מה זה אומר

אנשים רבים נוטים להתבלבל והם חושבים כי עיצוב קירות בגבס זה בעצם דומה למה שאנחנו עושים עם הילדים.

חשוב להבין כי מדובר במשהו קצת יותר מורכב ולכן כאשר אנו רוצים לעצב קירות בגבס, מומלץ לפנות לבעל מקצוע המומחה בעבודות ועיצובים בגבס.

איך אדע באיזה לוחות גבס לבחור?

  1. גבס סטנדרט – לוחות פופולאריים בתחום הבניה והשיפוצים. מתאים לבנייה ועיצוב קירות בגבס, הנמכות של תקרה לצורך הסתרה, פתרונות אקוסטיים או שילוב תאורה נסתרת, פתרונות אחסון ועוד. 
  2. גבס ירוק או כחול – מצוין לבניית קירות בחללים לחים או רטובים כמו למשל חדרי שירותים וחדרי אמבטיה.
  3. גבס ורוד – לוחות גבס עמידים לאש.

מדוע כדאי לבנות קיר מגבס?

לבנייה ועיצוב קירות מגבס יש כמה יתרונות מרכזיים. היתרון הראשון הוא בכך בכך שנוח וקל מאוד לבנות את הקירות הללו. כך בעצם אנו חוסכים זמן ומייעלים תהליכים וכפי שאתם וודאי יודעים, זמן שווה לנו כסף. כשבוחרים לבנות קירות גבס אנו צריכים לחצוב בקירות, אין אנו צריכים ליצוק בטון ולכן זה תהליך שחוסך המון זמן. יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות הוא נושא הגמישות. ממש כמו שקל להרכיב קיר גבס, גם קל לפרק אותו. המחיר של בניית קיר גבס נחשב נמוך בהרבה בהשוואה לפתרונות אחרים וזה כמובן יתרון נוסף.

למעשה, ניתן לבנות קירות מגבס בכל מיני מצבים. למשל, אם יש לכם חלל גדול יחסית ותינוק חדש הצטרף למשפחה שלכם אתם יכולים לחלק את החלל ולהפוך אותו מחלל אחד גדול לשני חללים יותר קטנים. זה יכול להתאים גם כאשר פתאום אנחנו מחפשים פתרונות אחסון נוספים ורוצים להוסיף מחסן, לשדרג חלל קיים כמו הסלון למשל ועוד.

מעוניינים לשמוע מידע נוסף על עיצוב קירות בגבס? המומחים של קווים סטודיו לעיצוב פנים ישמחו לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.  אנו נמצאים בקשר מתמיד עם האדריכלים, המעצבים, הקבלנים והשיפוצניקים המובילים בישראל. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להוזיל עלויות ולהנות מאיכות, רמת גימור גבוהה ללא פשרות. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

 

Exit mobile version