Site icon קווים עיצוב פנים

פנטהאוז להשכרה בעיר ימים עם דורון כץ המתווך

קרדיט תמונה: freepik

 

מכירים את האנשים שמחליפים כל שנה דירה? האנשים ששוכרים דירה כשהם מלאי התלהבות ותקווה, שמהר מאוד מתחלפות לתסכול ואכזבה? בחירת דירה להשכרה היא בחירה שעלינו לבצע גם ובעיקר ברמה הרציונלית על אף המרכיב הרגשי שמלווה אותה. החלפת דירה בכל שנה אינה נובעת מאיזושהי נטייה אישית לעבור דירה, לחדש ולשנות, אלא מחוסר שביעות רצון מהדירה שבחרנו וכשאנחנו בוחרים לא נכון פעם אחר פעם, אנחנו גם מחליפים דירה שנה אחרי שנה. מכל הסיבות האלה ובמיוחד בפרויקטים יוקרתיים, נכון לכם לבחור פנטהאוז להשכרה בעיר ימים עם דורון כץ המתווך.

 

היכרות עם מפרטים טכניים וסטנדרטים של תכנון ובנייה

ישנן דירות רבות שמתבוננים בהן ויודעים מייד מה מקבלים. מה שרואים זה מה שמקבלים. אבל גם בדירות אלה ולבטח בדירות אחרות להשכרה, בהן מבוצעת הסתרה שיטתית של החסרונות, לא באמת אפשר לראות הכל במבט אחד ואפילו בסקירה יסודית של הדירה. ישנם המון פרמטרים שיכולים להשפיע על שביעות הרצון שלכם מהדירה אותה אתם בוחרים לשכור ובמרבית המקרים, לרובם לא תוכלו להיחשף. דורון כץ הוא מתווך מקצועי, שבנה התמחות מיוחדת בפרויקטים ובדירות החדשות בשכונת עיר ימים בנתניה ובכלל זה היכרות עם המפרטים השונים המוצעים בפרויקטים השונים, הסטנדרטים הנהוגים בהם, הקבלנים והיזמים וכלל המאפיינים הנדל"ניים החשובים עבור כל יחידת דיור בשכונה. את מה שאתם לא רואים בעיניים ואת מה שאתם לא שומעים באוזניים כשאתם בוחנים פנטהאוז להשכרה בעיר ימים, יגלה לכם דורון כץ המתווך.

 

היכרות עם המאפיינים הסביבתיים

אחד הפחדים הגדולים עבור כל מי ששוכר פנטהאוז במקום חדש הוא הפחד מהמאפיינים הסביבתיים של הדירה – שכנים רעשניים, מיקום על כביש ראשי עם אוטובוסים, מיקום באזור זול עם סטנדרטים נמוכים יותר וכן הלאה. אם אמרנו שקשה להכיר את הסטנדרטים המבניים של דירה להשכרה או לרכישה במבט עיניים לא מקצועי, אז את המאפיינים האלה בכלל לא ניתן לדעת מבלי לעשות מחקר. כשעוברים לפנטהאוז חדשה בשכונת יוקרה כמו עיר ימים, הדבר האחרון שאתם רוצים לגלות הוא שהדירה נהדרת אבל היא יושבת על הכביש שבו עוברים כל האוטובוסים של השכונה, בדיוק מול הבאמפר שלאחריו רועמים מנועי האוטובוסים היישר אל תוך אוזניכם בדירה. אם חוויתם חוויה דומה בדירות קודמות, אתם יודעים בדיוק במה מדובר ואתם גם יודעים עד כמה זה יכול להשפיע על איכות החיים בדירה.

בבחירת פנטהאוז להשכרה בעיר ימים  עם דורון כץ המתווך, דבר כזה לא יקרה לכם נקודה. אודות תיווך עיר ימים זהו בדיוק המקום בו באה לידי ביטוי ההתמחות שבנה לעצמו דורון כץ וזהו המקום בו אתם זוכים לערך הגבוה ביותר בעבודה איתו – למצוא את הדירה המתאימה ביותר עבורכם בידיעה ברורה, שלא תאלצו לחוות אפילו הפתעה בלתי רצויה אחת.

Exit mobile version