Site icon קווים עיצוב פנים

פרקט פולימרי בזול, ניקוי ספות עור במחיר שפוי

כיום ידוע שישנם בעיות נפוצות כמו ספות עור שמתלכלכות מהר מאוד ולא ניתן להסיר את הלכלוכים בעזרת מטלית לחה. בשביל זה אנחנו כאן להציע לכם ניקיון ספות עור במחיר שפוי שיחזירו לספות שלכם את הברק והיוקרה שהיה להם כמו במעמד הקנייה.

בנוסף, ידוע שפרקט נהרס מהר מאוד אם שוטפים אותו במים אך אתם מאוד רוצים פרקט בבית שלכם- הפיתרון לכך הוא פרקט פולימרי.

 

מה זה פרקט פולימרי?

פרקט פולימרי הוא פרקט שעשוי מפלסטיק ולא עץ כמו פרקט רגיל. בשכבה העליונה של הפרקט יש הדפס של עץ ועל ההדפס יש ציפוי עמיד במים על מנת לתת את האפקט של פרקט.

 

למה לבחור בפרקט פולימרי?

בגלל הציפוי שנמצא על הפרקט הפולימרי, הוא נותן לו עמידות בפני מים. הפרקט הפולימרי עמיד בפני מים כך שאפשר לשטוף אותו כמו רצפה רגילה אך כדאי להימנע ולשטוף את הפרקט רק בעזרת סמרטוט לח. 

בנוסף, הפרקט הפולימרי עמיד מאוד לאורך שנים. הפרקט יכול להישמר גם למשך עשרות שנים כך שלא תצטרכו לדאוג לגבי החלפתו.

המחיר של פרקט פולימרי יקר יותר מפרקט למינציה אך האיכות שלו משתווה למחיר. בסופו של דבר, בשביל איכות טובה למשך שנים רבות לעיתים משלמים יותר וכך יוצא שאתם קונים פרקט פולימרי בזול ונהנים ממנו עד ל30 שנים הבאות. הפרקט נשמר למשך 30 שנה וכך משלמים רק פעם אחת את המחיר והוא יוצא משתלם- הפרקט הפולימרי זול יותר מפרקטים אחרים שתצטרכו לשלם עליהם כל מספר שנים מחיר ואז בסופו של דבר ייצא לכם מחיר גבוה יותר מפרקט פולימרי.

 

מה ההבדל בין ניקוי ספות עצמאי לבין ניקוי ספות מקצועי?

ניקוי ספות עור נמשך יותר זמן מניקוי ספות מקצועי. כאשר החברה מגיעה ליכם לנקות את ספות העור, העבודה תימשך עד שעה לכל היותר ולעומת זאת אם תנקו את הספות שלכם באופן עצמאי ייקח לכם הרבה יותר זמן, זאת בגלל חוסר הידע והניסיון שלכם בתחום ניקיון הספות.

בנוסף, אנשי המקצוע מגיעים עם הציוד, המכשירים והחומרים הנכונים ביותר כדי לנקות את הספה שלכם מה שאין לכם בבית כנראה. החומרים והמכשירים שיש לחברת ניקיון לא יימצאו בשוק.

ספת עור היא ספה בעייתית ומורכבת יותר מספת בד ולא לכולם יש את הידע והניסיון בלנקות ספות עור ולעיתים אתם עלולים לפגוע בספה שלכם ולהזיק לה יותר ממה שהיא.

אצלנו בחברת קלילינג טאץ' תוכלו למצוא אנשי מקצוע שידאגו ל- ניקוי ספות עור במחיר שפוי ותהיו מרוצים מהעבודה המקצועית שלהם. קשה מאוד למצוא בשוק מחיר שפוי לניקיון ספות עור בגלל המורכבות של ניקיון סוג ספה זה ורק אצלנו תוכלו למצוא מחירים זולים ושפויים לספת עור עם התחייבות לכך שתהיו מרוצים מהניקיון.

Exit mobile version