Site icon קווים עיצוב פנים

שימוש בלוחות גבס לבניה! כל היתרונות בפנים

קרדיט תמונה: freepik

היום כבר ידוע ששימוש בלוחות גבס לבניה, היא הדרך היעילה הזולה והחכמה ביותר. בין אם בונים מבנה בבניה קלה לבבין חדרים במשרים או חלקוה של בית, לוחות גבס הם הפתרון הטוב ביותר.

במאמר זה נסביר את הסיבות לכך שבניה עם לוחות גבס היא הבניה המועדפת אצל רובו המוחלט של הקבלנים, לא רק בישראל אלא בעולם כולו.

 

5 סיבות לבניה עם לוחות גבס

  1. עלויות הבניה – נושא עלויות הבניה הוא חלק קריטי בבניה של בית או משרד, לוחות גבס זולים משמעותית מבלוקים והעבודה עם לוחות גבס היא מהירה יותר וקלה יותר.  , כך שניתן לחסוך כסף בעלות החומרים ובזמן הבניה
  2. פתרונות לכל סוגי החדרים – היתרון הגדול בשימוש בלוחות גבס הם הסוגים הרבים של הלוחות אותם ניתן להתאים לסוגים רבים של חללים כגון: חללים רטובים, חללים שישנה אפשרות שתפרוץ שריפה, חללים שיש בהם צורך באקוסטיקה ועוד מגוון של פתרונות
  3. מהירות העבודה – עבודה עם לוחות גבס היא עבודה מהירה ויעלה. וכידוע זמן זה כסף! בנוסף העבודה דורשת פחות כוח אדם. כך ניתן להגיע לסיום פרויקט מהר יותר ולהמשיך לפרויקט הבא!
  4. ירוק – גבס הוא משאב טבעי וכאמור הוא ירוק, לכן כשאתם עובשים עם לוחות גבס אתם תורמים לסביבה. לוחות גבס ניתן למחזר פעם אחר פעם אחר פעם!
  5. עיצוב – אחד היתרונות הגדולים בעבודה עם לוחות גבס היא היכולת לעצב את החללים בבית החל מהנמחות תקרה מעוצבות חלל לטלוויזיה ועוד….

 

לסיכום

עבודה עם לוחות גבס תשפר את כל הפרמטרים של עבודת הבניה. אנחנו ממליצים לכם לבדוק את הסוגים השונים של לוחות הגבס ולהתאים אותם לחלל העבודה בו אתם מעוניינים לעבוד.

אנחנו ממליצים לכם גם לבקר במרכז הגבס אור יהודה. מחסן גבס ענק הקיים מעל ל 20 שנה. ניתן למצוא במרכז הגבס את כל סוגי הגבס הנפוצים בשוק וכמו כן את המוצרים הנלווים כגון קונסטרוקציה, תקרות אקוסטיות    וכלי עבודה. כמו כן ישנו שירות משלוחים כך שהרכישה במרכז הגבס נוחה ומשתלמת

שיהיה בהצלחה

 

Exit mobile version