Site icon קווים עיצוב פנים

שלושה דגשים לעיצוב המשרד שלכם

צילום:PEXELS

כאשר מגיעים לעצב משרד, ישנם דברים חשובים רבים שכדאי לשים לב אליהם לפני שמתחילים. במאמר הזה יוצגו שלושה דגשים חשובים במיוחד לעיצוב הטוב ביותר של המשרד כפי שאתם יכולים לייצר בהתאם לחזון שלכם.

נוחות

כאשר בוחרים ריהוט משרדי צריך לשים לב קודם כל לכך שהוא יהיה נוח. המשרד הוא חלל משמעותי מאוד שנמצאים בו שעות רבות – בין אם בעלי המשרד ובין אם הלקוחות השונים שמגיעים למשרד.

משרד שנוח להיות בו יכול להיות חלל משמעותי, שרוצים להיות בו, בהנאה גדולה מאוד. הנוחות יכולה להתבטא בכל מיני מאפיינים של הרהיטים השונים.

למשל, הנוחות של כיסא, יכולה להימדד הן במושב עצמו והן במשענת. הבחירה האם המשענת תהיה ארוכה, האם כל הכיסא יהיה מרופד, וכולי הן בחירות משמעותיות, לא רק במישור הנראות, אלא גם במישור הנוחות, שלעיתים שוכחים להתייחס אליו ולהעניק לו את החשיבות שמגיעה לו.

חלוקת החלל

כאשר נכנסים למשרד והוא עמוס חפצים וצפוף, החוויה שהמשרד מעמיד איננה חוויה חיובית, כזו שכיף לשהות בה ומזמינה לעשות בה עסקים ולעבוד.

על המשרד להיות מחולק באופן נכון, ללא תלות בגודל שלו – משרד קטן שמעוצב נכון יכול להיראות מרווח יותר מאשר משרד עצום.

המשמעות חלוקת חלל פרופורציונאלית היא כזו שבה האזורים השונים במשרד (למשל האזור השולחני שבו יושבים על המחשב, ובו מארחים לקוחות לעומת חללי אחסון או חללים נוספים שיימצאו במשרד – למשל ספות וכולי).

ניתן להשיג את האפקט של חלל מחולק כהלכה באמצעות בחירת רהיטים מדויקת ביותר, למשל בחדר שהוא יחסית קטן, לא מומלץ למקם שולחן מאוד גדול שכן הוא עלול גם ברמה הפרקטית לחסום את הכניסה ובעיקר הוא מייצר מראה צפוף.

במשרדים שהם יותר גדולים, ניתן להשתמש ברהיטים פרקטיים – למשל ארונית, על מנת לייצר חלוקת חלל יעילה ומוצלחת.

הצמדות סגנונית

כאשר בוחרים סגנון של משרד (תעשייתי, כפרי, מודרני וכולי) כדאי מאוד להישאר עם הבחירה הזו. לכידות במראה החדר יוצרת מראה מוקפד, לפיו נעשתה השתדלות מיוחדת וירידה לפרטים הקטנים על מנת לייצר לחדר מראה ייחודי.

השהות בחדר שבו הסגנון לכיד, היא שהות שמייצרת חוויה נעימה, כזו שגם נעים לעבוד ובה וגם נעים לארח בה לקוחות.

המשמעות העיקרית של הצמדות סגנונית היא להשתמש באותם האלמנטים, למשל, אם הולכים על מראה תעשייתי, המשמעות היא הרבה צבעים 'קרים' – אפור, שחור, כחול, שימוש מרובה בברזל ובבטון, ולכן כדאי ללכת על המראה הזה עד הסוף, למשל שרגל השולחן תהיה מתכתית ושהמדפים יהיו גם הם או מבטון.

 

מעוניינים לאבזר את המשרד שלכם מחדש? מחפשים עיצוב שיותיר רושם בעובדים ובלקוחות? אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום, באמצעות שליחת מייל לכתובת הדוא"ל –

Exit mobile version