Site icon קווים עיצוב פנים

5  טיפים איך לבחור מתווך שיעזור לכם למכור את הדירה

קרדיט תמונה: freepik

היום, בעידן האינטרנט, כאשר אנחנו יכולים לבצע מגוון רחב של שירותים אונליין, בכוחות עצמנו, רבים מאיתנו בוחרים גם לא להשתמש בשירותיהם של מתווכים לצורך מכירת דירה. אנחנו מעדיפים לפרסם מודעה בלוח אינטרנט כזה או אחר, לקוחות פוטנציאליים אשר מעוניינים בדירה יכולים לפנות אלינו ישירות, אנחנו נציג אותה בפנינו ואם ירצו, ניכנס איתם למשא ומתן על רכישתה.

אך יש גם רבים שמעדיפים עדיין להשתמש בשירותיו של מתווך ולא לבצע את העבודה בעצמם. זה הרבה יותר פשוט, יותר קל, חוסך הרבה מאוד זמן, טרחה, והרבה פעמים למרות שקיימות עלויות מסוימות, זה עדיין יוצא לנו זול יותר מאשר לבצע את כל התהליך בעצמנו. זאת כמובן בתנאי שאנחנו יודעים לבחור את המתווך הנכון.

לשמחתנו, ישנם לא מעטי מתווכים שיכולים לעזור לנו למכור את הדירה בתנאים אופטימאליים. לא מעט צעירים וצעירות בוחרים להיכנס לתחום של תיווך, שכן מדובר על ענף מאוד מפותח, מאוד מתקדם, יש בו הרבה מאוד אפשרויות עבור מי שנכנס לתוכו, לא פחות חשוב מדובר בשוק שמגלגל הרבה מאוד כסף ואם יודעים למצוא את הנישה הנכונה ולהתפתח בה, אז אפשר לייצר הכנסה גבוהה ומשמעותית.

אנחנו בתור לקוחות, צריכים לדעת כיצד לבחור מתווך שיכול לעזור לנו למכור את הדירה שלנו כמה שיותר מהר. לשם כך, עלינו להקפיד על נקודות מסוימות בתהליך הבחירה שלנו.

5 נקודות לבחירה נכונה של מתווך

ניסיון – הכל מתחיל בניסיון שיש למתווך. ככל שיש לו יותר ניסיון, כך הוא ידע כיצד להציג את הדירה, כיצד לפנות אל לקוחות פוטנציאליים ובסופו של דבר למכור אותה. הניסיון בתיווך הוא מאוד משמעותי וחשוב לביצוע העסקה.

אמינות – מהצד שלנו ומהצד של הלקוחות שירצו לקנות מאיתנו את הדירה, חשוב שהמתווך יהיה אמין. הוא צריך להיות מסוגל לעמוד בכל מה שהוא מבטיח וכמובן לא להבטיח דברים, שאין לו סיכוי לעמוד בהם.

היכרות עם האזור – כשאנחנו רוצים לקנות דירה וכן כשאנחנו רוצים למכור דירה, חשוב שנעבוד עם מתווך שיש לו היכרות טובה עם האזור. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו מתווך שלא מכיר את הסביבה. זה חשוב מאחר ורק כך הוא יוכל למכור את הדירה שלנו, רק כך הוא ידע להתמודד עם טיעונים וטענות שונות, כך הוא גם יוכל להשוות בין הנכס שלנו לנכסים אחרים באזור. מתווך בתל אביב לא מתנהג באותה צורה כמו מתווך בראשון לציון או בירושלים – לכל אזור גיאוגרפי יש את הייחודיות שלו.

פרסום – בשביל שנוכל למכור את הדירה שלנו בהקדם, אנחנו צריכים לדעת שהמתווך מפרסם אותה בצורה נכונה, אפקטיבית, באופן שיאפשר ללקוחות פוטנציאליים לגלות אותה. זה יכול להיות פרסום ברשת וזה יכול להיות פרסום במרחב הציבורי. הוא כמובן גם צריך לספק מידע על הדירה לכל לקוח שנכנס אליו ומחפש נכס למגורים באזור.

תקשורת – עלינו לבחון את דרכי התקשורת שלנו מול המתווך. בין אם אנחנו מתייחסים לזמן, בין אם אנחנו מתייחסים לכלים דרכם הוא שומר איתנו על תקשורת, המידע שהוא מספק לנו ועוד. חשוב שנדע כל הזמן מה קורה, ויחד עם זאת, חשוב להקפיד על כך שלא נמצא את עצמנו נדרשים לבצע פעולות, שלשמן שכרנו אותנו. כלומר, הוא צריך לחסוך מאיתנו את הטרחה שבתהליך המכירה.

 

Exit mobile version